کد خبر 2553
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹

زهرا رهنورد که شوهرش او را روشنفکرترين زن ايران مي داند، جنگ‌طلبي آمريکا و رژيم صهيونيستي در منطقه را نتيجه سياست هاي جمهوري اسلامي دانسته است!<BR>

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، همسر ميرحسين موسوي که در ميان افکار عمومي به عنوان طراح نظريه "داماد لرستان" شناخته مي‌شود، "فرستادن پيامک" را جرم تعدادي از بازداشت‌شدگاني دانست که به هيچ حزبي و گروهي گرايش نداشته اند!
وي در ديدار با برخي روزنامه‌نگاران طيف اصلاحات، همچنين با تمجيد از دوران استبدادي قاجار، وضعيت مطبوعات در دوران حکومت قاجار را بهتر از جمهوري اسلامي دانسته است!
چند روز پيش هم مهدي کروبي، يکي ديگر از سران فتنه، به حمايت از رژيم پهلوي پرداخته بود و جمهوري اسلامي را بدتر از طاغوت ناميده بود!
زهرا رهنورد که شوهرش او را روشنفکرترين زن ايران مي داند، در بخش ديگري از سخنان خود، جنگ‌طلبي آمريکا و رژيم صهيونيستي در منطقه را نتيجه سياست هاي جمهوري اسلامي دانسته است.
طراح نظريه "عروس آذربايجان" بدون ارائه توضيحي درباره اين گفته خود، مدعي شده است: سياست هاي غلط داخلي و جنگ طلبي ها و فرصت‌سوزي‌هاي بخشي از حاکميت، سايه شوم تهاجم و جنگ را بر منطقه افکنده است!
خانم رهنورد برخي احکام دين اسلام را "ظلم و بي‌عدالتي" در حق زنان خوانده در پايان گفته است که به "ميمنت" روزهاي پيش رو از جمله روزهاي پاياني ماه شعبان و روز قدس و سالگرد انقلاب مشروطه، مسئولان نظام زندانيان فتنه 88 را آزاد کنند.
همسر موسوي گفته است اگر اين طور شود، او و همراهانش، مسئولان نظام را "شجاع"، "قابل انعطاف"، "موقعيت شناس" و "مردم دوست" خواهند ناميد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس