کد خبر 266721
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷

وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه شرایط برای برگزاری کنفرانس ژنو 2 هرگز ایده‌ آل نخواهد شد گفت: طرف‌هایی که برای برگزاری این کنفرانس شرط تعیین می‌کنند سعی در به تاخیر انداختن یا ناکام گذاشتن آن دارند.

به گزارش مشرق، ایسنا به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم نوشت: سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانسی مطبوعاتی با تاکید بر برگزاری کنفرانس ژنو2 بدون پیش شرط، عنوان داشت: شرایط ایده آل برای برگزاری این کنفرانس هرگز به وجود نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: طرف‌هایی که برای برگزاری ژنو 2 شرط تعیین می‌کنند در حقیقت برای به تاخیر انداختن یا ناکام گذاشتن این کنفرانس تلاش می‌کنند.

لاوروف اظهار داشت: مسکو پیشتر خواهان برگزاری ژنو 2 بود در حال حاضر از دوره کنونی پیش از برگزاری کنفرانس در 22 ژانویه (دوم بهمن) برای مشورت و گفت‌وگو با تمامی طرف‌های سوری استفاده می‌کند.

وی افزود: مسکو در حال حاضر با تمامی مخالفان درباره میزبانی نشستی که قرار است میان مسئولان روسی و مخالفان سوریه برگزار شود، بحث و گفت‌وگو می‌کند و تمامی مخالفانی که مسئولان روسی با آن‌ها تماس گرفته‌اند نسبت به شرکت در چنین نشستی تمایل نشان داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس