گروه جهاد و مقاومت مشرق، در سی وسومین سالگشت آغاز دفاع مقدس، مطالعه ی این کتاب را به تمامی علاقمندان به تاریخِ جنگ هشت ساله، توصیه می کند. در این مجال، با مشاهده ی برش های از «به روایت همت» می توانید برای تهیه و خواندن آن، تصمیم بگیرید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کتاب ارزشمند و پربار «به روایت همت»، در زمستان سال 1391، توسط «نشر صاعقه» و «انتشارات بعثت27» راهی بازار کتاب شد. این کتاب، در 996 صفحه، توسط محقق و نویسنده ی توانمند، «حسین بهزاد» به نگارش درآمده است. کتاب مزبور، دربرگیرنده سی و دو «درس گفتار » برگزیده، از مجموعه مصاحبه ها،سخنرانی ها، بیانات توجیهی و... معلم بسیجی «شهید محمّدابراهیم همّت» در حدّ فاصل بهار 1359 تا زمستان 1362 خورشیدی است که طی یک روند پژوهشی  نگارشی توسط «حسین بهزاد» ضمن رجوع به آرشیوهای مدارک دیداری، شنیداری و مکتوب، فراهم آمده است. این سی و دو درس گفتار، که مقطع چهار ساله ی پایانی حیات «شهید همّت»  از بدو حضور وی در پاوه، تا ده روز مانده به شهادت او در عملیات خیبر را در برمی گیرند، واجد مهم ترین جنبه های شخصیتی و دغدغه های عقیدتی، آرمانی،سیاسی، فرهنگی و نظامی آن بزرگوار می باشند.
به خلاف بسیاری از کتاب های منتشر شده طی سالیان گذشته، که در آن ها  شهید«همّت» را دوستان، هم رزمان و نیروهای رزمنده ی
تحت امر وی برای نسل بالیده ی پس از جنگ به روایت می نشستند، در فصل به فصلِ «به روایت همّت »، این خود «شهید همّت» است که باورها و دیدگا ههایش به عوالم لاهوت و ناسوت، تاریخ، سیاست و فرهنگ را، در دل پیچیده ترین حوادث تاریخی دفاع هشت ساله ی ملّت ایران، برای معاصرین حاضر و غایب ، بازگو می کند. خواننده،از خلال مطالعه ی سطر به سطر هر یک از این درس  گفتارها، به صورت بلاواسطه،می تواند با جنبه های متنوع و در عین حال تا به امروز تبیین ناشده ی سیره ی عقیدتی و عملی یکی از پرآوازه ترین سرداران شهید حماسه ی دفاع مقدّس آشنا شود.
گروه جهاد و مقاومت مشرق، در سی وسومین سالگشت آغاز دفاع مقدس، مطالعه ی این کتاب را به تمامی علاقمندان به تاریخِ جنگ هشت ساله، توصیه می کند. در این مجال، با مشاهده ی برش های از  «به روایت همت» می توانید برای تهیه و خواندن آن، تصمیم بگیرید. جای این کتاب در کتابخانه شما خالی نباشد.
علاقمندان برای تهیه کتاب «به روایت همت» می توانند با تلفن 66964071 - 021 تماس حاصل فرمایند. یا به فروشگاه مرکزی «نشر27» واقع در این نشانی، مراجعه فرمایند:

تهران - خیابان انقلاب اسلامی - قبل از تقاطع ولی عصر(عج) - ابتدای خیابان برادران شهید مظفر(شمالی) - نبش بن بست یکم


طرح جلد چاپ اول کتاب «به روایت همت»


طرح پشت جلد چاپ اول کتاب «به روایت همت»










نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    الی بود الی
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    عالي بود
  • متوسل ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد تا نگویند که از یاد فراموشانند
  • احمد ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    دست شما درد نکنه... با خواندن این کتاب شاید اندکی درک کنیم ان بزرگ مردان بی ادعایی را که فقط آسمانیان مقام شان را می دانند. التماس دعا؛حاجت روا
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    عــــــــــــــــــالی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس