تصویری که پیش رو دارید، به سال 1390 در «بوستان ایران» واقع در روستای مرزی «مارون الرأس» در جنوب لبنان به ثبت رسیده است. این عکس، در زمان آماده‌سازی تندیس «حاج احمد متوسلیان» برای نصب در این پارک و در کنار تندیس مزبور برداشته شده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق«حاج حسن شاطری خوشنویس» (متولد «سمنان»)، گرچه تا زمان شهادتش، در میان ایرانیان، شخصیتی شناخته شده نبود اما در بین شیعیان لبنان، محبوبیت و نفوذ منحصربه‌فردی داشت. او توانست با تکیه بر تجربیات جهادی خود در سال‌های دفاع مقدس، منشأ خدمات بی‌نظیری یرای شیعیان مظلوم لبنانی شود و مرهمی بر زخم‌های آن مردم ستم‌کشیده باشد. او که مسؤولیت جهاد سازندگی لبنان را پس از جنگ 33 روزه بر عهده داشت، سرانجام در  ۲۴بهمن ۱۳۹۱ توسط مزدوران رژیم صهیونیستی، شهدِ شیرین شهادت نوشید و اجر سال‌ها خدمات خالصانه خود به فرزندان امیرالمؤمنین (صلوات الله علیه) را دریافت کرد. گوارای وجود حیدری‌اش باد.

تصویری که پیش رو دارید، به سال 1390 در «بوستان ایران» واقع در روستای مرزی «مارون الرأس» در جنوب لبنان به ثبت رسیده است. این عکس، در زمان آماده‌سازی تندیس «حاج احمد متوسلیان» برای نصب در این بوستان و در کنار تندیس مزبور برداشته شده است. «بوستان ایران»، یکی از یادگارهای پرطرفدار «مهندس حسام» در جنوب «لبنان» و درست در کنار خط مرزی «فلسطین اشغالی» است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    0 0
    شاطری ها و طهرانی مقدم ها روحتان شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس