سرمربی پرسپولیس گفت: زمانی که دکتر ِآقایان رئیس جمهور بود من سرمربی پرسپولیس شدم.

 به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، علی دایی در حاشیه مراسم گلریزان موسسه خیریه‌ای که در هتل المپیک برگزار شد در مورد علت حضور در این مراسم گفت: این مراسم خیریه‌ای بود که توسط آقای عباسی به ما اعلام شد و ما هم در آن شرکت کردیم. انشاءالله همه مردم ما در این مراسم شرکت کنند. اگر بخواهیم می‌توانیم خیلی کارها را انجام دهیم. اگر همه با هم باشند و دست به دست هم دهیم می‌توانیم خیلی از مشکلات جامعه را حل کنیم. این یک کار خیر و پسندیده است که به بانوان بی‌سرپرست مربوط می‌شد و هم اشتغال‌زایی است و هم اینکه کمک می‌کند که جامعه سالم باشد. در مجموع کار بسیار پسندیده‌ای باشد.

وی در مورد حواشی که در چند روز اخیر رخ داده اظهار داشت: متاسفانه شما اگر نگاه کنید خیلی‌ها در رسانه‌ها نیستند و خیلی وقت‌ها دوست دارند در رسانه‌ها باشند و عکسی از آنها در روزنامه‌ها چاپ شود. آنها با نتایج فنی نمی‌توانند بیایند و خودشان را مطرح کنند و با این مسائل می‌خواهند خودشان را مطرح کنند. شما اگر نگاه کنید بعد از بازی پرسپولیس و صبا همه روزنامه‌ها به این مسئله پرداختند و تلویزیون هم به این موضوع پرداخت. من در مصاحبه قبلی‌ام هم گفته بودم که خیلی راحت است آدم چشمانش را روی واقعیت‌ها ببندد و دهانش را باز کند و هر چه دوست دارد بگوید.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مطمئن باشید این بار خیلی اساسی‌‌تـر این مسئله را پیگیری می‌کنم و قبلا گفتم اگر آقایان یکی از حرف‌هایشان را ثابت کنند دیگر در این فوتبال نمی‌مانم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر صحبت‌‌های محمد مایلی‌کهن در خصوص اینکه پرسپولیس با 50 میلیارد بسته شده تاکید کرد: آقای رویانیان اینجا هستند و ایشان می‌توانند این توضیحات را ارائه دهند. فکر کنم این هم جزء آن صحبت‌هایی است که آدم بدون اطلاعات مطرح می‌کند. می‌گویند علی دایی 5 میلیارد و 100 میلیون تومان و برادرش 300 میلیون از پرسپولیس پول گرفته است.

در همین هنگام بود که رویانیان گفت: به نظرم این ارقام را ضربدر 10 کردند.

دایی افزود: من کاری ندارم که رقم‌ها ضربدر 10 شده یا 20 من می‌گویم 50 میلیارد است یا حتی مبلغ بیشتری باید مطرح شود، اینها فقط می‌خواهند اذهان عمومی را منحرف کنند و یکسری اتهامات به مسائل شخصی و خود افراد وارد کنند اما مردم باهوشند و همه چیز را می‌دانند، آقایان می‌خواهند با افکار عمومی بازی کنند؛ صحبت‌‌هایی که در جامعه ما و در قشری که تعقل و تفکر دارد قابل قبول نیست. من مطمئنا پیگیری می‌کنم و مطمئن باشید این بار حتما از مقامات قضایی می‌خواهم که یک جا این صحبت‌هایی که به دروغ مطرح می‌شود را پیگیری کنند. یکسری مسائل را به قوه قضائیه ربط می‌دهند و به آنجا بی‌احترامی می‌کنند، به اداره مالیات تهمت می‌زنند، به علی دایی تهمت می‌زنند و متاسفانه به خانواده و برادر من اتهام می‌زنند. من قبلا گفته بودم مثل اینکه آقایان یادشان رفته زمانی که مربی سایپا بودند چه کسانی مشاور حقوقی آنان بود، پزشک تیم بود، در تیم ملی و زمانی که من بازی می‌کردم پزشک تیم ملی چه کسی بود.


دایی تاکید کرد:‌ همیشه گفته‌ام نه تنها برادرم بلکه هر فرد دیگری که باشد براساس توانایی فنی افراد و براساس استعدادها و توانایی‌هایی که در فوتبال دارد از او استفاده می‌کنم. این نیست که همه فوتبالیست معروف باشند. اگر اینطور باشد که باید فاتحه مورینیو را خواند. برادرم الگوی من در فوتبال بوده و با هم فوتبال را شروع کردیم حالا یکسری مسائل و اتفاقاتی که افتاد ایشان نتوانست مثل من پیشرفت کند. من به تهران آمدم و ایشان در بابل به درس خواندن مشغول شد. من سال 87 - 88 مودی نمونه مالیاتی شدم و در تلویزیون هم آن را نشان دادند. ایشان دق‌دلی آن را دارد. مگر مدرک مودی نمونه مالیاتی چیزی است که آدم همیشه در جیبش داشته باشد؟ اصلا یکسری مسائل خنده‌دار اتفاق افتاد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: اگر آقای داور پاک است و ما له‌اش می‌کنیم چرا در صحبت‌هایتان می‌گویید این مسئله برمی‌گردد به دو، سه سال پیش؟ مگر قرار است ما‌ه‌ها دوش بگیریم و تمیز شویم؟ اگر دو، سه سال پیش ایشان خلافی کرده  همان دو؛ سه سال پیش بوده. آن کاری که در زمین انجام می‌دهید نشان دهنده شخصیت‌تان است. من هم می‌توانم راحت بنشینم و خودم را به مظلوم‌نمایی بزنم و حرفی نزنم و بگویم که دستیارم برود کار انجام بدهد. در آن صحنه شما ببینید که چرا تیم داوری ایشان را اخراج نکرد. من در محوطه فنی خودم بودم و از آن بیرون نیامده بودم. آن صحنه یک صحنه مشکوک بود که فکر می‌کنم توپ اوت شده بود و کمک داور آن را اعلام نکرد. همان توپ کم مانده بود که گل شود.

دایی در واکنش به صحبت‌‌های نادر فریادشیران مبنی بر اینکه اگر ادعاهای دایی ثابت شود باغ دو میلیاردی‌ام را به او می‌دهم گفت: انشاءالله خدا به ایشان بیشتر بدهد. خدا را شکر تا الان  علی دایی به دو میلیارد که سهل است به 20 میلیارد هم خودش را نفروخته است. من هر چیزی که به دست آوردم از پول حلالم به دست آوردم. اگر دایی بهترین ماشین را سوار نشود و بهترین چیزها را نداشته باشد چه کسی باید داشته باشد؟ من کسی هستم که خودم زحمت کشیدم و یک ریال هم پول حرام به زندگی‌ام نیامده است. از موقعی که خودم را شناختم از 13 سالگی کار کردم و الان هم کار می‌کنم. الان عشق من فوتبال است نه اینکه بگویم کارم فوتبال است.

وی با اشاره به مصاحبه فریادشیران اظهار داشت: سخنگوی ایشان (مایلی کهن) مصاحبه کرده و گفته در زمان آقای روحانی من سرمربی پرسپولیس شدم در حالی که آقای رویانیان شاهد است ما چند جلسه با هم گذاشتیم که من اصلا سرمربیگری پرسپولیس را قبول نکردم. باید بگویم زمانی که دکتر ِآقایان رئیس جمهور بود من سرمربی پرسپولیس شدم. تازه هیچ موقعی یادم نمی‌رود که ما سر تمرین بودیم و داشتیم نتایج انتخابات را پیگیری می‌کردیم.

وی ادامه داد: آقایان صحبت‌‌هایی را مطرح می‌کنند که از آن اطلاعی ندارم. مگر می‌شود 5 میلیارد به علی دایی داد. اگر براساس توانایی‌های فنی باشد اگر آقایان یک بگیرند علی دایی باید 100 بگیرد. بعد از آن هم آقای فریادشیران در مصاحبه‌اش اعلام کرده که علی دایی آمریکا بوده؛ آخر پسر خوب من پاسپورتم هست و می‌توانم نشان دهم که کجا بودم. موقعی که اطلاعات ندارید چرا حرف می‌زنید؟ من دوست دارم کسی علیه من صحبت کند که اطلاع داشته باشد و کسی که تحصیلات عالیه داشته باشد و بداند که چه می‌گوید. شما فقط حرف می‌زنید. این مسائل را پیگیری می‌کنم. اگر آقایان بیایند و حرف‌هایشان را ثابت کنند، علی دایی به راحتی از فوتبال می‌رود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که این موارد باعث به حاشیه کشیده شدن این تیم نخواهد شد عنوان کرد: نه ما اصلا کاری نداریم. ایشان پرسپولیسی هستند یا هر چه هستند. پرسپولیسی بودن احتیاج به جار زدن ندارد. ایشان از جاهای دیگر ناراحت است که می‌آید اینگونه بروز می‌دهد. گفتم ایراد ندارد ایشان هر چه می‌خواهد بگوید، مطمئنا در دستگاه قضایی باید درباره صحبت‌هایی که می‌کنیم پاسخگو باشیم. قبلا گفته‌ام و باز هم می‌گویم من هر کجا که کار کنم به آن تیم غیرت دارم. خودم را به مظلوم‌نمایی نمی‌زنم که بگویم من خوشحالی نکنم. با تمام وجودم خوشحالی می‌کنم؛ در هر تیمی که باشم اما مثل آقایان نیستم که بگویم پرسپولیسی هستم. شما با من درگیر نشدید، شما با پرسپولیس درگیر شدید. من مربی پرسپولیس هستم و شاید فردا نباشم، شما با پرسپولیس مشکل داشتید. به نظر من آن گل دقایق آخر که ما به صبا زدیم باعث شد این شعله‌های آتش بیشتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دایی بسه دیگه فکت رو ببند
  • حسام ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    احتمالا در آینده پای دبیرکل سازمان ملل و بلاتر و...هم به این ماجرا باز بشه!
  • میترا ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    مگر پول علف خرس است اقای دایی ؟؟؟ مگر شما کی هستید که اینجوری بر علیه همه می اشوبید و همه را ازرده میکنید ؟؟ متاسفم برایتان که غرور شما را به بیراهه برده و اصل خود را گم کرده اید ! چقدر منم منم میکنید ؟ یادتان باشد فواره چو بلند گشت سرنگون شود !
  • اریا ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    علی دایی وضو نداری اسم دکتر احمدی نژاد به زبون نیار حد خودت بفهم
  • بنیامین ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اقایی دایی مثلا چه افتخاراتی کسب کردی که میگی اگر بقیه یک بگیرن شما صد باید بگیری وقتی این قدر اعتماد به نفس داری با کرانچرا کل کل میکنی دیگه چه توقعی میشه داشت
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    بجایی مصاحبه به تیم برس که اعصاب مارو بهم ریخته این تیم تو موخی
  • ناشناس ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دایی از خود راضی دیگه شورش رو درآورده، هر حرفی دلش میخواد میزنه!!! تو هر چی داری از این مردم داری، بترس از روزی که همین مردم علیه تو باشند!
  • اریا ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    سوابق مربیگری علی دایی یه قهرمانی با سایپا که از بعد فصل تیم رو گرفت و رقیبی نداشت دو قهرمانی در جام حذفی که یه سال به یه تیم لیگ برتری فقط خورد یه سالم با پنالتی
  • mahdi ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    حرص دایی رو داری یا تعصب رنگ دیگه رو ؟
  • سید مصطفی ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    خدایا در این فوتبال ما چه خبر است آقای دایی مثل اینکه فرموش کرده در کنار یک گروه بدست آورده اگر امثال مرحوم حجازی .مایلی کهن.فرکی.و....نبودند ایشان به اینجا نمی رسید ولی فکر می کنم که ایشان دیگه خیلی خیلی دچار غرور شده اند چون فقط خودش و خانواده اش را قبول داره می خواهد به هر طریق ممکن با پرسپولیس قهرمان شود اگر ایشان جای کشتی گیران ما که یک ورزش انفرادی هست و مثل برادران خادم و....قهرمان می شد تکلیف ما چه می شد یا اگر اخوی ایشان مثل یکی از شهدای جنگ همچون شهیدان خرازی.باکری.فهمیده.....بود مشخصا ایران را باید به نامشان میکردیم....خدایا به ما به اندازه ظرفیتمان عنایت فرما
  • reza ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    قبل بازی مایلی شروع کرد ! الانم چیزی نشده که ! تا چند روز دیگه که دایی شکایت کرد دادگاه مثل دفعه های قبل مشخص میکنه کی فرافکن هس.....
  • حاج احمد ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ديگه داري خيلي پررو ميشي ها اقاي دايي؟!
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    لابی عربها وعده بازی در بایر مونیخ برای ایجاد بی انضباطی در اردوی تیم ملی ایران بر علیه مایلی کهن هنوز در یاد مردم تازه است
  • رامین ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    جناب دایی رر اونقد بزرگ کردن خودشو گم کرده آقای دایی کمی خویشتن دار باش محبوبیت یک روز میاد یک روز میره
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    خدایا یعنی اگه دایی این همه پول نداشت اینطور به همه توهین می کرد؟؟؟اقای دایی نصف گل هاتو از رو نقطه پنالتی و در دیدار تدارکاتی زدی.زشته ادعای انسان های پاک رو در نیار چون با لابی گری تا 60 سالگی داخل تیم ملی بودی و جام جهانی 2006 بازیتو دیدیم
  • جعفری ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    آقای دایی ادب داشته باش
  • قرمزته ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ناشناس دهنتو ببند اگه جربزه داشتی اسم خودتو مینوشتی
  • آرش ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دایی فرد بزرگیه ولی در حد صحبت کردن راجع به آقای رئیس جمهور سابق نیست
  • اهری ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دیگه دارین میرین تو فاز افراط و تفریط مگه حاج محمود پیامبره!
  • جلالی ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    آقای دایی شما یک فرد بی ادب و مغروری. از فضای باز سیاسی سوء استفاده نکن. تو آبدارچی دکتر احمدی نژاد هم نمی توانی باشی.
  • محسن ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اقاي دايي چنددرصد اقاي احمدي نژاد براي جامعه موثر بوده خيلي تند ميري
  • ناشناس ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    بذا بگه همه چی رو بشه... بگو که همگی گوش شنیدن داریم...
  • میترا ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اقای مهدی ! چرا تا کسی ابراز عقیده میکنه فوری بهش انگ میزنید ؟ حرفم نه از روی حرص ونه ازروی علاقه به رنگ دیگریست . من نمیگویم همه ی حرفهای دایی غلط و همه ی حرفهای مخالفانش درست است ولی فکر میکنم اگر کسی بدون تعصب رنگی به قضایای این چند ساله ی دایی نگاه کند ته دلش هیچگاه حق را به او نمیدهد ! شما یک نگاهی به طرز برخورد دایی با با فردوسی پور با مهدوی کیا با علی کریمی با مایلی کهن با رویانیان با ............. بینداز و بعد خودت قضاوت کن !
  • گیلدا ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    دکتر شما ؟؟؟؟؟؟ اونوقت حتما حقوقدان من !!!!!!!!!اخه اینا واسه اینه که سیاسی نیستی !!!!!!!!!!!!!!
  • محمد ارمیان از ملبورن ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    از همه یک سوال دارم،ایا شرافتا حق دایی اینه، من هرجای دنیا میرم ایرانو با اسم امسال دایی و دکتر حسابی و .... میشناسند .لطفا یک مقدار انصاف داشته باشید.
  • میثم ن ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    من برای علی دایی به عنوان کسیکه برای ایران افتخار آفرینی کرده احترام فراوانی قائلم. اما انصافا ایشون از طریق افتخارات هم بود که تونست اینطوری ثروتمند بشه(البته خدا بیشتر بهش بده). متاسفانه علی دایی دچار غرور شده و همه را از موضع بالا میبینه.درسته که برای این کشور سر و صورتش بخیه خورد،درسته افتخار آفرینی کرد،درسته زحمات زیادی کشید ، اما اینا دلیل نمیشه که یه جوری حرف بزنه که انگار حق داره هر جوری رفتار کنه و هر چی بگه. مثلا اینکه اگه من بنز سوار نشم پس کی سوار بشه ، واقعا جمله زننده ای هست. آقای دایی عزیز،خیلی از دانشمندای این مملکت هستن که اونا هم باید سوار شن، ولی ندارن که بخرن. خیلی از جانبازها هستن که اگه شما سر و صورت بخیه خورد و اتفاقا بابت همونا بود که معروف و پولدار شدی، اونا دست و پاو چشمشونو دادن ولی ندارن که بنز بخرن و سوار بشن. به نظر من ایکاش علی دایی حواسشو بیشتر جمع کنه. دوست نداریم یه روز برسه که ببینیم علی دایی درگیر لمپنیسم و بد دهانی و جوسازی شده.
  • محمد ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    ادب از که آموختی، از دایی..من نمیدونم آقای دایی چه اصراری داره این همه مصاحبه کنه! مگه شکایت نکردی خب حرفاتو تو دادگا ه بزن!
  • ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اقای دائی شما زمانیکه درالمان بازی میکردی و در هر سفر بالغ بر صدها جفت کفش آدیداس وپوما مدل گذشته را با قیمت چند مارک میخریدی و در گمرک بعنوان هدیه به بازیکنان گمرکی آن را نمیدادی وپس از ترخیص یکسره در مغاره ات درمیدان منیریه هرجفت کفش را جند صد هزار تومان میفروختی یادت هست به این میگن رانت آقای علیه السلام
  • ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای دائی از کبر وغرور در حال انفجار وطغیان هستی کمی حلم داشته باش ومراقب رفتار های ناهنجارت باش
  • ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    احمدی نژاد منفی 20 درصد موثر بوده.
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای دایی از شما بعید بود
  • حزب الله پیروز است ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    از کسی که سال 88به ستاد موسوی کمک کرده انتظاری بیش از نیس در حدی نیست که از احمدی نژاد حرف بزنه
  • ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    رد تو برجکت فک خودت را ببند
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    ملت صحبت کردن درباره ایشون و بای بای
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    90% افتخارات فوتبال کشورت مال داییه .اونوقت میگی چیکار کرده؟
  • سینا ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    میشه بگی خود احمدی نژاد دقیقا چند درصد مفید بوده؟ که اینو نسبت به اون بگیم.؟همین فایده هایی که میگی تا 10 سال دیگه هم اثرات منفیش از این مملکت چاک نمیشه مرد مومن.
  • محسن ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    علی دایی مغرور مغرور مغرور مغرور مغرور مغرور مغرور...................
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای دای من از دوست داران شمت هستم ولی حقیقتا شما فراموش کردی ک ه ه رچی داری از لطف این مردم داری نه خودتون
  • رضا ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    تو دهنتو ببند
  • رضا ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    ساکت شو شما جوش خوتو بزن کی هستی که بخوای به کسی مثل دایی نصیحت کنی
  • رضا ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    مشکل اینه که حسود زیاد داریم تو این مملکت .اگه کسی موفق باشه خیلی ها دق میکنن میگی مال نداشته پدر اونا رو خورده
  • رضا ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    معلومه که نمیتونه باشه . مگه جایه دایی کنار یه مشت انحرافیه که حرف آقا رو نمیخوندن
  • عباس از تهران ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    دايي با آوردن و بازي دادن خان زاده، كفشكري، سيد صالحي به پرسپوليس و راندن علي كريمي و كريم انصاري فرد از اين تيم نشان داد كه يا از فوتبال هيچ چيز نمي داند و يا اينكه همه فوتبال و تيم پرسپوليس را براي نفع شخصي خود مي خواهد. تيم كنوني پرسپوليس يكي از ضعيف ترين تيم هاي تاريخ پرسپوليس است بازي هاي اين تيم كسل كننده و بسيار ضعيف است. خدا به تماشاگران مشتاق پرسپوليس در اين فصل رحم كند.
  • محمد از تهران ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقاي دايي مگر همين شما نبوديد كه چند مدت پيش گفتيد كه پدرم به من سفارش كرده است كه اصلا دنبال سياست و سياست ورزي نروم. آيا اين گفته هاي شما بوي سياسي كاري نمي دهد؟ منظورتان از اينكه گفته ايد به روحاني رأي داديد چه بوده است؟ آيا هدفتان اين بوده كه وانمود كنيد مايلي كهن به روحاني رأي نداده پس نبايد در دوران رياست جمهوري روحاني مربي تيمي باشد؟ واقعا بايد بر اين فهم و شعور شما آفرين گفت. اگر شما سياسي كاري نمي كنيد دليل توهين هايتان به رئيس جمهور سابق چيست؟ آيا دنبال نان و نواي بيشتر در دولت جديد هستيد؟
  • ali 44444444444444 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    فقط اس اس امیرخان قلعه نویی داش فرهاد مجیدی
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    حالا با هم دعوا میکنین چیکار به احمدی نژااد داری عزیزم؟ ما یک موی احمدی نژاد رو به هزار تا دایی نمیفروشیم.
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    ولا در این سایت تنها متنهای که با دایی مخالف هستند گذاشته میشود ولی باید به دایی بگوییم دوستت داریم اسطوره فوتبال ایران و جهان و ثانیا این مربی صبا باید گفت که تو هنرت پایین بردن تیم است حرف نزن به شما قول میدم صبا میره پایین در مورد علی کریمی هم یکی مثل مایلی هر تیمی که بوده بدبخت شده چندتا بازی برای تراکتور مصدوم بوده تراکتور برده حالا بعد از بازگشت علی کریمی ببیند که رتبه اش چی میشه پارسال اگه پرسپولیس نرفت پایین چون کریمی مصدوم بود حامی قهرمانی مایلی روانی
  • رضا ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای دایی آدم مغرور وحرمت شکنی است هرچند مدل رفتاری آقای مایلی کهن هم قابل قبول نیست اولا آقای دایی تا کنون در مربیگری به جز قهرمانی با سایپا آنهم با تیمی که فیرات ساخته بود عنوان جندان مهمی کسب نکرد که دانش فنی خود را 100 برابر دیگران میدانند دوم اینکه ایشان در اکثر باختهایشان داوران را مقصر دانسته و به خبرنگاران بی احترامی میکن سوم اینکهاگر در زمان دکتر ما حکم گرفتی نشان از مردانگی واعتدال دکتر ما دارد چهارم اینکه مثل اینکه دایی ثبات اندیشه وعمل ندارد تا 6ماه پیش او ورویانیان علیه هم هرچه خواستند گفتند اگر آن حفها درست است پس این نوشابه باز کردنها چیست ومطالب بسیار دیگری اما آقای دایی کمی به فیلمها ونوع ادبیاتت دقت کن وبه یاد آور افتادگی آموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
  • برو ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    برو شما ابدارچي آن اقا باش براي اينکه انقدر حرف وحديث پشت سر بابا مزنند ادم قاطي مي کنه باعث ان چي حسا دت رسانه يک طرف امثال مايلي يک طرف يک مشت ادم ساده لو يک طرف دايي جان مرد مردانه از اين فوتبال برو حيف برشما
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    نصف دیگه گلهارو هم به افغانستان پاکستان و مالدیو و .....زده
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای دایی بهتر از دکتر احمدی نژاده.
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    این خواهرمون تعصب احمدی نژاد رو داره
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    انتخاب دایی از اول اشتباه بود ابراهیم زاده بهترین انتخاب بود
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    سایپا رو که دایی نبسته بود یکی دیگه بست! دایی تو هر تیمی بوده تیمش علی اصغری بازی میکرده شما یه بازی خوب از پرسپولیس یا تیم ملی بگو که بازیکنها 4تا پاس خوب بهم داده باشن همش بازی مستقیم و بزن زیرش شکست تحقیر آمیز جلو عربستان جلوی 120هزار نفر هم از افتخارات جناب دایی است و از 5 بازی 6 امتیاز گرفتن و 4تا 4تا خوردن پرسپولیس در اولین فصلی که دایی به پرسپولیس اومد تنها مزیتی که داره اینه که خوب بدن سازی میکنه و باعث میشه تیم نسبت به سایر تیمهای دیگه کمی بیشتر میدوه و همین باعث میشه یک به صفر برنده بشه به زور و با شانس
  • ن م ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    لابد همه مردم شمایید ؟
  • سرخچه ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    کامنتای منفی معلومه ماله طرفدارای رقیبه دایی دمت گرم فقط توبگو.....افشاگری کن............اس تق لوله هادارن میسوزن
  • محسن ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    از كجا فهميدي بهتره
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    این دایی میمیره اگه یکروز مصاحبه نکنه
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    دایی دچار بیماری روانی خودبزرگ بینی شده اونم از نوع حادش
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    بزرگش نشمارند اهل خرد هر آن کس نام بزرگان به طعنه برد
  • پرسپولیسی دهه 70 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اقای دایی اخلاق وادب را باختی ، در ضمن فوتبالیست خوبی نبودی هیچ وقت وقت به گرد پای بزرگانی چون علی کریمی ، مهدو کیا وباقری نمی رسی از قیافه ات ولحن صحبت هایت بدم میاد.
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    دایی انسان پاک و با غیرتیست
  • هبوط آدم ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    هر ننه قمری شده واسه ما سیاست دان!
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    من با این نظر آخری موافقم . آقای دایی بهتر از دکتر احمدی نزاده .
  • رضا ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای دایی خیلی زیاد حرف می زنید.در فوتبال هیچ احترامی نمانده است
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    طرفداراي علي دايي خيلي بيشتر از احمدي نژادن. حداقل آلماني و انگليسي رو مثل بنز حرف ميزنه
  • محسن ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    محبوبيت رفته. 13 سال پيش همه پاس ميدادند كه ايشون اقاي گل بشه حالا خدا رو هم بنده نيست. خودم كه خيلي دعا ميكردم ولي حالا از دايي متنفرم.
  • علی ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اون 4تا گلی که تو بازی ایران -کره زد اون چی؟ دیگه بازیکنی از ایران پیدا میشه 4گل به کره تو یه بازی بزنه
  • مصطفی ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اصلا هم بزرگ نیست مغروره و از خود راضی
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    اوه اوه دعوای اینا به رییس جمهوری هم رسید؟؟!! خدا به خیر کنه بیچاره محمود و حسن!
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    تو اگه خودت جربزه داری اسمت را بنویس
  • فرشاد ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    فضای باز سیاسی؟!!! ای خدا مردم از خنده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس