کد خبر 247313
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

اجرای کاسب کاری های سطح پایین و معامله های مشمئز کننده برای گرفتن مسئولیت یا موقعیت توسط برخی اعضای شورای شهر از مواردی است که رسانه ها جسته و گریخته به آن پرداختند.

به گزارش مشرق، جهان نوشت: انتخابات رئیس شورای شهر و شهردار تهران با معرفی آقایان مسجد جامعی و قالیباف به پایان رسید.

در این بین اما ماجرای کاسب کاری های سطح پایین و معامله های مشمئز کننده برای گرفتن مسئولیت یا موقعیت توسط برخی اعضای شورای شهر از مواردی است که رسانه ها جسته و گریخته به آن پرداختند. ماجرایی که می تواند بدعتی برای بداخلاقی‌های جدید در فضای سیاسی و مدیریتی کشور باشد.

در همین زمینه نقش و حضور پررنگ یکی از ورزشکاران منتخب شورای شهر در محور معاملات سیاسیون پررنگ تر از دیگران است تا جایی که وی رسما پیشنهاد منشی هیات رئیسه و تصدی یک مسئولیت نظارتی در قبال رای دادن به کاندیدای اصولگرایان و اصلاح طلبان را در جمع برخی اعضای شورای شهر مطرح نموده است. پیشنهادی که البته رد آن توسط چمران، به قیمت از دست دادن ریاست شورای شهر توسط اصولگرایان تمام شد.

با این حال صرف‌نظر از گرایش سیاسی اعضای شورای شهر، ضرورت دقت و زیر نظر داشتن این قبیل افراد توسط نهادهای نظارتی که توانسته اند با غفلت شورای نظارت مجلس مجوز کاندیدا شدن در شورای شهر را بدست آورند و به دلیل شهرتشان رای مردم را از آن خود سازند، بیشتر از پیش می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    مردم باید عاقل بوده و به این ورزشکاران سطح پایین که تا دیروز دست چپ و راستشان را نمی توانستند تخیص دهند رأی بدهند. آخه هر کسی که به صرف چهره شدن بصیرت سیاسی نداره و نباید به او اجازه داد تا در عرصه ی سیاسی یک مملکت وارد شود. زیرا نتیجه اش این خواهد شد که طرفدار حزب باد خواهد بود هر کسی به راحتی می تواند نظرش را به نفع خودش تغییر دهد. زیرا او اندیشه ای از خودش ندارد.اگر شخصی در عرصه ی ورزش موفق بود دلیل بر این نمی شود که در سیاست هم موفق خواهد شد.
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    منظورت این بود که "رأی ندهند" " دیگه! گفتی "بدهند"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس