کد خبر 252507
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱

هنوز هم هستند برادران و خواهرانی که مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ شخصی خودشان را برای ما می فرستند و مدام پیگیری می کنند که چرا مطالب ما منتشر نمی شود. در پاسخ این عزیزان باید بگوییم: هیچ خبرنگاری یک خبر، گزارش یا تحلیل را در دو یا سه جای مختلف منتشر نمی کند.

گروه فرهنگی مشرق - طرح "خبرنگار افتخاری" با قدرت به راهش ادامه می دهد. مخاطبان فرهنگی مشرق سنگ تمام گذاشته و هر روز عده زیادی برای مشرق در حوزه های مختلف قلم می زنند: مقالات تند و آتشین، تحلیل های طولانی، اشعار و مطالب طنز، دلنوشته، خاطره، عکس از مناظر و مناسبات خاص، همه و همه در این مدت کوتاه  از ایمیل های مختلف برای ما ارسال شد تا مطمئن شویم که صدها مشرقی با ذوق و سلیقه در سراسر کشور با ما همراه هستند و بیخود نیست که پایگاه خبری مشرق نیوز در میان 10  رسانه پر بازدید سایبری در ایران است.

در این مدت عزیزانی بودند که تمایل داشتند به صورت جدی تری با مشرق در ارتباط باشند و کارت خبرنگار افتخاری دریافت کنند که در پاسخ این دوستان باید بگوییم در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست اما این ایده بسیار خوب شما در ذهن ما خواهد ماند و اگر خداوند توفیق داد و روزی طرح خبرنگار افتخاری به ایده آل های مطلوب خود نزدیک شد، با تایید مدیران مشرق برای صدور کارت های خبرنگار افتخاری اقدام خواهیم کرد.

هنوز هم هستند برادران و خواهرانی که مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ شخصی خودشان را برای ما می فرستند و مدام پیگیری می کنند که چرا مطالب ما منتشر نمی شود. در پاسخ این عزیزان باید بگوییم: هیچ خبرنگاری یک خبر، گزارش یا تحلیل را در دو یا سه جای مختلف منتشر نمی کند. مطلبی که در وبلاگ شما منتشر شده، از منظر رسانه ای یک مطلب سوخته به حساب می آید که هر قدر هم جذاب و پویا باشد، اجازه انتشار مجدد آن را در گروه فرهنگی نخواهیم داشت. بنابراین سعی کنید دستپخت خودتان را پیش از انتشار در هر رسانه کوچک و بزرگ دیگری برای مشرق ارسال کنید.

اما بد نیست نگاهی هم به آثار تایید شده شما داشته باشیم. بعضی از مقاله ها و گزارش های ارسالی آنقدر پخته و سنجیده بودند که دلمان نیامد در اینجا آنها را معرفی نکینم:


آب آشامیدنی تهران ازکجا می آید+تصاویر
ارسالی از خبرنگار افتخاری مشرق محمد صادقی

تصاویر/دیدار آیت الله صفایی با خادمین حرم امام هشتم

ارسالی از خبرنگار افتخاری مشرق: حامد فکوری

ارسالی از احمد حسنی

ارسالی از مهدی قاسمی

ارسالی از محمد کاظم عامری...

جلوه‌ای از جریان شعر مقاومت و بیداری؛
ارسالی از جواد زارع

تصاویر/دوچرخه سواری از اصفهان تا مشهد
ارسالی از یک جوان هلال احمری



با آدرس ایمیل culture@mashreghnews.ir بی صبرانه منتظر مطالب خواندنی شما مشرقی ها هستیم. 

  گروه فرهنگی مشرق   


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس