کد خبر 248860
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۱

هنوز 24 ساعت از فراخوان طرح "خبرنگار افتخاری" نگذشته بود که آدرس ایمیل گروه فرهنگی که آن هم عمری بیش از 24 ساعت نداشت، پر شد از ایمیل های مخاطبان عزیز مشرقی که به استقبال این طرح آمده بودند.

گروه فرهنگی مشرق - هنوز 24 ساعت از فراخوان طرح "خبرنگار افتخاری" نگذشته بود که آدرس ایمیل گروه فرهنگی که آن هم عمری بیش از 24 ساعت نداشت، پر شد از ایمیل های مخاطبان عزیز مشرقی که به استقبال این طرح آمده بودند.

مقالات تند و آتشین، تحلیل های طولاتی، اشعار و مطالب طنز، دلنوشته، خاطره، عکس از مناظر و مناسبات خاص، همه و همه در همین چند هفته از ایمیل های مختلف برای ما ارسال شد تا مطمئن شویم که صدها مشرقی با ذوق و سلیقه در سراسر کشور با ما همراه هستند و بیخود نیست که پایگاه خبری مشرق نیوز در میان 10  رسانه پر بازدید سایبری در ایران است.

در این مدت عزیزانی بودند که تمایل داشتند به صورت جدی تری با مشرق در ارتباط باشند و کارت خبرنگار افتخاری دریافت کنند که در پاسخ این دوستان باید بگوییم در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست اما این ایده بسیار خوب شما در ذهن ما خواهد ماند و اگر خداوند توفیق داد و روزی طرح خبرنگار افتخاری به ایده آل های مطلوب خود نزدیک شد، با تایید مدیران مشرق برای صدور کارت های خبرنگار افتخاری اقدام خواهیم کرد.

هنوز هم هستند برداران و خواهرانی که مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ شخصی خودشان را برای ما می فرستند و مدام پیگیری می کنند که چرا مطالب ما منتشر نمی شود. در پاسخ این عزیزان باید بگوییم: هیچ خبرنگاری یک خبر، گزارش یا تحلیل را در دو یا سه جای مختلف منتشر نمی کند. مطلبی که در وبلاگ شما منتشر شده، از منظر رسانه ای یک مطلب دسته دوم به حساب می آید که هر قدر هم جداب و پویا باشد، اجازه انتشار مجدد آن را در گروه فرهنگی نخواهیم داشت.  بنابراین سعی کنید دستپخت خودتان را پیش از انتشار در هر رسانه کوچک و بزرگ دیگری برای مشرق ارسال کنید.

اما بد نیست نگاهی هم به آثار تایید شده شما داشته باشیم. بعضی از مقاله ها و گزارش های ارسالی آنقدر پخته و سنجیده بودند که دلمان نیامد در اینجا آنها را معرفی نکینم:

چند مخاطب مشرقی که در گروه جهاد سازندگی فعالیت دارند از یکی از ماموریت های خودشان کلیپی پر از مهر و محبت ساختند.

ارسالی از یک خبرنگار مشرقی که البته یادش رفت نام و مشخصات خودش را برای ما ارسال کند. با دیدن این گزارش متوجه شدیم که بعضی معضلات پایتخت به جاهای دیگر هم سرایت کرده است. 

یک اینفوگرافی بسیار زیبا از آقای حامد خسرو شاهی که تا کنون چندین ایمیل از ایشان به دست ما رسیده است.

ارسالی از آقای رضا غفاری. این گزارش طول و طویل در مورد بازی های رایانه ای بود و با نظرات مثبت کاربران مواجه شد. 

آقای میثم گرجی این مطلب طنز را برای گروه فرهنگی فرستادند که در عین سادگی و کوتاهی، بسیار خواندنی است.

مقاله ای مفصل در مورد حجاب که سرکار خانم سمیرا خطیب زاده برای مشرق ارسال کردند.

ایمیل بدون نام ارسال شد و وقتی به همان آدرس ایمیلی زدیم تا فرستنده نامش را به ما بگوید، جواب آمد: بزنید به یاد شهید آوینی...


با آدرس ایمیل culture@mashreghnews.ir بی صبرانه منتظر مطالب خواندنی شما مشرقی ها هستیم. 

  گروه فرهنگی مشرق   



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    ینی مشرق این همه طرفدار داره ما نمی دونستیم :))
  • حب مشرق ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    مخلص خوانندگان با غیرت مشرقی هم هستیم
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    منظورتان از خبرنگاران افتخاری همان همکاران در سراسر کشور می باشد!
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    إن شاءالله موفق و پیروز باشید. یه فکری هم برای قالب سایت بکنید، به روز بشه خیلی بهتره. اگر خواستید من میتونم فی سبیل الله براتون انجام بدم
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    مهم داشتن خبرنگاران افتخاری نیست مهم داشتن انصاف است که سایت مشرق فاقد آن است و در آن دنیا یقه اش حسابی گیر است
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    اولا این یعنی چقد بیکار داریم.ثانیا خبرنگار یعنی فضول!! ثالثا مهم اینه وجدان و شرف و انصاف داشته باشید که ظاهرا دارید! رابعا مخاطبانتان روی هم 200 نفر نمیشن که 150 تاشون دائم از الفاظ حرامزاده و اینها استفاده میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس