کد خبر 256570
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

مسیح علی‌نژاد با اشاره به تکذیبیه نعیمه اشراقی در سایت جماران درباره کامنت توهین آمیزش به امام(ره) و خانواده شهدا نوشت: با چشم‌های خودم دیدم که خانم نعیمه اشراقی با اکانت حقیقی‌شان کامنت گذاشتند.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، نعیمه اشراقی در صفحه یکی از کامنت های خود در صفحه شخصی اش،‌ مطلبی توهین آمیز به خانواده شهدا و حضرت امام(ره) منتشر کرد.

این خبر با واکنش بسیاری از خانواده شهدا به ویژه فرزند شهید همت رو برو و همگی خواستار برخورد جدی با این نوع اتهام زنی ها به امام  و شهدا شدند.

سایت جماران، وابسته به موسسه نشر و تنظیم آثار حضرت امام، با انتشار مطلبی به قلم اشراقی، مطرح شدن این مطلب از سوی وی را تکذیب کرد.

نعیمه اشراقی در نامه ای به فرزند شهید همت در سایت جماران نوشت: همین جا لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می کنند، طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبرد های چند گانه به صفحه شخصی ام، این صفحه را مسدود می کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.

بنابر این گزارش، ظاهرا مطلب منتشر شده از سوی نعیمه اشراقی در قالب کامنتی در صفحه شخصی مسیح علی نژاد، خبرنگار ضدانقلاب و خارج نشین منتشر شده است.

 علی‌نژاد پس از انتشار این تکذیبیه در سایت جماران در صفحه فیس بوک شخصی خود درباره کامنت منتشر شده از سوی نعیمه اشراقی توضیح داد.



وی با انتقاد از تکذیبیه منتشر شده از سوی اشراقی در سایت جماران نوشت: این خبر سایت جماران واقعا شرم آور است. برای آخرین بار می گویم من هرگز دروغ نگفته‌ام.

این خبرنگار ضدانقلاب ادامه داد: با چشم‌های خودم دیدم که خانم نعیمه اشراقی با اکانت حقیقی‌شان کامنت گذاشتند و برای همین عکس کامنت‌شان را منتشر کردم و عکس‌های پروفایل جعلی و پروفایل حقیقی خانم اشراقی نگاه کنید، هم با هم فرق دارد، کامنت توهین‌آمیز ایشان در مورد خندیدن خودش و پدربزرگ‌شان و همسران شهدا را با اکانت حقیقی خودش نوشته است اما حالا ما را جائل معرفی کرده.

علی نژاد افزود: نگویید مصلحت است می‌تواند ساکت شود به جای اینکه ما را متهم به دروغ کند ما جائل نیستیم کاش دوستان دیگری هم که در چت‌های خصوصی‌شان مدرکی دارند که او چگونه از جوک‌هایش دفاع می‌کرد.

این خبرنگار ضد انقلاب که به گفته خود اولین بار عکس کامنت نعیمه اشراقی را منتشر کرده در ادامه تاکید می‌کند که هنوز هم با کلیک بر روی صفحه ای که از اشراقی در لینک دوستانش موجود است، وارد صفحه اصلی وی می شویم.

اظهارات علی‌نژاد در حالی است که اشراقی مدعی است این مطلب با جعل عنوان صفحه شخصی فیس بوکش منتشر شده است و هیچ ارتباطی به او ندارد.

البته باتوجه به اظهارات این خبرنگار ضدانقلاب، بستن صفحه شخصی فیس بوک از سوی اشراقی نیز احتمالا برای جلوگیری از امکان پیگیری کامنت منتشر شده از سوی وی، است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    چقدر امام در خاندان خودش تنها و مظلومه وافعا ايشان امام امت بودند نه امام خاندان
  • امین س ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    دوستان از فضولی مردم!! یکی بگه این عکسی که از پست فیس بوکی اشراقی بالای همین صفحه گذاشته شده و نوشته اش مات شده دقیقا چی نوشته؟؟!! یکی به من بگه...
  • هبوط آدم ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    چشات رو کامل کامل باز کن خونده میشه
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بابادمش گرم علی نژاد که حداقل به افکار خودش حتی اگه غلط هم هست پایبنده.اما خاک بر سر انانی که.....
  • احمد ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    حالا ديگه حرفهاي اين ضدانقلاب براي شما حجت شده؟
  • محمد ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    مرد واقعی خدا همیشه تنهاست چون رفیقش خداست
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    زر نزن مسیح علی نژاد فراری..ما با انقلابمون میمونیم تا تو بسوزی بی شرم وطن فروش.برو
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    حجت نشده ولی اش آنقدر شور شده که صدای آشپز هم در آمده شما بهتر بجای محکوم کردن ما بفکر این باشی که دیگه دوستانتان از این غلطها نکنند تا بعد که اعتراضها بالا گرفت آنرا تکذیب کنند
  • nadia ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    معصومه اذم به خاطر اینکه بعضی جای خونه خرابه کل خونه رو ویرون نمیکنه بره بشه نوکر بیبی سی که پول میگیرن برای تخریب نظام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس