کد خبر 248169
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

نمایشگاه لوازم‌التحریر از امروز، ۲۰ شهریور ماه، در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده است. برای اولین‌بار است که در این نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، نمایشگاه لوازم‌التحریر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن ماه مهر از صبح امروز، ۲۰ شهریور ماه، در مصلی تهران آغاز به کار کرد. این برای اولین‌‌بار است که نمایشگاهی با محوریت لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود. پیش از این نمایشگاه‌های لوازم‌التحریر در مصلی تهران همزمان به عرضه کالاهای آشپزخانه و اقلام ضروری خانواده‌ها نیز می‌پرداخت.

این نمایشگاه از امروز به مدت ۱۱ روز در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه این اقلام می‌توانند تا روز ۳۱ شهریور ماه به مصلی امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

از ویژگی‌های این دوره نمایشگاه لوازم‌التحریر، شرکت برخی از مؤسساتی است که اخیراً اقدام به تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی کرده‌اند. در این میان مجموعه‌های شکرستان، ایام، روشنا، مدرسه و قاصدک به ارائه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزاری خواهند پرداخت که با طرح‌های مختلف ملی مذهبی به چاپ رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس