کد خبر 266779
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲

وزیر کشور در زاهدان گفت: در انتخاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان هیچ کس دخالتی نداشت و بنده شخصا اوسط هاشمی را انتخاب کردم.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: از مردم، مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس که در مسیر انتخاب استاندار لطف کردند و به ما اختیار دادند، تشکر می‌شود هم‌چنین به ما قول همکاری دادند که استاندار جدید استان را ارتقا دهد.

وی افزود: از روحانیت معظم و علمای شیعه و اهل سنت، نمایندگان مردمی در مجلس تقدیر می‌شود.

جابه‌جایی و تعویض مدیران امری بدیهی در دولت‌ها است

وزیر کشور بیان کرد: این جلسه برای تقدیر از استاندار سابق و معارفه استاندار جدید انجام شده است، تعویض و جابه‌جایی مدیران ارشد امری بدیهی در دولت‌ها است.

رحمانی فضلی بیان کرد: یک گفتمانی از طرف مردم به عنوان گفتمان غالب در حوزه اجرایی تحت عنوان تدبیر و امید انجام شد و آقای حسن روحانی انتخاب شد و به دنبال این انتخابات اخیر مسئولان ارشد کشور که این گفتمان را انتخاب کردند، باید جایگزین شوند.

وی گفت: جابه‌جایی‌ها نشان از ضعف مدیران و مسئولان نیست.

وزیر کشور اضافه کرد: اوسط هاشمی از مدیران برجسته‌ای است، زحمات زیادی کشیده، در وزارت کشور تجربیات زیادی دارد چرا که ما فرصت تجربه کردن را نداریم و نمی توانیم از صفر شروع کنیم، در نهادها و پست های مختلف تجربه داشته است و اینها ملک انتخاب وی برای استانداری این استان بوده است.

رحمانی فضلی عنوان کرد: امیدواریم وی در این استان به لطف و همراهی شما موفق باشد استاندار جدید را بنده انتخاب کرده ام، 4 و 5 نفر را بررسی و همه پر تلاش بودند و من وی را انتخاب کرده که امیدوارم برای استان شما این انتخاب برکت داشته باشد.

وی افزود: چند نکته را در خصوص وظایف هاشمی باید گفت که باید رعایت کند.

وزیر کشور تصریح کرد: این نکات که سفارش آقای روحانی به تمام استانداران است و باید توجه شود.

وی گفت: آقای روحانی به استان سیستان به بلوچستان سفر می‌کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: نکاتی را که باید اوسط هاشمی رعایت کند، نخست، مسیر اعتدال را در پیش گیرد، ما باید اعتدال را باید برای حس ذاتی بخواهیم این اعتدال را برای انتخاب یارانش رعایت کند، دوم، تعامل با مردم است زیرا مردم ولی نعمت بوده و قابل تعارف نیست ودر فراز و نشیب انقلاب مردم هستند که تعیین می‌کنند، در  مذاکرات ژنو بعد از لطف الهی با دعای خیر مردم بود که موفق شدیم و برکات این توافق برای مردم و کشور معین و حاصل خواهد شد هم در تصمیم گیری و هم تصمیم سازی این تعامل را باید حاکم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شفق ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    متاسفانه ایشان از اصلاح طلبان تندرو و مورد حمایت بخشی از افراطی های سیستان هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس