کد خبر 272704
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

پیشکسوت اسبق باشگاه پاس با انتقاد شدید از انتقال این تیم به همدان و گمانه زنی ها پیرامون بازگشت مجدد به تهران گفت:‌چشم امید ما به پاس قوامین است.

به گزارش مشرق، حسین کازرانی در گفت و گو با خبرگزاری آنا خاطرنشان کرد: شنیده ام رمضانی در مصاحبه اخیر خود گفته عده ای چون بیکار هستند برای این که دوباره شاغل شوند می خواهند پاس را به تهران بازگردانند.

وی ادامه داد:‌به این آقا باید بگویم من و امثال من آب هایمان را ریختیم و آرد هایمان را هم الک کرده ایم بنابراین هیچ چشم طمعی به پاس نداریم بلکه می خواهیم این تیم به آغوش پایتخت بازگردد زیرا دلمان می سوزد که تیم قهرمان آسیا و باشگاهی که قطب فوتبال ایران محسوب می شد اکنون در حسرت حضور در لیگ برتر باشد.

وی افزود: فریاد شیران بازیکن سابق پاس در مصاحبه ای لب به انتقاد از این وضعیت گشوده که صحبت های او به مذاق آقایان خوش نیامده در این رابطه نیز باید عنوان کنم ناصر فریاد شیران تنها از سر دلسوزی سخن می گوید نه برای به دست آوردن پول.

کازرانی به آنا گفت:‌ اکنون که پاس به قوامین واگذار شده تمام چشم امید ما پیشکسوتان به مدیران جدید پاس قوامین است و امیدواریم آنها بتوانند کاری انجام دهند تا دوباره شاهد حضور این تیم در تهران باشیم.

پیشکسوت پاس عنوان کرد:‌ما حاضریم پاس در تهران باشد اما ما خودمان نباشیم از کنار گود شاهد درخشش مجدد این باشگاه در عرصه های مختلف ورزش کشور باشیم و امیدوارم مکتب پاس دوباره احیا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس