نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از شیفتگی رفسنجانی به مذاکره با آمریکا، گفت: متاسفانه برخی افراد فکر می‌کنند ارتباط با آمریکا کلید حل تمام مشکلات خواهد بود در حالیکه این تفکر اشتباه است زیرا چه بسیار کشورهایی که در حال حاضر با آمریکا ارتباط دارند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از خاطره‌ هاشمی رفسنجانی مبنی بر موافقت امام خمینی(ره) با حذف «شعار مرگ بر آمریکا» گفت: با توجه به بیانات صریح و وصیت‌نامه امام راحل اینگونه ادعاها اجتهاد در مقابل نص است.

وی با انتقاد از شیفتگی هاشمی رفسنجانی به آمریکا و علاقه او به مذاکره با آمریکا، متذکر شد: متاسفانه برخی افراد فکر می‌کنند ارتباط با آمریکا کلید حل تمام مشکلات ما خواهد بود در حالیکه این تفکر اشتباه است زیرا چه بسیار کشورهایی که در حال حاضر با آمریکا ارتباط دارند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی اگر آقایان شیفته ارتباط با آمریکا هستند نیز نباید این شیفتگی را بروز دهند، خاطرنشان کرد: اینگونه اظهار نظرها به ضرر ایران و تیم مذاکره‌کننده است و حتی مسیر دولت را در مذاکرات آینده با چالش روبرو خواهد کرد.

حسینیان با انتقاد از توهین برخی نزدیکان امام خمینی(ره) به تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، متذکر شد: خانواده امام راحل باید ملاحظه کنند و از انتشار حرف‌هایی که نه تنها ارزش معنوی، اجتماعی و عقلانی ندارد و بلکه بر عکس بر ضد ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است پرهیز نمایند و بزرگان بیت امام خمینی(ره) نیز باید از اینگونه اظهارنظرهای گستاخانه  اعلام برائت کنند.

وی در پایان با اشاره به آیه «انه لیس من اهلک» و عدم قرابت فکری حضرت نوح و پسرش یادآور شد: خداوند متعال با این آیه نفی نَسَب می‌کند و می‌گوید چون فرزند نوح با وی از لحاظ فکری هیچ نسبتی ندارد پس او فرزند نوح نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس