عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: افرادی که در مرکز تنظیم و نشر آثار امام حضور دارند بنا به تعلقات فکری و گرایشات حزبی در مقابل تحریف سخنان امام سکوت می‌کند که این سکوت در بعضی مواقع به معنی سکوت همراه با رضایت است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نقل‌قول‌های مختلف هاشمی رفسنجانی از امام خمینی (ره) گفت: بعضی‌ها سعی دارند برای توجیه اقدامات نابجای خود سیاست‌های اتخاذ شده توسط امام راحل را به انحراف بکشانند.

وی ادامه داد: این افراد وقتی می‌بینند که عملکرد آنها در میان آحاد مردم جایگاهی ندارد سعی می‌کنند این قبیل اقدامات خود را به جایگاه عظیمی که مردم به آن اعتقاد دارند مرتبط سازند و اینگونه بیان می‌کنند که امام راحل نیز چنین اعتقادی را داشتند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در این جا باید به آن اشاره کرد این است که متأسفانه افرادی که در مراکز تنظیم و نشر آثار حضرت امام هستند بنا به تعلقات فکری و گرایشات حزبی‌شان در مقابل این تحریف‌ها سکوت اختیار کرده و واکنشی نشان نمی‌دهند که در برخی مواقع این سکوت همراه با رضایت است.

موسوی‌نژاد خاطر نشان کرد: سیاست‌ها و مبانی فکری حضرت امام هیچگونه سنخیتی با رفتارهای سازشکارانه و کوتاه آمدن در برابر دشمن ندارد. امام راحل همواره مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را قیام به احقاق حقوق محرومین را در دستور کار خود داشتند.

وی افزود: امام به خوبی شرایط کنونی را پیش‌بینی کردند که افرادی برای توجیه اقدامات خود به تحریف سخنان و مواضع ایشان بپردازند و عنوان کردند زمانی سخنان نقل شده از من مورد تأیید خواهد بود که فیلم، صوت و یا دست‌خطی از من در خصوص آن وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: آقای هاشمی رفسنجانی از رهبر معظم انقلاب و برخی شخصیت‌های دیگر به امام نزدیکتر نبود و آقای هاشمی برای رسیدن به برخی اهداف خود به نقل روایاتی از حضرت امام می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس