کد خبر 267556
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

از روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات در نیمه شمالی و سواحل غربی دریای خزر بارش ها آغاز می شود و روز چهارشنبه بر شدت بارش ها افزوده می شود.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 10 آذر ماه 92" بارش ها در سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز و شمال شرق کشور با شدت کتری ادامه خواهد داشت و بتدریج اواخر وقت امروز این سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، امروز در شمال شرق و شرق کشور گاهی وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد و همچنین فردا در نیمه شمالی کشور دمای هوا افزایش می یابد و از بعدازظهر این روز در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.


شایان ذکر است، از روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات در نیمه شمالی و سواحل غربی دریای خزر بارش ها آغاز می شود و روز چهارشنبه بر شدت بارش ها افزوده می شود.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري، درپاره ای نقاط غبار صبحگاهي و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 16 درجه و در کمترین حالت به 10 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 11 درجه بالای صفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس