شوالیه آواز ایران قطعه «کاروان شهید» را سمبل موسیقی هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: این قطعه را به عشق شهدای جنگ خواندم.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از شبستان، استاد شهرام ناظری دو تصنیف بسیار زیبا و ماندگار در رابطه با شهدا اجراه کرده است که بعد از سه دهه هنوز اشک را بر گوشه چشم هر ایرانی جاری می کند، حس و حال اجرای  تصانیف«کجایید ای شهیدان خدایی» و «کاروان شهید» بهانه ای بود که به سراغ شوالیه آواز ایران برویم. او درباره حس و حال اجرای«کجایید ای شهیدان خدایی» و «کاروان شهید» با موضوع دفاع مقدس و جنگ گفت: حس و حال من در اجرای این آثار کاملاً مشخص است، آثاری را  که در بحبوحه جنگ اجرا کردم آثاری هستند که با عشق شهدای وطنم آنها را خوانده ام.

وی تاکید کرد: تصنیف« کاروان شهید» سمبل هشت سال جنگ دفاع مقدس است، میزان ماندگاری و تاثیر اثر به حدی بوده که صداوسیما بدون رضایت من کلیپی  از این تصانیف تهیه  و پخش کرد.

شوالیه آواز ایران خاطرنشان کرد: کارهای که من در حوزه دفاع مقدس و جنگ انجام داده ام همه قلبی و دلی بوده است و هدیه به شهدا بود که تماما بدون دستمزد انجام شد. البته هنرمندان دیگری نیز در رابطه با دفاع مقدس کار کرده اند که آثارشان سفارشی نبوده است.

این هنرمند پیشکسوت موسیقی درباره نقش سفارش در تولید آثار با موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: برای هر کاری سفارش دولتی اش امکانپذیر است و غیرسفارشی اش نیز موجود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس