کد خبر 267019
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با حمایت از اقدامات اخیر کشورمان در گفتگوهای هسته ای با کشورهای 3+3 بر ضرورت استمرار تلاشهای وزارت امور خارجه در زمینه خنثی سازی دیدگاه های مبتنی بر شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که پنجشنبه شب برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علماء وارد شهر مقدس قم شده است، امروز با مراجع تقلید حضرات آیات اعزام مکارم شیرازی ، وحید خراسانی ، صافی گلپایگانی ، جوادی آملی ، موسوی اردبیلی ، نوری همدانی ، سبحانی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

ظریف در دیدار با مراجع تقلید رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم ، موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به ویژه گفتگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 را تشریح و از رهنمودهای مراجع بزرگوار قم بهره مند خواهد شد.

 وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی ضمن تشریح رویکرد سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی، بویژه دستاوردهای گفتگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 در خصوص مذاکرات هسته ای؛ بر اهمیت پشتیبانی و حمایت مراجع عظام تقلید و همچنین ارائه رهنمود در خصوص موضوعات سیاست خارجی تاکید کرد .

حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار با حمایت از اقدامات اخیر کشورمان در گفتگوهای هسته ای با گروه 3+3 بر ضرورت استمرار تلاشهای وزارت امور خارجه در زمینه خنثی سازی دیدگاه های مبتنی بر شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس