مديريت فرکانس و مانيتورينگ صداي آمريکا، از راه اندازي ايستگاه جديد پخش موج متوسط راديو فردا در امارات متحده عربي خبر داد.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، در پي ديپلماسي رسانه اي ايالات متحده عليه ايران، بيل ويتاکر مديريت فرکانس و مانيتورينگ صداي آمريکا، از راه اندازي ايستگاه جديد پخش موج متوسط راديو فردا در امارات متحده عربي خبر داد. بيل ويتاکر که از اعضاي شوراي پخش برنامه هاي ايالات متحده (BBG) است، گفت که اين امواج از شهر دبي در امارات متحده عربي و از نيمه نخست ژانويه 2011 قابل دريافت است و بر روي موج متوسط 1314 کيلوهرتز (1000 کيلو وات) قرار دارد.
راديو فردا يکي از بخشهاي نهاد اطلاع رساني بين المللي ايالات متحده آمريکاست که با هزينه کنگره آمريکا و زير نظر شوراي پخش بين المللي دولت آمريکا(BBG) اداره مي شود.
وظيفه شوراي اطلاع رساني بين المللي آمريکا که از ادارات دولت فدرال محسوب ميشود؛ تقويت و گسترش ليبراليسم، دموکراسي و ارزش هاي آمريکايي است.
راديو فردا و وب‌سايت اين راديو که کار خود را از سال 1382 آغاز کرده، از جمله رسانه هايي است که عليرغم ادعاي بي طرفي ، همواره مواضع تند و افراطي را عليه جمهوري اسلامي اتخاذ مي کند، و در حالي که خود را طرفدار گردش آزاد اطلاعات معرفي مي کند، همواره خبرهاي ايران را با رويکردي يکسويه اطلاع رساني مي کند.
قابل ذکر است  راديو فردا در کنار کار خبر رساني، گزيده اي از موسيقي‌هاي پاپ ايراني و غربي را نيز پخش مي کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس