رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرمودند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می‌دهیم و از آنچه در سفر اخیر بود، حمایت می‌کنیم؛ البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان مراسم، با حضور در محل یادمان شهدای ارتش و قرائت فاتحه، علو درجات شهدا را مسئلت کردند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.



حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در این مراسم، ورود به سِلک نیروهای مسلحِ شجاع و نام آور جمهوری اسلامی ایران را، برای جوانان تازه وارد، افتخار آمیز دانستند و با اشاره به لزوم تقویت آمادگی ها و استحکام دفاعی نیروهای مسلح در کنار تقویت ساخت درونی نظام اسلامی و وحدت ملی، تأکید کردند: ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می‌کنیم زیرا به دولت خدمتگزار اعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم اما برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود، چون ما دولت امریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می دانیم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ما به مسئولین خودمان اعتماد داریم و از آنها می خواهیم با دقت و با ملاحظه همه جوانب، گام ها را محکم بردارند و منافع ملی را به فراموشی نسپارند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر استحکام ساخت درونی نظام اسلامی، خاطرنشان کردند: عناصر اصلی که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، حافظ این انقلاب و ملت ایران و مایه پیشرفت بودند، توجه به آرمان های والای نظام اسلامی و توجه به عزت ملی بوده است، بنابراین وظیفه همه مسئولان و آحاد ملت، دفاع از عزت و هویت ملی است.

ایشان با اشاره به بدبینی و بی اعتمادی نظام اسلامی به امریکا، دولت امریکا را دولتی در پنجه صهیونیستها خواندند و گفتند: دولت امریکا در واقع در جهت منافع صهیونیست ها حرکت می کند و از همه دنیا باج می گیرد و به رژیم صهیونیستی باج می دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه تهدید برای هیچ کشوری نیست اما استحکام نیروهای مسلح را مهمترین عامل برای حفظ امنیت نظام اسلامی می داند، افزودند: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی باید حصار مستحکمی در مقابل توطئه های دشمنان باشند.

فرمانده کل قوا با اشاره به تهدیدهای مکرر و مشمئز کننده دشمنان ملت ایران تأکید کردند: همه کسانی که عادت به تهدید زبانی ایران کرده اند، بدانند، پاسخ ما به هرگونه شرارتی بر ضد ملت ایران، پاسخی جدی و سخت خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: ملت ایران، هم، سرسختی خود را در راه دفاع از آرمان ها و منافع خود نشان داده و هم، میل و رغبت خود به سلامت و صلح و همزیستی را زیرا این دو، در کنار یکدیگر هستند.

ایشان در پایان از رشادتها و جانفشانی های ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی هوایی، در هشت سال دفاع مقدس تجلیل و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس از جمله شهیدان بابایی و ستاری را گرامی داشتند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ضمن خیر مقدم، گفت: در دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی، ضمن آموزش فناوریها و علوم جدید، آموزش معارف دینی و اعتقادی نیز از برنامه های اصلی است.

وی با اشاره به طرح های راهبردی و بومی و نصب انواع شبیه سازها در نیروی هوایی تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش با تقویت توان دفاعی و بازدارندگی خود، در آمادگی کامل برای صیانت از مرزهای هوایی و آسمان جمهوری اسلامی ایران، بسر می برد.

همچنین سرتیپ دوم بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گزارشی از برنامه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه هوایی شهید ستاری بویژه طرح پهپاد رزمی و طرح شکاری نیمه سنگین ارائه کرد.

در این مراسم به فرماندهان، اساتید، خلبانان و دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش و همچنین تعدادی از خانواده شهدا، یک جلد کلام الله مجید و هدایایی اعطا شد و نمایندگان دانشجویان جدید و فارغ التحصیل نیز، سردوشی و درجه خود را از دست فرمانده کل قوا دریافت کردند.

در ادامه این مراسم دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش سرود عهد جانبازی را اجرا کردند.

اجرای رزمایش میدانی از دیگر برنامه های مراسم امروز دانشگاه هوایی شهید ستاری بود.

در پایان این مراسم یگانهای حاضر در میدان ضمن اجرای عملیات اعتماد به نفس، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • تا زنده ایم رزمنده ایم ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    پاسخ ما به هرگونه شرارتی عليه ملت ايران پاسخی جدی و سخت خواهد بود..... الله اکبر
  • یک دانشجوی ارتباطات بین الملل ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    رهبر آزاده ام دوست دارم تا همیشه
  • حسین ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ما شا الله حزب الله
  • امین ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    احتمالا منظور از «برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود» تماس تلفنی کذا نیست؟
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    پس ميخواستي چي باشه؟ قطعاً بيشتر مطابقت با همين تماس مسخره و ضايع هست.
  • ایرانی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    جانم فدای رهبرم . گوش به فرمان امام خود هستیم .
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    دعوت‌نامه‌اي براي طرفداران محترم روحاني: در چند روز گذشته، از رهبري انقلاب سخن گفتيد و اينكه مخالفان سكوت كنند، چون مملكت رهبر دارد و رهبر هم صحبتي نكرده است. خب حضرت امام خامنه‌اي امروز صحبت كردند و مواضع ايشان را هم ما و هم شما داريم. بياييد بر سر عمود خيمه انقلاب يعني ولايت فقيه وحدت كنيم، با هم باشيم، با هم براي پيروزي كشور و رفع مشكلات تلاش كنيم و با اتكا به توان داخلي و استفاده از رهنمودهاي داهيانه رهبري، مشكلاتمان را حل كنيم نه با تكيه بر دشمن. بياييد با وحدت زندگي كنيم.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    واقعا ولایت فقیه رکن نظام اسلامی است که جلوی همه بگو مگو ها و اختلاف ها را با یک جمله میگیرد.
  • سیاوش ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    وقتی به گفته همه برای مذاکره با سران امریکا اختیار تام به روحانی داده شده این مسائل در واقع فرعی هست و اصل مساله همان هست که گفتن یعنی حمایت از دولت عزیزمان و هیئت دیپلماسی می کنیم..تا کور شود هر انکه نتوان دید...
  • امیر ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ما مطیع رهبری هستیم و آماده جان فشانی.اراده رهبری بر هر عملی باشد ملت بزرگ ایران انجام خواهند داد.
  • كربلائي ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    جانها فدايت آقا تا آخر هستيم آقا كافيست اشاره كني آقا
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    شب تاریک امت روز گردد ولایت عاقبت پیروز گردد
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    آیا واقعا جناب روحانی فکرکرده که آمریکا اسرائیل را فدای ما میکنه؟
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    این سید بزرگوار تا الان خدایش جز استقلال ، عظمت ، پیشرفت و اعتلای ایران و ایرانی چیز دیگه ای خواسته مگه
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    جانم فدایت
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    خدا رهبرمون رو برامون حفظ کنه که قوت قلبی هستن برای ما
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    عمرم فداي شما آقا جان
  • داود از تبریز ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • محمد22 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    لبيك يا حسين (ع) است
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    نیم ساعت سخنرانی بیش از یک هفته هجمه سنگین رسانه ای بدخواهان نظام را خنثی کرد
  • رستمی باداملو ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    بدون حب و بغض واقعا قدر این سید رونمیدونیم
  • فاطمه ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    تا اخرین قطره ی خونم خودم با بچه هام فدایی اقاییم
  • مجید ساویه ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    تماس تلفنی غلط بود.
  • هادی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    معتدل نما ها بدونند که نماد اعتدال در جهان امروز، امام خامنه ایست. بنا براین هر کس که فکر و عملش به ایشان نزدیک تر باشد معتدل تر است.
  • مهديسسسسس ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    جانم فدايت
  • مهدی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ما همه سرباز تو ایم خامنه ای گوش به فرمان تو ایم خامنه ای
  • رسول ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    دوست عزیز منظورتون کدوم رسانه هاست ؟ یه مقدار شفاف تر صحبت کن . چون از صحبت شما دو برداشت وجود دارد . ایا کسانی که مذاکره با امریکا را مفید می دانند منظورتان است یا کسانی که مخالف مذاکره و ارتباط با امریکا بودند ؟ کسانی که با حرکت اخر اقای روحانی مخالفت کردند یا کسانی که با ایشان موافقت کردند ؟ همین طور که اقا فرمودند به دولت امریکا اعتماد ندارند و بدبین هستند . لذا شفاف تر صحبت کنید تا منظورتان را بفهمیم ؟
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    محمد جان خیلی زیبا نوشتی. امیدوارم همه ملت ایران با سلایق مختلف پشتیبان هم باشند.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • بسیجیان آخرین مظلومان تاریخ ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    لبیک یا سید علی فدای نفست آقا
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    جونم فداش
  • مهدی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مشرق؛ رو باد می چرخیا!!! دولت عزیزمان!!!!
  • مهدی ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    رهبر عزیزم تا جان در بدن داریم گوش به فرانت هستیم لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است قابل توجه آنهایی که مگن امام خمینی کبیر مخالف شعار مرگ بر آمریکا بودند
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام؛من امروز توي اين مراسم حضور داشتم.واقعا هم موقع سان ديدن آقا و هم موقع سخنرانيشون،آدم احساس غرور ميكرد.
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    بنفسي انت
  • زاء صاد ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    نه سازش، نه تسلیم...
  • میترا ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    دولت امریکا را دولتی در پنجه صهیونیستها خواندند و گفتند: دولت امریکا در واقع در جهت منافع صهیونیست ها حرکت میکند
  • حمید علی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    اقا خودمانیم ها چه حالی دارد که می زنید به برجک بعضی ها مرگ بر امریکا ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ناشناس13:12 شماهاهمیشه یکطرفه برداشت میکنین وهرچی مخالف عقایدشماباشه فرعی وحاشیه ای و...است!!! البته که ماازرئیس جمهور حمایت میکنیم ولی این به معنی تاییدهمه ی کارهای اونیست
  • هادی کلهر ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    به نظر بنده آمریکا در همه جهات نسبت به تامین امنیت اسرائیل خود را مدیون میداند و ما تا ظهور امام زمان عج آبمان با آمریکا در یک جوی نخواهد رفت . حق تا قیام مهدی با نائبش امام خامنه ایی عزیز است بعضی رفتارها در نیویورک مناسب شان ایران نبود چرا ما چند فرسخ جلوتر را نمیبینیم و نمی توانیم تحلیل مناسب داشته باشیم چون فکر میکنیم دوستی خاله خرسه یک داستان است بابا باور کنید واقعیت است . واقعیت
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    هجمه سنگین رسانه ای بدخواهان نظام ؛ این کجایش ابهام دارد؟در راس بدخواهان نظام آمریکا و انگلیس خبیث و رسانه های آنان از جمله بی بی سی و بازنشردهندگان داخلی آنان یعنی روزنامه های زنجیره ای و سایت های زنجیره ای فتنه در ارتباط با تماس تلفنی اوبا که به تعبیر حضرت آقا حرکتی نابجا بود
  • رسول ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    درست می فرمایید . نزاع بین حق و باطل همواره وجود داشته است و این نزاع ادامه خواهد داشت تا زمان ظهور امام زمان (عج) . در تمام دوران جبهه حق با باطل در نزاع بوده است . جبهه ی نور و ظلمات با هم در تضاد هستند . حال کسانی که خیال می کنند که جبهه باطل دست از دشمنی دیرینه ی خود بر می دارد بسیار ساده لوح و از نظر فکری عقب افتاده اند !!
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    این حرف اقاست نه مشرق
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    روح منی خامنه ای بت شکنی خامنه ای
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ...یار ولایت هستیم
  • نیکزاد ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    حرف های رهبری عین واقع بینی بود. چرا می خوا هیم در مورد آمریکا با رویاهایمان زندگی کنیم؟ واقعیت آمریکا چیزی جز چهره ی امروز آن نیست. ما هم مثل شما به آمریکایی ها خوشبین نیستیم.
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    کلام رهبری فصل الخطاب است. ملاک در مسائل سیاسی آن چیزی است که ایشان تعیین می کنند. همانگونه که دیدید، پاسخ آمریکایی ها به اعتماد و خوشبینی دولت روحانی، زیاد هم جالب نبود. تماس تلفنی با اوباما کار نابه جایی بود. ذوق زدگی در مسائل سیاسی جالب نیست!
  • مرتضی گیلانی ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    لبیک ای مسلم امام زمان(عج)...
  • امین ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    آفرین ... دقییییییییییقا"
  • محسن ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    یا علی جان مقتدای من تویی/رهبرمن،مرجع من،پیشوای من تویی
  • مهدی 90085 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    چند روز بود دلم گرفته بود ...........امیدوارم هر روز به عزت شما اضافه بشه
  • نصیر ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    تندروهایی مثل مشرق و فارس این رو تیتر می کنن ایسنا و مهر و ایرنا و ...هم این رو از آنچه در سفر اخیر بود، حمایت می‌کنیم
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    هاشمی رفسنجانی:مذاکره اوباما با روحانی همان وعده نصرت خداوند بود..
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مرد حسابی بین تمام این سخنرانی وقت به همین یک جمله که گفته بدبین هستم گیر دادی رهبری زمان احمدی نژادکی گفته بود به هیئت دیپلماسی دولت عزیزمان خوشبین هستیم؟
  • سعید ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    امثال شما وقتی رهبری می گه نرمش قهرمانانه که حتی خودش ایشون کتاب صلح امام حسن رو با همین نام نوشته به دست و پا زدن می افتید برای تحریف سخنان رهبری الآن هم فقط بر اساس یک جمله که بین این همه جمله دیگر که به نفع تیم دیپلماسی و مذاکره زده رای صادر می کنید رهبری یک جمله هم نگفته من با مذاکره با امریکا مخالفم یا با این شیوه دیپلماسی مخاللفم تازه در همین سخنرانی گفته به هیئت دیپلماسی دولت عزیزمان خوشبین هستیم ولی به آمریکایی‌ها بدبینیم
  • رسول ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    احسنت بر شما . متشکرم از پاسخ شما . میدونی برا چی من این رو گفتم . چون برخی ها فکر می کنند کسانی که دلسوز نظام هستند بدخواه نظام اند . یعنی برداشت وارونه به قضیه دارند . منظور من از برخی جریان های برانداز ، فتنه گر ، ضد انقلاب داخلی و خارجی و صهیونست ها داخلی و خارجی است .
  • محمد ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ناشناس روسي؛ سلام برادر. آقا رسول هم با عقيده شما موافقه. آخه طوري نوشته بودي كه انگار مخالفان تماس تلفني كذايي در اين هفته اشتباه كردند، اما توضيتون روشن كرد كه قصدتون چي بوده. موافقم با شما. ضمناً كسانيكه ميگفتن همه چي از 0 تا 100 با رهبري هماهنگ شده، بيان اينجا يكم بهشون بخنديم.
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    حضرت آقا نگفت دولت عزيزمان، فرمود هيئت ديپلماسي ملت عزيزمان. حق با آقا مهدي است.
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    ممنون از بصريت و حق‌گرايي شما.
  • داود ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    خداوکیلی من معتقدم باید صبر کرد و تحلیل آقا را دید حالا واقعا وقتی آقا تایید کرده کارهای دولت رو نباید جلو کسایی که رفتن فرودگاه رو گرفت ؟ باباجان چرا ما نمیخواهیم قبول کنیم که رهبری حواسش به همه چیز هست مطمئن باشید هرجا انحرافی ببینه سفت جلوی اون کار رو میگیره برای حفظ انقلاب هم با هیچ کسی تعارف نداره
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    به نظر شما مضحك نيست امريكايي كه در اوج قدرتش از ملت ايران سيلي خورده حالا كه در اوج ذلت و آستانه متلاشي شدن از درون است ما ملت بنشينيم پاي ميز مذاكره و بهش باج بدهيم؟! كه چند تا كشور لوس بگن آفرين! به نظرم بايد ديپلماسي براي گرفتن حق باشه نه گذشتن از حق. اين دومي كه ديگه زرنگي نمي خواد!
  • ali ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    بازم شروع کردید خودسرانه حرفای رهبری رو تفسیر کردن؟! از فردا شروع میشه...تزهای آقایان رو باید دید
  • علی یوسفی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    «چــراغ دوازدهــم» را هــم می شکستند . . . ! جايش يکـــــــ «شمـــع» داده شد تـا ببينـد چـه مي کننـد بـا او . . . پــروانگــــي را آموخته ايـــم ؟! خــودم را نمــيدانــم... لبیک یا سید علی
  • حامد ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین سید علی لب تر کند جان را فدایش می کنم یه هفته هیاهوی رسانه ای و تبلیغات رسانه ای بعضیا از دستاوردشون با نیم ساعت سخنرانی حضرت آقا بر باد فنا رفت
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    منفی اشتب شد.. مثبته+
  • هانیه ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • عليرضا ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    دعوت نامه اي هم براي آقاي شريعتمداري بفرست !‌ به اين دليل كه در توجيه عصبانيت نتانياهو آنرا فريب خواند و تمام حركت دولت را زير سوال برد!
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    اين كلمه زدن برجك كلمه بدي هست . بهتر هست بگوييد تبيين فرمودند. برجك زدن فقط براي دشمن هست .
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    اوباما با روحانی تماس گرفته نه روحانی به اوباما
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    هیچ وقت ما نباید از رهبری جلوتر بایستیم حمایت از دولت وظیفه است هر کس کاری از دستش ساخته است نباید کوتاهی کند کاسه از اش داغتر هم خیلی بد است
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    آقا جان هر چه شما بگویید ...
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    بعضی از مدعیان ارادت به مقام معظم رهبری چطور به خودشان اجازه میدهند احتمالاتی براساس ذائقه خودشون بدن؟ وچطور برخی پیش پیش این سفر را محکوم میکردند
  • پیش مرگ امام خامنه ای ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    برادرم شما دنبال چی هستین؟؟؟ حرف امام یا حرف مردم؟؟؟ امام خامنه ای این دولت رو قبول کردن. درسته که برخی از کارهای جناب روحانی رو تأیید نکردن ولی وقتی آقا میفرمایند که ما به دولت خود اعتماد دارییم دیگر جای بحثی نیست. اگر این دولت مورد اعتماد امام هستش پس مورد اعتماد همه ی ماست. یادمان باشد که ما باید اول از همه ولایت مدار باشیم بعد از آن مردم دار چشم در چشم امام و دست بر شمشیر منتظر اوامر رهبر تکمون هستیم...
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    فدات بشم خامنه ای
  • دکترای سیاست خارجه ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    میشه لطف کنین بگین رهبری عزیز کجا گفته مخالف مذاکره با امریکا یا این شیوه دیپلماسی هستم که شما مرگ بر امریکا راه انداختین؟
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    بعضی فکر میکنند امریکا انقدر ساده است که با یک لبخند ما کوتاه می اید و حق ما را میدهد!
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    عزیزان مشرق لطف کنید صوت فرمایشات رهبری رو گوش کنید ببنید کجای فرمایشات رهبری دولت عزیز داره خواهش می کنم پگیر باشید
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    عزیزان مشرق لطف کنید صوت فرمایشات رهبری رو گوش کنید ببنید کجای فرمایشات رهبری دولت عزیز داره خواهش می کنم پگیر باشید
  • مهران ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    تفاوت‌های روحانی و احمدی‌‌نژاد پروژه آقای احمدی‌نژاد با پروژه آقای روحانی متفاوت بود. آقای احمدی‌نژاد یک آدم انقلابی و مردمی بود که می‌خواست برای ایران قدرت بسازد و با آمریکا هم با قدرت معامله کند. ایشان فکر می‌کرد که آمریکا به زور جواب می‌دهد نه مصلحت. در همین حال هم ایشان بین آمریکا و اسرائیل یک تفاوت عمده قائل بود. کار کردن با آمریکا را جائز می‌دانست ولی با اسرائیل را نه. ابتداً آقای احمدی‌نژاد همچنین فکر می‌کرد که برای نزدیکی با آمریکا باید از اسرائیل بیشتر دور شود. به عبارت دیگر، ایشان فکر می‌کرد که معامله با آمریکا لازمه‌اش دشمنی بیشتر با اسرائیل است. صحبت‌های ایشان در رد هولوکاست و نابودی اسرائیل هم در همین رابطه طراحی شده بود. ایشان خیلی دیر متوجه شد که این سیاست کار نمی‌کند. در دور دوم ریاست جمهوری خود، احمدی‌نژاد جداً سعی کرد که مواضع دوره اولش را تصحیح کند اما پیامد‌های انتخابات 1388 همه چیز را از بین برد. جنبش اصلاح‌طلبی و روشنفکران سیاسی و غیر‌سیاسی دل خوشی از ایشان حتی قبل از انتخابات 1388 هم نداشتند. آقای روحانی نماینده طبقات متوسط و بالای جامعه است در حالی که آقای احمدی‌نژاد نماینده طبقات پایین بود. این طبقات هرگز نتوانسته‌اند از نمایندگان خود حمایت کنند. در حالی که طبقه متوسط در این امر مهارت خاص دارد. این طبقه زبان و حرف و قلم دارد در حالی که طبقات پایین فاقد این ابزار‌ها هستند. در همین حال آقای احمدی‌نژاد با ایران‌گرایی مذهبی خود نیرو‌های روحانی سنتی را هم از خود می‌راند و باعث نگرانی آنها می‌شد. ایشان متأسفانه به مشاوره و نصیحت گوش نمی‌داد و اعتقادی هم به آن نداشت. آقای احمدی‌نژاد با فرهنگ عامیانه‌ای که در درون آن رشد کرده بود نمی‌توانست عقلانیت مدرن را هضم کند. در واقع، در دور دوم ریاست جمهوری خود، احمدی‌ژاد جداً تنها مانده بود در حالی که میلیون‌ها ایرانی کارگر و فقر هنوز چشم امید به ایشان داشتند. این طبقه زحمتکش امروز کلاً بی‌پناه است. با‌وجود این مشکلات، در رابطه با آمریکا احمدی‌نژاد تابوشکنی‌های مهمی کرد. ایشان بیش از اسلاف خود شهامت نشان می‌داد. مثلاً ایشان به آقای اوباما نامه‌های متعدد نوشت، به ایشان انتخاب مجددش را تبریک گفت، اوباما را دعوت به گفت‌وگو کرد. پیشنهاد داد که پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا برقرار شود، برای اولین بار کنفرانس‌های عظیم با ایرانیان خارج از کشور در تهران برگزار کرد و ده‌ها نمونه دیگر. اگر احمدی‌نژاد اشتباه نرفته بود و حمایت طبقه متوسط روشنفکر را داشت، حتماً می‌توانست بخش مهمی از رابطه با آمریکا را حل کند. ایشان می‌خواست رابطه را عادی کند، شهامت آن را هم داشت ولی نمی‌دانست چگونه باید این کار را انجام بدهد. نقل قول از خبر انلاین
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مرگ بر امریکا. . .
  • ایرانی ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • حسین ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    مذاکره با شیطان بزرگ؟!!!!!!!!!! مذاکره با ام الفساد قرن؟!!!!!!!!!! مذاکره با تروریست بالذات؟!!!!!!!!!! مذاکره با استکبار جهانی؟!!!!!!!!!!
  • پوریا ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اونا به رییس جمهور ما در خواست دیدار حضوری دادن دکتر روحانی قبول نکرده اما وقتی به ایشون تلفن میکنن پاسخ میده. ضمنا" یادمون نرفته که آقای احمدی نژاد وقتی سال 84 رییس جمهور شد یه نامه فرستاد برا جرج بوش که جواب ندادن در دوران آقای اوباما هم احمدی نژاد نه تنها خواهان مذاکره بود بلکه میگفت اوباما بیاد بیشینه اونور منم اینور با هم مناظره کنیم! خداییش یه بار ایرانو آدم حساب کردن؟ اما دم روحانی گرم که هم جواب کاری که با رییس جمهور ما کردن رو ببینن هم بهشون ادب یاد داد و شخصیت خودشو به رخ اونا کشوند . روحانی متشکریم
  • دفتر ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    برادران عزیز مشرقی . سلام و خسته نباشید حضرت اقا در بیاناتشان فرمودند هيئت ديپلماسى ملّت عزيزمان نه دولت عزیز لطفا این جمله را اصلاح فرمایید. با تشکر
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    محمد جان اخه اینطوری اصول گراها و اصلاح طلبا از کجا نون بخورن؟
  • محمد ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    تصور ميكنم سال‌هاست از ايران دوريد و هيچ سخني از حضرت امام خميني (ره) و حضرت امام خامنه‌اي نشنيده‌ايد و نخوانده‌ايد. كه اگر شنيده يا خوانده بوديد، مي‌دانستيد كه يك سخنراني نيست كه رهبري از ظالم و جبار بودن آمريكايي‌ها نگويد. ايشان مقابله ايران و آمريكا را به درستي مقابله اعتقادي بيان كردهاند، نه اختلاف بر سر يك موضوع منطقه‌اي يا جهاني. در همين سخنراني هم فرمودند به آمريكايي‌ها هيچ اعتمادي نداريم و پيش‌تر هم فرموده‌بودند به مذاكره بدبين هستم. فقط كاش اين دولت راه غلط را انتخاب نمي‌كرد. در ثاني، فرض كه رهبري هميشه از آمريكا خوش گفته‌اند!! آيا ما بايد چشم بر جناياتشان عليه مردم ايران و كل دنيا ببنديم و بگوييم در حين دشمني آن‌ها، مي‌شود جلو رفت و حق را از آنان طلب كرد؟! اگر تاريخ نمي‌دانيم، عقل كه داريم. شما كه دكتراي سياست خارجي خوانده‌ايد، چطور دشمن‌شناسي نداريد؟ آمريكا دشمن حكومت‌هاي شيعي يا مستقل يا قدرتمند يا الگو است. آيا نبايد به دشمنمان با "مرگ بر آمريكا" گفتن نشان دهيم كه از منش او چقدر بيزاريم؟! همين مرگ بر آمريكا گفتن ملت است كه باعث شده بعد از 34 سال از انقلاب، بهايران حمله نكنند، چون مي‌دانند با استقبال مردم مواجه نخواهند شد و از آنان با "مرگ" پذيرايي مي‌شود. اگر اينگونه دانشجويانتان را تربيت كنيد، فقط با لگد دشمن است كه بيدار مي‌شوند.
  • نرگس ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام آخی ببخشید دکتر جان!! ناراحت شدی ؟؟ مرگ بر آمریکا جزو اصول اولیه اسلام و همان ظلم ستیزی است.
  • احسان ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    خدایا تا ظهور دولت یار گل پیغمبر ما رو نگه دار رهبر عزیزم تا جان در بدن داریم گوش به فرانت هستیم لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است خیلییییییی آقاییی آقا خیلیییییی خیلیییییی دوستتتت دارم
  • ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    احسنت! احسنت! احسنت!
  • ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    میشه شما هم بفرمایید کجا امام خامنه ای فرمود مرگ بر امریکا نگویید یا به امریکای اعتماد کنید
  • سید ساداتی ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ازکربلا نایب الزیاره مقام معظم وامت شهیدهستم . صحبتهای مقام معظم راشنیدم خیلی خوشحال شدم این رامیگن رهبرومقدا.جانم فدای رهبر.همه چیه من رهبره.خداازتمام بلاها محافظت بفرما.آمین یارب العالمین
  • مرگ بر امريكا ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ببخشيد احتمالا دكتراتونو از امريكا نگرفتيد؟وگرنه اينقدر به اونا اعتماد نداشتيد امام بارها از بي اعتمادي به امريكاييها صحبت كرده اند وبارها فرموده اند اگر هم ما از مساله هسته اي كوتاه بياييم انها تحريمها را لغو نميكنند چون با اصل انقلاب ونظام ما مشكل دارند در اين سخنراني هم فرمودند برخي كارهاي دولت به جا نبود ما به امريكا بد بين هستيم امريكا خودبرتر بين و...است
  • امین ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دعوت‌نامه‌اي براي مخالفان محترم روحاني: در چند روز گذشته، از رهبري انقلاب سخن گفتيد و اينكه مخالفان سكوت كنند، چون مملكت رهبر دارد و رهبر هم صحبتي نكرده است. خب حضرت امام خامنه‌اي امروز صحبت كردند و مواضع ايشان را هم ما و هم شما داريم. بياييد بر سر عمود خيمه انقلاب يعني ولايت فقيه وحدت كنيم، با هم باشيم، با هم براي پيروزي كشور و رفع مشكلات تلاش كنيم و با اتكا به توان داخلي و استفاده از رهنمودهاي داهيانه رهبري، مشكلاتمان را حل كنيم نه با تكيه بر دشمن. بياييد با وحدت زندگي كنيم.
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    آقای عزیزم سیدنا و مولانا جانم فدایت... گوش به فرمان تو ایم..
  • يكي از ميليونها ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ما همه ما همه ما ايرانيان همه ما ايرانيان مسلمان پيروان و سربازان و جانبركفان امام خامنه اي هستيم.
  • گمنام ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اگر شهید نشویم میمیریم...!!! گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز... گر چه نیکان همگی بار سفر بر بستند شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز بیگانگان آهسته برانید... خطر مرگ !!! این کشور پر از فدائی است ! اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای (حفظه الله)
  • سلمانی ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    جناب دکترای! سیاست خارجه حضرت امام و رهبری در کلام بارها فرموده اند چرا مخالف مذاکره با امریکا هستند گرک بودن او درمان ندارد. گرک درمانش دریدن است. ببینید بعد اولین تماس چگونه بی محابا تر و بی شرمانه تر از ملت من مطالبه می کنند : ایران باید راستی آزمایی شود ... نابهنجارترین حاکمیت در باره بهنجار ترین ملت با پررویی تمام طلبکاری می کند. بحث ترس از حریف نیست خط تماس مثل لِنگی بود که در کشتی به اختیار به حریف بدهید نرمش به آرامش کشاندن بازی است بابا جنگ است و حریف از هر موقعیت برای ضربه و حربه استفاده میکند اگر دشمن دلش می خواهد و هی اصرار می کند مذاکره کنیم چون راه سوء استفاده و قصابی ملت را در آن دیده است و می داند چه بکند ما هم باید تکلیف خودمان را بدانیم و به حریف راه ضربه ننماییم.
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    مقابل هر زوگویی حتی آمریکا باید سفت وایستاد و اگر نه....
  • مقلد سیدعلی ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    به فرموده حضرت امام خمینی: "همین قول مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی برای آنها مرگ می‌آورد" شعار ما در سیزده آبان: "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر سازشکار"
  • چقر بد بدن ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    جناب سلمانی من از طرف ایشون "دکتر" عذرخواهی میکنم
  • دشمن آمریکا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    آقای اکبر هاشمی بهرمانی! با سلام. احتراما استدعا دارد بسیار مراقب باشید که از خط اصیل ولایت مطلقه فقیه، زاویه نگیرید با تشکر از عنایت جنابعالی
  • sadat ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    بارک ا.... گل گفتی من هم موافقم
  • sadat ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دیدم ذوق کرده روحانی به وعده های نسیه امریکا! ببخشید چه کار کرد این روحانی که شخصیتش رو به رخ اونها کشید؟بعد اون وقت چه طوری ادب شون کرد؟ مثلا با ادب شدند چه کار کردند؟
  • میترا ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    مشرق چرا فرمایشات اقا را تحریف کردی ؟؟اقا فرمودند : ملت عزیزمان و دولت خدمتگزار !! لطفا تصحیح کن
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    حق با اقا مهدی ه . اقا فرمودند دولت خدمتگزار / ملت عزیزمان
  • فرشاد ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    گوش به فرمان توایم خامنه ای...
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    فارس و مشرق رو تندرو می دونی؟!!
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام بر پیرو شهید عزیز شاهرخ ضرغام
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    جناب عليرضا خان ! يكيار ديگه فرمايشات رهبر عزيزمان را بخوان.ايشان چندين بار با تأكيد فرمودند كه ما اصلا" به هيأت حاكمه آمريكا اعتماد نداريم ,آنها از كشورهاي ديگر باج مي گيرند و خودشان به دولت اسرائيل باج مي دهند!!.آيا معني بي اعتمادي غير از اين مي باشد كه در پس همه افعال وگفتار آنها فريب و توطئه و نقشه اي در كار است؟؟!!
  • علی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    فقط باوحدت وتکیه با ولایت فقیه بر همه چیز پیروز می شویم نمونه آن کشورهای عربی که همه آنان در باتلاق جنگ داخلی گرفتار شده اند متشکریم آقا
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    مرگ بر ضد ولايت فقيه
  • سلمانی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دوست من معرفی شده به نام "چقر بد بدن" باور بفرمایید ما از همون دکترای خارجه عزیز هم شرمنده ایم روا نیست در خودمان وقت به فحاشی، طعنه و .. بگذرانیم باید حریف را شناخت اعتقاد دارم همین یک تماس مانند اندک خونی است که به دریای پر از کوسه هدیه دهیم آنوقت می دانید اگر بوی خون را تا چند کیلومتری استشمام کنند رو که رو نیست دادا! اگر بالای برج میلاد هم بروید! ولتان نمی کنند از شما سپاسگزارم
  • ادریس ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    چندین بار گفتم بازم میگم مراقب باشین این فتنه از فتنه 88 نرمتره میخوان رهبرو هدف قرار بدن میخوان بگن همه ی مشکلات بخاطر رابطه نداشتن با امریکاست و همه میدونند در ایران مسئله رابطه با امریکا فقط باید توسط فرمان مستقیم رهبر انجام بشه در نتیجه چون رهبر اجازه رابطه با امریکا رو نمیده بد بختی مردم تقصیر ایشونه باید به شدت مراقب بود باید حمایت از رهبری رو در اولین مناسبت ضد امریکائی در راه یعنی 13ابان فریاد زد
  • رسول ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    دوست عزیز اقا مهران لطفا از این ور و اون ور نقل قول نیار بنویس خودت اگه چیزی میدونی ، نسبت به موضوعی که مطرح شده مطلبی رو بنویس . خبر انلاین که تکلیفش با خودش هم مشخص نیست !!! این چیزهایی هم که نوشتین هر کدومشون جای کلی بحث داره و برخی از اونها واقعیت نداره و برخی دیگر جانبدارانه است . در ضمن عقلانیت مدرن از نظر مفهومی غلطه !!!! البته خیلی غلط توی متن وجود داره ها .........
  • یه مسلمون ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    رهبر عزیز هم به خاطر حفظ نظام مجبور به حمایت هستن اخه دشمن خارجی و داخلی همیشه در کمین است الان میسوزن اونایی که دوست دارن به اختلاف بین رهبر و دولت خدمتگذار دامن بزنن اونا الان از این حمایت رهبری ناخشنودن لبیک یا خامنه ای
  • دوست ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    هر چه رهبر بفرماین ما مطیعیم حتی اگه رهبر این حرفها رو به خاطر حفظ نظام بزنن که قطعا همینطوره
  • 567 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اونایی که به شعار مرگ بر امریکا منفی میدن همون اهالی سبز هستن در غیر اون صورت کسی در ایران موافق با امریکا نیست جز همون معدود سبزا
  • یه دوست ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ما هم از شما التماس داریم در کربلای معلا
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    احسنت به این تیز بینی و دقت نظر کاملا موافقیم
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    من به نشانه اعتراض به حقارتی که برام پیش آوردند در هیچ راهیپیمایی امسال شرکت نخواهم کرد مگر اینکه آقا دعوت کند.
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    معتدل ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مثل انتخاب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چی تیتر میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اگه دکتری داشتی جار نمیزدی!!! دیپلمتم با تک ماده گرفتی
  • جواد ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    چی ؟
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آره... صلح امام حسن علیه السلام یعنی رهبر تنها ها مانده و همه برای دست دادن با معاویه صف کشیده اند.. تو هم با معاویه دست بده.
  • فدایی رهبر ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    فدای آنکه دیپلمات نیست,انقلابی است
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    جانم فدای اسلام و قرآن و اهل بیت... گوش به فرمان ولایت هستم
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    نه سازش نه تسلیم ...
  • سلمانی ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    حرف شما حق اما و بیداری وظیفه ماست اما خیالتان راحت حریف ایشان سال هاست گله گرگ ها و لشکر لشکر دیو عفریت را شکسته ، تدبیر این یکی هم برای بازوان عقیده اش زحمتی نخواهد داشت که "ان الله یدافع عن الذین آمنوا..." از یادآوری شما سپاسگزارم ایکاش کمی این گرگ زخم خورده(آمریکا) و فرهنگ گرگی گری اش را شرح دهیم ان وقت این بازی ها خود به خود هدر خواهد بود....
  • مرگ بر امریکا ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    آدمی که خودش ولایی میدونه سایت حضرت آقا هست برید ببینید چی فرمودن. دعوا نکنید
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    جانم فدای رهبرم لبیک یا خامنه ای مرگ بر امریکا مرگ بر ضد ولایت فقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس