دنیامالی همچنین در خصوص تاثیر خط کشی های جناح های سیاسی در تصمیمات اعضای شورای شهر نیز عنوان کرد: هر چه به موضوعات سیاسی بیشتر دامن زده شود شکاف در بین اعضای شورا بیشتر خواهد شد.

گروه سیاسی مشرق -  رایزنی‌های فعلی اعضای شورای شهر و جلسات آنها برای رسیدن به گزینه مطلوب برای ریاست شورا و شهرداری در حالی است که در هفته اخیر برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب، سیاسی جلوه‌دادن تصمیمات اعضای شورای شهر را در دستور کار قرار داده‌اند و به دنبال ایجاد دو قطبی اصلاح طلب – اصولگرا در شورای شهر هستند، به طوری که از یک سو تخریب محمدباقر قالیباف و از سویی دیگر دو قطبی (اصلاح طلب – اصولگرا) را در شورای شهر مطرح می کنند، که این گزارش به تفصیل در مشرق منتشر شد.

پیرامون همین موضوع با یکی از اعضای شورای شهر تهران که از فهرست ائتلاف اصلاح طلبان به شورای شهر راه یافت، گفت و گو کردیم.

احمد دنیا مالی در انتخابات شورای شهر تهران در فهرست ائتلاف اصلاح طلبان شرکت نمود و با 157277 رای سیزدهم شد و حالا به عضویت شورای شهر تهران درآمده است. او که از سال 84 تا 88 به عنوان معاون فنی - عمرانی شهرداری تهران در کنار محمد باقر قالیباف کار کرده است و تجربه کار در شهرداری تهران را نیز در کارنامه خود دارد، خط کشی های سیاسی در بین اعضای شورای شهر را باعث شکاف بین اعضا و ایجاد تنش های سیاسی در جلسات عنوان کرد.

احمد دنیا مالی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق، با اشاره به جلسات غیر رسمی اعضای شورای شهر پیرامون انتخاب هیات رئیسه و شهردار تهران توضیح داد: در جلسات غیر رسمی شورای شهر که اکنون در حال برگزاری است کارگروه‌هایی تشکیل شده است که موظف به جمع آوری و تعیین شاخص ها برای انتخاب شهردار هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که در آغاز به کار شورا هیات رئیسه و روسای کمیسیون ها مشخص شوند و پس از آن برای تعیین شهردار تهران اقدام کنیم.

دنیامالی همچنین در خصوص تاثیر خط کشی های جناح های سیاسی در تصمیمات اعضای شورای شهر نیز عنوان کرد: هر چه به موضوعات سیاسی بیشتر دامن زده شود شکاف در بین اعضای شورا بیشتر خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه در برخی از موارد نمی‌توان مانع تاثیرگذاری جناح های سیاسی بر تصمیمات افراد شد، افزود: تلاش اعضای شورا بر این است که خط کشی های سیاسی در شورای شهر پررنگ نشود و شورای شهر بر روی وظیفه اصلی خود تمرکز کند.

وی در ادامه با اشاره به پررنگ شدن نگاه های سیاسی در برخی از رسانه‌ها عنوان کرد: اگر کسی در بین اعضای شورای شهر به این سمت حرکت کند که توانمندی های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران را تخریب کند، خب قطعا این حرکت نامطلوب و غیراخلاقی است و نشان از سیاسی کاری افراد دارد.

دنیا مالی عضو شورای شهر چهارم با تاکید بر روند کارشناسی اعضای شورای شهر پیرامون انتخاب شهردار تهران، افزود: من فکر می‌کنم مجموعه اعضای شورای شهر چهارم عملکرد قابل قبولی خواهند داشت و این بحث ها در شهریورماه تمام می شود و پس از آن همه در کنار هم کمک می‌کنند تا شهردار بتواند کارها را هر چه بهتر پیش ببرد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها پیرامون عدم تعامل شورای شهر سوم و شهرداری عنوان کرد: من به هیچ وجه قبول ندارم و تعامل وجود داشته است.

دنیا مالی با اشاره به موضوع تضارب آراء تاکید کرد: شما نمی توانید انتظار داشته باشید که در بین اعضای شورای شهر و شهرداری اختلاف نظری نباشد و کارها بدون هیچ اختلافی پیش برود، در بین اعضای شورا باید فضای نقد و تضارب آراء وجود داشته باشد تا کارها بهتر و کارشناسی تر پیش برود.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس