معاون ورزش قهرمانی و توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از ممنوعیت ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان گفت: نامه ای از سازمان بازرسی کل کشور به ما رسیده که در آن ذکر شده، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون نمی توانند در انتخابات هیئت رئیسه و ریاست فدراسیون های ورزشی کاندید شوند.

وی با اشاره به تأکید گودرزی مبنی بر رعایت قانون و مقررات در همه فعالیت های وزارت خانه افزود: ما مجری قانون هستیم و همچنان که قانون ممنوعیت ورود بازنشسته ها را به انتخابات فدراسیون ها رعایت کردیم، موظفیم این قانون را نیز اجرا کنیم.

سجادی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران عنوان کرد: بر این اساس فقط مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با ثبت نام آقای مهدی هاشمی که قرار است 7 دی ماه جاری برگزار شود شامل این قانون می شود و ایشان نمی تواند در این انتخابات شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس