کد خبر 24543
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۰

برخي سارقان به روشي جديد و خطرناک براي سرقت و آدم ربايي در بزرگراه هاي تهران روي آورده اند.

به گزارش مشرق، اخيراً در بزرگراه‌هاي شمال شهر تهران مشاهده شده است خودروي امداد خودرو بدون پلاک اقدام به متوقف نمودن خودروها و سرقت خودرو، اخّاذي و حتي آدم‌ربايي مي‌نمايد.
اين خودرو که از نام امداد خودرو استفاده مي‌کند و به رنگ خودروهاي امداد خودرو است و چراغ‌گردان نيز دارد در بزرگ‌راه‌هاي شمالي شهر تهران گشت زده و به دنبال سوژه مناسب مي‌گردد. آنها پس از يافتن سوژه‌هاي خود که معمولاً بانوان تنها با ماشين‌هاي مدل بالا هستند اقدام به بوق زدن و آژير کشيدن مي‌نمايند و پس از متوقف نمودن خودرو به بهانه‌هاي واهي از قبيل اينکه وسيله نقليه شما دچار مشکل فنّي جدّي است و يا اينکه لاستيک خودرو در حال جدا شدن است راننده خودرو را وادار به پياده شدن مي‌کنند و پس از آن اقدام به سرقت خودرو يا ربودن راننده به همراه خودرو مي‌نمايند.
يکي از افرادي که مورد سوءقصد اين افراد قرار گرفته اما خوشبختانه از چنگ اين افراد گريخته است مي‌گويد: ساعت 12 ظهر به همراه يکي از دوستانم در بزرگراه بابايي مشغول حرکت بوديم که ناگهان يک خودرو امداد خودرو شروع به علامت دادن نموده و به لاستيک خودرو اشاره مي‌کرد. با شک و ترديد خودرو را متوقف کردم اما درهاي خودرو را قفل کرده و مقداري شيشه را پايين کشيدم. يکي از سرنشينان امدادخودرو که لباس تعميرکاري نيز به تن داشت کنار خودرو آمده و گفت چرخ ماشين در حال بيرون آمدن است و حرکت با اين اتوموبيل بسيار خطرناک است و هرلحظه احتمال چپ کردن دارد. من که از سلامت خودروي خود مطمئن بودم به اين جريان مشکوک شده و بدون توجه به صحبت‌هاي آن شخص به سرعت به راه افتادم. پس از اينکه مقداري جلوتر رفتم و مطمئن شدم توسط امدادخودرو تعقيب نمي‌شوم خودرو را متوقف کردم و پياده شدم و لاستيک‌ها را بررسي کردم و متوجه شدم که تمامي چرخ‌ها کاملاً سالم هستند و هيچ نقص فني ندارند. پس از اينکه به راه افتادم در حاشيه بزرگراه به خودرويي ديگر برخوردم که راننده آن که خانم جواني بود توسط همين افراد متوقف شده و از خودروي خود پياده شده بود و شخص تعميرکار نيز مشغول صحبت با آن خانم بود. من به شدّت براي آن خانم بوق زدم و جلوتر از خودروي وي توقف نمودم تا وي را از خطري که در کمين بود مطّلع نمايم. که او هم متوجه شده و به سرعت سوار خودروي خود شده و از محل دور شد.
شاهدي ديگر نيز در بزرگراه صدر همين خودروي جعلي را مشاهده کرده است. وي شاهد بوده که يکي از تعميرکاران قلابي سوار خودروي خانم جواني شده است در حالي که آن خانم هم سوار ماشين بوده و به سرعت از محل دور شدند. اين شخص که به جريان مشکوک شده بود به تعقيب خودرو مي پردازد تا وي را متوقف نمايد اما خودرو در خلاف جهت بزرگراه اقدام به فرار مي کند.
به دليل اينکه اين خودرو فاقد پلاک بوده در تماس با پليس 110 نيز نتيجه‌اي حاصل نشده است و پليس اعلام کرده است راهي براي پيدا کردن اين افراد جز برخورد اتفاقي پليس با اين خودرو وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس