خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*شنیده‌ایم پس از پایان دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی‌نژاد، وی در پاستور دفتری نخواهد داشت بلکه دفتر کار و مراجعات خود را در یکی از ساختم‌ان‌های اطراف میدان ونک، دایر خواهد کرد. این دفتر در حال آماده‌سازی برای انتقال احمدی‌نژاد است.

*با هدف بالا بردن تحرک دولت یازدهم، پیشنهاد تشکیل پنج معاونت برای اداره بهتر کابینه یازدهم ارائه شده است. این پنج معاونت عبارتند از: 1- معاونت زیربنایی - اقتصادی 2- معاونت سیاسی - امنیتی 3- معاونت فرهنگی - اجتماعی 4- معاونت امور استان‌ها و 5- معاونت هماهنگی امور. برخی مشاوران رئیس‌جمهور منتخب معتقدند با توجه به حجم گسترده کارها و میانگین سنی رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی که از دولت‌های گذشته بالاتر است، باید تقسیم کار معقولانه‌ای صورت بپذیرد.

*نزدیکان قالیباف می‌گویند به دلیل استقبال حامیان وی از شعار انتخاباتی "و جهاد ادامه دارد..." این شعار به عنوان گفتمان در ادامه کارهای مدیریتی و عمرانی قالیباف در سرلوحه فعالیت‌های وی قرار خواهد گرفت.

*‌به‌رغم شایعاتی که این روزها درباره جابجایی مهندس ضرغامی و گمانه‌زنی‌هایی که درباره جانشینان وی در سطح رسانه‌ها انجام می‌شود، پیگیری‌های مشرق نشان می‌دهد هنوز تا پایان دوره مسؤولیت ضرغامی بیش از 15 ماه باقی است و هیچ برنامه‌ای برای تغییر پیش از موعد وی وجود ندارد.

*این روزها در میان اطرافیان دکتر حسن روحانی، نام "محمد شریعتمدار" برای ریاست دفتر رئیس‌جمهور بیش از دیگران به گوش می‌رسد و گفته می‌شود این انتخاب، قطعی شده است.

*اطرافیان حسن روحانی از موضع‌گیری سید محمد خاتمی درباره وزیر ارشاد دولت یازدهم در دیدار با اصغر فرهادی به‌شدت ناراحت هستند و می‌گویند چرا باید خاتمی اعلام کند که احمد مسجدجامعی وزیر ارشاد خواهد بود. نزدیکان روحانی می‌گویند این‌گونه برخوردها اخلال در روند بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به وجود آورده و علایم سهم‌خواهی افراد و گروه‌ها را آشکار می‌کند. گفته می‌شود پس از اظهارات خاتمی بخت وزارت مسجدجامعی کاهش یافته است چرا که این تلقی را به وجود آورده که معرفی و تحمیل مسجدجامعی توسط خاتمی صورت گرفته است. شنیده‌ایم رئیس‌جمهور منتخب نیز از این جنس اظهار نظرها ابراز ناراحتی کرده است.

*تلاش برخی چهره‌های نزدیک به فتنه برای حضور خاتمی در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب نقش بر آب شده است. این افراد می‌خواستند خاتمی را بدون عذرخواهی از فتنه 88 و اعتراف به دروغ بزرگ تقلب به صحنه سیاسی کشور بازگردانند این در حالی است که خاتمی هنوز مرزبندی خود را با فتنه اعلام نکرده و بدهی‌های سنگین خود را به نظام و مردم پرداخت نکرده است.

*مسؤولان صدا و سیما درباره دریافت زمین نمایشگاه بین‌المللی می‌گویند از حدود 50 سال قبل که رضا قطبی، پسردایی فرح، مدیریت صدا و سیما را با دو شبکه تلویزیونی نیمه‌وقت و یک ایستگاه رادیو به دست گرفت هیچ توسعه‌ای در 105 هکتار زمین صداوسیما اتفاق نیفتاده در حالی که در حال حاضر فعالیت این رسانه 50 برابر شده است.

*پس از طرح یک چهره مطرح اقتصادی برای پذیرش وزارت اقتصاد و دارایی، شنیده‌ایم از آنجا که وی دارای تابعیت دوگانه است و قانوناً نمی‌تواند به مقام دولتی از جمله وزارت برسد، گزینه دیگری برای وزارت اقتصاد و دارایی مطرح شده است. این چهره مشاور اقتصادی دو کاندیدای ریاست جمهوری بود.

*کارگروه اقتصاد دولت روحانی به ریاست نهاوندیان و قائم‌مقامی نوبخت کار خود را آغاز کرده است. این کارگروه دارای پنج زیر گروه 1- اقتصاد کلان 2- امور زیربنایی 3- صنعت و معدن 4- تجارت و توزیع و 5- کشاورزی است. اعضای حزب کارگزاران حضور پررنگی در این کارگروه‌ها دارند.

*از محمود واعظی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد نام می برند که در حال حاضر اسفندیار رحیم مشایی ریاست آن را بر عهده دارد.

*به دنبال درخواست‌های مکرر مقامات کشورهای همسایه و برخی چهره‌های مطرح بین‌المللی و منطقه‌ای برای حضور در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی، بار دیگر بحث حضور آنان جدی شده است. تا کنون مقامات بیش از 40 کشور درخواست حضور در این مراسم را داده‌اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 235
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • خالو حسین ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    دستت درد نکنه
  • عباس ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    خب! حالا پاستور دوباره منتفی شد احمدی نژاد میره ونک! دو روز دیگه احتمال داره تصمیم رسانه ها عوض بشه و احمدی نژاد یه جای دیگه بره! اصلا بیاید یه کاریش کنید که همه از بلاتکلیفی دربیان. زوج و فردش کنید رسانه ها روزهای زوج بنویسن احمدی نژاد میره پاستور روزهای فرد بنویسن میره ونک! از 12 مرداد به بعدم دنبال سوژه باشن که کفگیرشون میخوره ته دیگ!
  • زخم خورده ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی در سالهای لینده روزهای پرکاری خواهد داشت چون گارگزاران با رنگ ولعاب جدید در راهند خدایا بازهم .....................!!!!!!!!!..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    کسی از خاتمی طلبکار نیست از طرف مردم حرف نزنید شماها به مردم بدهکارید
  • محمد ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    خاتمي! عذرخواهي؟! مگه با ناصر آقا همسايه كوچه پاييني دعوا كرده كه با يه عذرخواهي قضيه ماستماليزاسيون شه؟! ناسلامتي زحمت كشيدن از سال 78 تا 88 براي فتنه‌اي به عظمت 88. كلي هزينه كردند. رأي مردم تهران رو درجه 1، مردم شهرستانها رو درجه 2، و مردم روستاها رو درجه 3 كردند! بسيجي‌ها و پليس‌هايي شهيد شدند. بعضي جوانان معترض از صدقه سر آقاياني كه اونور آب مي گفتند شما برو جلو، ما پشتتتون هستيم كشته شدند. اين ها هم آدم بودند. خانواده شون داغدار شد كه فرزندشون واسه حب قدرت لجن‌هاي سبز پر پر شد. حالا هلك و هلك خاتمي بياد بگه بچه‌هاي گلم، من عذرخواهي ميكنم. منم بازي؟؟؟!!! بعد هم يه بشكن بزنه و همه چيز تو ذهن ما پاك بشه! عين فيلم‌هاي ...
  • سید امیر ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    دلمان برای احمدی نژاد به زودی تنگ میشه . منتظرتیم 4 سال دیگه البته بدون مشایی ای مرد بزرگ.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    هنوز هم معتقدم که قالیباف بهترینه اما به رای اکثریت مردم احترام می گذارم و روحانی را به عنوان رییس جمهور ایران و خودم می دانم
  • صرفا جهت اطلاع ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    استروا به بی بی سی میگه بسیجیا اوباش هستن!! اینو یادت رفت بزاری
  • عبداله ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    خاتمی از محدود کسانیکه بیشترین کمک رو میکنه وکمترین توقع رو داره . اینو مردم بهتر میدونن. ولی همه میدونن که نصف بیشتره رای آقای روحانی ماله آقای خاتمیه بعدش اینکه اوضاع فرهنگی خیلی خرابه وآقای مسجد جامعی بدون گرایش سیاسی به فرهنگ فکر میکنه
  • mohammad ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    همین الان اگه انتخابات بین خاتمی و هر کس دیگه برگزار شه باز خاتمی برنده . چون تو دل مردم جا داره . روحانی هم رایشو از خاتمی داره و خودشم به این موضوع اذعان داره
  • مردم ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی حیا کن حسن ما رو رها کن
  • مدیر دبیرستان دخترانه در تهران ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    وقتی یک سال است که به مدارس سرانه ای داده نشده چرا اموزش و پرورش ما مدیران را اجبار میکند که حتما به همکاران افطاری بدهیم . از چه پولی ؟ هیچ کدام از همکاران راضی به این ماجرا نیستند .
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    20
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من هم به شدت با نظر شما موافقم.
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    بنده خدا خاتمی:-( آخه چقدر باید آدم ضایع بشه تا دست از سیاست برداره خداییش یواش یواش داره از دیدگاه ها دکتر روحانی خوشم می یاد واقعا به فتنه گر ها باج نمیده
  • اکبرخان ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقای خاتمی گناهی نکرده که عذرخواهی لازم داشته باشد اگرایشان حمایت لازم وکافی از روحانی نمبکرد قطعا ایشان این رابی را نمباورد درودوسلام بر خاتمی وعارف قهرمان انتخابات انصاف خوبه انسان کمی به اطراف خود نگاه کند بعد آنچه خواست بنویسد
  • سارا ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    وحاني باید با دشمنان اسلام و نظام غليظ و شديد و با دوستان انقلاب و مردم و نخبگان رحيم و مهربان است.
  • مریم ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    منم معتقدم. کاش در کابینه جدید برای ایشان عرصه ای فراهم شود برای خدمت بیشتر
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    میدونم که حرفای تلخ رو پاک میکنین!!! "شنیده ایم رئیس جمهور نیز از این جنس اظهار نظرها اظهار ناراحتی کرده است" از کجا شنیدی مشرق جان؟ منبع بده بگو فلانی از فلانی شنیده، رسانه باش مشرق جان! رسانه!
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    میدونم که حرفای تلخ رو پاک میکنین!!! "شنیده ایم رئیس جمهور نیز از این جنس اظهار نظرها اظهار ناراحتی کرده است" از کجا شنیدی مشرق جان؟ منبع بده بگو فلانی از فلانی شنیده، رسانه باش مشرق جان! رسانه!
  • علی ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر من اگردکترروحانی درکابینه خوداز دکترمحسن رضایی و علی شمعخانی استفاده نکند با مشکل مواجه خواهدشد
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    به تو چه اصلا؟؟ تو سر پیازی یا ته پیاز اصلا میخواهی روحانی یه بار هم از شما تاییدیه بگیره؟؟اعتماد به نفس بعضی ها در حد لالیگاست به قرآن بابا مملکت رهبر داره و قانون داره خودشون میدونن چیکار کنن
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    محمد جان جوش نزن شيرت خشك ميشه
  • هموطن جنوبی ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    جهادگر و پرکاری و شفاف سازی و خدمت گذاری دکتر قالیباف زبانزد همه است امیداست از دولت امید ایشان را بیشتر درک نمایند. من الله توفیق
  • صرفا جهت اطلاع ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    از علي مطهري خبر نداري بزاري!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    تو از طرف خودت حرف بزن نه مردم..
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اتفاقا خاتمی به 25 میلیون نفری که احمدی نژاد رای دادن تا قیامت بدهکاره.....
  • علی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اعلام اسامی کابینه یازدهم کابینه یازدهم که پس از جمع بندی یکی از نزدیکان رییس جمهور منتخب از لیست گروههای سیاسی و کار گروها اتخاذ شده و برای هر پست 3 نفر در نظر گرفته شده و در اختیار دکتر روحانی قرار گرفته به شرح زیر است معاون اول رئیس جمهوری: فروزنده .مهر علیزاده و اسحاق جهانگیری وزارت اطلاعات: محمداسماعیل شوشتری .پور محمدی و شفیعی وزارت کشور: علی یونسی . جهانگیری و مجید انصاری وزارت نیرو: حمید چیت چیان .بی طرف و فتاح وزارت دفاع: نجار . حسین علایی و دهقان وزارت بهداشت: مسعود پزشکیان. ملک زاده و خانم وحید دستجردی وزارت کار: علی ربیعی . صفر حسینی و مرتضی بانک وزارت ارتباطات: سید ابوالحسن فیروزآبادی. معتمدی و محمود واعظی وزارت امورخارجه: محسن ظریف . واعظی و خرازی وزارت فرهنگ: احمد مسجد جامعی. زم و اشنا وزارت علوم: اطاعت . جعفر توفیقی و نوبخت وزارت دادگستری: محمد رضا عباسی فرد و بختیاریو و شوشتری وزارت صنعت، معدن و تجارت: مهر علیزاده رضا ویسه و حسین هاشمی وزارت اقتصاد محمد باقر نوبخت . نیلی و صفدر حسینی وزارت جهاد کشاورزی: عیسی کلانتری . صفدر حسینی و حجتی وزارت ورزش و جوانان: سلطانی فر . مهر علی زاده وبیژن ذوالفقار نسب وزارت نفت: بیژن زنگنه . نعمت زاده و حسین هاشمی وزارت راه مسکن و امور زیر بنایی: حجتی .عباس آخوندی و عبدالعلی زاده وزارت اموزش و پرورش : حاج بابایی . فانی و صالحی امیری سازمان برنامه و بودجه:روغنی زنجانی و مسعود نیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری: محمد شریعتمداری یا حسام الدین آشنا میراث فرهنگی و گردشگری: سید رضا صالحی امیری . مهر علیزاده و معزی معاونت پارلمانی:علی عسگری. مجید انصاری و نوبخت رئیس حوزه مشاورین ریاست جمهوری: اکبر ترکان
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق از پيشنهاد خاتمي درمورد گزينه وزير ارشاد بشدت عصباني است
  • ممد ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    حالا ناقلا تا امروز چند كاسب بودي؟!
  • فرهنگی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی به مردم عذر خواهی بدهکار است
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    حسن مال شما شد؟ مگه شما بهش رای دادید؟
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اسم چندتا از این شهدایی که میگی بگو ما هم بدونیم .
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    عجله نکن بذار کابینه معرفی کنه . بعدش برا بار دوم سرگیجه میگیرید !
  • دکترعباس حاتمی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی هم مثل احمدی نژادسرمایه ملی است تنگ نظری ماراجایی نمی برد.
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    قطبی فکر پنجاه سال بعد را کرده بود
  • مجید ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    تا وقتی که خاتمی و دار و دسته اش در کشور فعالیت کنند کشور پیشرفت سیاسی نخواهد کرد و فقط رو به حاشیه میرود اگر یکی از اصولگرایان پیروز انتخابات می شد باز یه4سالی از خاتمی خبری نمی شد.
  • محمود علی پور ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقایون دقیقا آب رو برزید همونجایی که میسوزه....قربونت برم حالا دیدین اصول گراها شکست خوردن و 80 درصد کابینه اصلاح طلبان و وزیران سازندگی هستن و مشاورای آقای روحانی همشون اصلاح طلب هستن سوختین؟؟؟؟؟؟حالا که گشت ارشاد برداشته شد سوختین؟حالا که وزیر علوم و ارتباطات اصلاح طلبن سوختین؟حالا که پلیس دیگه نمیخواد با بی حجابی به قول شما برخورد کنه سوختین؟؟؟؟تو این 4 سال افراطی ها باید بشینن خونه....جاشون تو سیاست نیست....مشرق اگه نظرمو سانسور کنی واقعا به بی طرفیت شک میکنم....همونطور که نظر موافقا رو چاپ میکنی نظر مخالفا رو هم چاپ کن پسر خوب
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    پس تونمي دوني كه روحاني وقتي راي آورداول به ديدارخاتمي رفت
  • ع م ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    جملتونو یه بار دیگه بخونید. لازم به ذکره بیشتر گروه های سیاسی بر اساس پیشرفت این کشور بوجود اومدن افراط گری در نوشته پیداست
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اگر احمدی نژاد کاندید باشه بقیه باید برن غاز بچرونن
  • علی ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی بایدمحاکمه بشه.... فتنه ی88،راه اندازی روزنامه های زنجیره ای،وطن فروشی،دین فروشی درلباس روحانیت،خیانت به ملت و......اینها یک دادگاه جندین جلسه ای میخواهند،البته فقط خاتمی نیست،کروبی وموسوی و....هم هستند مرگ برفتنه گر
  • رضا ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ناف احمدی نزاد روبامشایی بریدن.....! بعیدمیدونم روحانی به گرد پای احمدی نژاد توکارعمرانی و....برسه! ای کاش حرف رهبر روفصل الخطاب میدونست ومشایی رو رهامیکرد....
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    شماتوکدوم شهرستان زندگی میکنی؟؟ آخه فکرمیکنم تهرانی هاسال88رویادشون باشه..... مرگ برخاتمی
  • عباس ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خوشم میاد از خودتون حرف ندارید بزنید آویزون شدید به جملات دکتر. راستی تو امتحان کردی آب رو ریختی سوزشت خوب شد؟ ما خونه بشینیم یا نه به توی یانکی ربط نداره بتمرک تو همون قبرستونت.
  • عرفان ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    درود بر خاتمی
  • محمد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    كي گفته گشت ارشاد برداشته ميشه؟! خيالت تخت، نه گشت ارشاد، بلكه خود ارشاد هم قرار نيست خارج از اصول جمهوري اسلامي فعاليت كنه. تو اگه بني صدر برات درس عبرت نشد، ماجراي مجلس ششم و فتنه 78 كه بايد عبرت شده باشه. بايد بفهميد كه شما افراطي‌ها اين آرزوهايي كه گفتي رو فقط بايد تو خواب ببينن. كي 4 سال ميشينه تو خونه؟! ما هستيم در خدمتتون! قرار بعديمون روز جهاني قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطين. بشين و خوب نگاه كن. وظايف مملكتي مشخصه، قانون مشخص، رهبري حضرت امام خامنه‌اي هوشيار، نيروي‌هاي نظامي و انتظامي و اطلاعاتي بر سر كار. تو ببين اوج قدرت حزب الله رو كه روحاني رو ميرسونه به جايي كه در اولين مصاحبه اش در مورد مسئله هسته‌اي همان حرفي رو مي‌زنه كه جليلي ما ميزنه. مملكت اسلام هست، شهيد نداديم كه بخواهيم تقديمش كنيم به نا اهلان و نامحرمان. روحاني فقط يك مجري خوبه. بگو خوب كارشو انجام بده. خدمت كنه به ما. هر وقت كاري داشتي رو در وايستي نكن عمو. باشه؟!
  • اکبر ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من فقط خوشحالم که مشرقیا داره میسوزه از اینکه جلیلی رای نیورد. همین همین فقط همین. حالا بدتر از این اینه که این نظر چاپ نمیشه و ..... خواننده نظر بدجور میسوزه.
  • علیرضا ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خداروشکر یه رئیس جمهورم ازمحله ی ما (نارمک)اومد رو کار....!!خونشون یه خونه ی نماآجری ته یکی ازکوچه های میدون72نارمک بود، قبلا هاموقع عید مردم میرفتن پیشش عیدتبریکی می گفتن....ببینیم آقای روحانی چیکارمیکنند....
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    این همون مجید اردبیلیه ها زیاد نظر میده
  • محمد ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ناشناس اول: ما مردم هستيم. هماني كه روحاني قرار است به آنها خدمت كند. همان‌ها كه هر رئيس جمهوري نوكر آن‌هاست. افتاد؟! ناشناس دوم: روحاني رئيس جمهور همه است نه فقط كسانيكه به او رأي دادند. پس در قبال ملت مسئول است نه شما. او بايد به قانون اساسي قسم بخورد كه پاسدار خون شهدا و پاسدار و فدايي اسلام ناب محمدي (ص) باشد. فهميدنش سخت كه نيست؟! ناشناس سوم: وقتي تعداد شهدا از 100 گذشت، ما اسمها يادمان رفت. عوضش اسم موسوي، كروبي و خاتمي كه باعث و باني اين تعداد شهيد و همچنين كشته شدگان معترض شدند كمه. راحت به يادمون مونده. خطاب به حاميان فتنه سبز لجني: خوب مي‌دانيد كه فتنه از ياد نمي‌رود و عاقبت فتنه‌گر محاكمه است. تلاش ميكنيد كه مردم فتنه و فتنه گران را فراموش كنند. شرمنده اخلاق غيرورزشي تون! اين جماعت اصلاح طلب افراطي، روز 9 دي در حافظه تاريخي ملت جاي گرفتند و محاكمه تمام اصحاب فتنه قطعي است. نوشابه‌هايتان را حرام نكنيد! بگذاريد براي نهار نصف شب!
  • احمدخواجوند ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقاي عليپور بنظر ميرسد يكجاي شما هم سوخته كه بي ادبي حرف ميزني .
  • محمد ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ادمی که خوابه میشه بیدارش کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کردف عزیزمف هاشمی و خاتمی و روحانی یکی هستنف چرا زور میزنی که ازه جداشون کنی، خاتمی به دنبال تحمیل کردن نیست، خاتمی اگه دولت نداره که داره ادب که داره
  • ایرانی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اقای ناشناس میتونی بری گلزارهای شهدا اسماشون روببینی متاسفم که بعضیاهنوز نمیخوان فتنه گری این وطن فروشان ودین فروشان روباورکنن عاشورای88یادتونه؟؟
  • عارف ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    حرف زدن در باره خاتمي هم حال بهمزن است لطفا" مطلبي در باره اين .... ننويسيد
  • علی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    قالیباف جهادگر،خدمتگذار،پرکار و....همه ی اینادرسته ولی بهتربود واردسیاست نمیشد
  • علي ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    انشاءالله در موقعي مناسب ،سيد محمد خاتمي و ساير سران فتنه به چنگال عدالت سپرده خواهند شد و اگر،اقدام نكنند فرزندان انقلاب به وظيفه خود عمل خواهند كرد
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    راست گفته دیگه
  • محمد ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ناشناس‌ها(اگه واقعاً دو تا هستيد!) شما حالتون خوبه. مملكت جمهوري اسلامي هست. فرقي نداره با احمدي نژاد يا روحاني.همشون بايد نوكر اسلام باشند و دشمن استكبار. شما توهم برديد يا توهم شما رو برده؟!
  • محمد ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آره ولي تو سياست معروفه به سياسيت "يكي به نعل و يكي به ميخ" لذا بهتر است برود و از اين رفتارش توبه كند. از هر وزارتي بهتره.
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اقای mohammmmadمیشه بگی این خاتمی سرشار از رای شما چرا سال88 نامزد ریاست جمهوری نشد؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اين طرفدارهاي روحاني گويا تو سوختن خيلي تجربه دارن كه تو همه كامنتها دوران سوزش خودشون رو با ما مقايسه ميكنن. دوستان، ما پاي كاريم. سوزش براي شامپو هست كه البته اونم جديداش نميسوزونه. شامپو بدم خدمتتون!
  • محمد ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    دمت گرم. كارت درست. يا علي
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    درود بر خاتمی
  • ناشناس ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    هیچ مدیری مجبور نشده افطاری بده.این افطاری ولیمه پیروزی های فوتبالی ها و والیبالی هاست با جوایز پنجاه میلیونی که از محل سرانه مدارس پرداخت شده!!! آخه آقا جون کی از شما خواست افطاری بدی؟این چه نرخیه که این میون دعوا تعین می کنی؟
  • دانشجو ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    بابا دعوا های حذبی رو بگذارید کنار بیایم برای پیشرفت کشورمون تلاش کنیم،فکرمونو به این سمت ببریم او یکی چیزا حل میشه والا
  • ناشناس ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    با این ادبیات بیشتر به سلفی های تکفیری می خوری تا به فرزند انقلاب.
  • فداييان خاتمي ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    جناب آقاي خاتمي متعلق به ايران نيست بلكه متعلق به تمام جهانيان است . كيكه بفهمه
  • محمود علی پور ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من به جای روحانی بودم همون دوتا وزارتخونه هم دست اصول گراها نمیدادم....دوتا وزارتخونه که اصول گرا و اصلاح طلب بودن وزیرش هیچ فرقی نمیکنه.هههههههههههههههههههههههههه.سوختین؟یکی وزارت کشاورزی هههههههههه یکی هم دفاع......
  • ایران ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    علی داداش چ ربطی ب شهرستان داره؟؟؟
  • رضا ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    لعن علی عدوک یاحسین خاتمی وکروبی ومیرحسین
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    شتر در خواب بیند
  • محمود علی پور ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقا اینم لیست کابینه....اصول گراهی عزیز سوختین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اعلام اسامی کابینه یازدهم کابینه یازدهم که پس از جمع بندی یکی از نزدیکان رییس جمهور منتخب از لیست گروههای سیاسی و کار گروها اتخاذ شده و برای هر پست 3 نفر در نظر گرفته شده و در اختیار دکتر روحانی قرار گرفته به شرح زیر است معاون اول رئیس جمهوری: فروزنده .مهر علیزاده و اسحاق جهانگیری وزارت اطلاعات: محمداسماعیل شوشتری .پور محمدی و شفیعی وزارت کشور: علی یونسی . جهانگیری و مجید انصاری وزارت نیرو: حمید چیت چیان .بی طرف و فتاح وزارت دفاع: نجار . حسین علایی و دهقان وزارت بهداشت: مسعود پزشکیان. ملک زاده و خانم وحید دستجردی وزارت کار: علی ربیعی . صفر حسینی و مرتضی بانک وزارت ارتباطات: سید ابوالحسن فیروزآبادی. معتمدی و محمود واعظی وزارت امورخارجه: محسن ظریف . واعظی و خرازی وزارت فرهنگ: احمد مسجد جامعی. زم و اشنا وزارت علوم: اطاعت . جعفر توفیقی و نوبخت وزارت دادگستری: محمد رضا عباسی فرد و بختیاریو و شوشتری وزارت صنعت، معدن و تجارت: مهر علیزاده رضا ویسه و حسین هاشمی وزارت اقتصاد محمد باقر نوبخت . نیلی و صفدر حسینی وزارت جهاد کشاورزی: عیسی کلانتری . صفدر حسینی و حجتی وزارت ورزش و جوانان: سلطانی فر . مهر علی زاده وبیژن ذوالفقار نسب وزارت نفت: بیژن زنگنه . نعمت زاده و حسین هاشمی وزارت راه مسکن و امور زیر بنایی: حجتی .عباس آخوندی و عبدالعلی زاده وزارت اموزش و پرورش : حاج بابایی . فانی و صالحی امیری سازمان برنامه و بودجه:روغنی زنجانی و مسعود نیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری: محمد شریعتمداری یا حسام الدین آشنا میراث فرهنگی و گردشگری: سید رضا صالحی امیری . مهر علیزاده و معزی معاونت پارلمانی:علی عسگری. مجید انصاری و نوبخت رئیس حوزه مشاورین ریاست جمهوری: اکبر ترکان
  • مناظره ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    جای احمدی نژاد تومناظره خیلی خالی بودکه روحانی روبشوره،بچلونه،بندازه روبندخشک شه!! اگه شک داری میتونی صحبتهای احمدی نژاد درموردهسته ای تومناظره روبخونی ببینی چطورجواب موسوی رومیده....ای کاش جلیلی یکم فن بیان داشت...اگه همون صحبتای احمدی نژاد رو ازروهم میخوند براجواب ده تاروحانی کفایت میکرد!!
  • علی ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    یه ملیون تامثبت+++++++++++++++++++++++++++++++++
  • محمد ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    نه ناشناس. مجيد اردبيلي ميرفت سايت صراط، كاملاً ضد انقلاب ميزد. هاشمي تير بود! اين انقلابيه. آره مجيد؟!
  • یاسی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اکبر اقا وقتی روحانی رای اورد ما به شما تبریک گفتیم ولی ظاهرا این 4168946 رای ما در حد انفجار داره به شما فشار میاره بپا نترکی!
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    "مناظره" دقيقاً همينه.
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    عارف جان؛ عارف واقعي تويي، نه اون فتنه گر. ++++++++++++++++++
  • farzad ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ببينيد اگر روحاني عارف رو معاون اول نكرد بيايد چيكارش كرد؟؟؟ها؟؟اخه چرا؟
  • محمود علی پور ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق واقعا واست متاسفم!!!!!!!!!!چرا نظرمو سانسور کردی...آقا به قراآن ما هم مسلمونیم...ما هم ایرانی هستیم فقط اصلاح طلبیم همین...بعضیا پرچم آمریکا رو بالای نظراتم دیدن فکر کردن من الان آمریکا زندگی میکنم و دوس دارم فلان بشه!!!!آقا اون پرچمه واسه آی پی تغییر یافتست آخه من از فیلترشکن استفاده میکنم عادت ندارم عادی تو اینترنت سرچ کنم واسه همین این فیلترشکنه آی پیش آمریکاست ....یعنی واقعا آدم بعضی وقتا به عقل بعضیا شک مبکنه والا به خدا
  • امید ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    فیلم سینمایی امشب : وقتی سلسله ال هاشمی به قدرت باز میگردد. فرداشب : وقتی اصلاح طلبان و کارگزاران بر سر قدرت یکدیگر را حلق اویز میکنند.
  • محمد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    صحيح است. صحيح است.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    این همه اقتصاددان داریم تو کشور چرا یه آدم دو را وزیر اقتصاد بکنیم؟
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ناشناس جمع كن بابا! تو خوبي!
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آره فقط كيك مي فهمه حرفتو!
  • ایرانی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    شما و مشرقی ها مصداق "خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی" هستید! اما جرات انتشار نظر مخالف رو ندارید! دلیلشم اینه که جواب منطقی براشون ندارید.
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقاي علي پور؛ فك كنم 8 سال حضور احمدي عزيز فشار آورده به مغزت. فعلاً كه جاي روحاني نيستي! هههههه سوختي!
  • علی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آخ اشتباهی مثبت دادم سید جان پوزش
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    در جواب به اون کسی که به توچه مملکت قانون داره اگر قرار بوده بعد از این همه شهید دادن برای این انقلاب برسیم به اینجا که همون سلطنت بود دیگه
  • جمال ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    فعلا که خودت داری می سوزی.خمیر دندون می خوای؟باقالی چطور؟
  • عباس ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    تو چقدر سوختن سوختن می کنی. فکر کنم ...
  • علی دادا ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    به همین خیال باش خود احمدی نژاد گفت:مشایی یعنی احمدی نژاد و بالعکس!
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    قربون دهنت یاسی جون راست میگی اونا دارن از همین4168946رای که انشاالله سال96رای ما هم قاطی اش می شه می ترکن.
  • محمود علی پور ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    لیست کابینه ی بالا رو توجه فرمودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصول گراها دستی دستی خودشونو انداختن تو چاه.......انشاالله 8 سال دیگه تازه فکر نکنم 8 سال دیگه هم بتونید کاری بکنید چون یه اصلاح طلب دیگه رئیس جمهور میشه...اونوقت فرقش با الان میدونی چیه؟اینه که مجلس هم 8 سال دیگه دست اصلاح طلبا افتاده....
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    راسته میگن اوباما عیدفطر میخواد بیاد ایران؟
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    راسته میگن اوباما عیدفطر میخواد بیاد ایران؟
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی متعلق به همه جهان است به ویژه به نهادها وبنیادها وسازمان های زیر: 1-بنیادجورج سوروس 2- ام. آی. سیکس 3-سی.آی.ا 4-شبکه فراماسونی
  • erfan ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    نه بابا؟ هر چی میکشیم از دست امثال توست که به بهانه دین هر ....... خواستین میکنین. جم کن یا بد جوری جمت میکنن .
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی خواهد آمد اونا که نمی تونن ببینن اون روز برن ددر
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    پاسخ به ناشناس : خوب بخواب
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    منبعش سوراخ بوده بابا
  • مسعود فروتن ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    قضیه تو قضیه همون آقاییه که رفت بازارعطر فروشها حالش به هم خورد
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    به وظیفه ات زودتر عمل کن ببینیم چه میکنی راستی کفن رو هم بیار
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ناشناس بسیجی ها یعنی شهدا و تو این چیزا رو نمیفهمی چون شعور و درکش رو نداری افتاد؟!
  • بردیا ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من هم به شدت تمام مممممخخخخخخااااالللللللفففففففمممممم!!!
  • مهرداد ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق جان خبر فوری منابع خبری از اعلام رسمی لیست کابینه از قول یکی از مشاوران روحانی که پس از جمع بندی از لیست گروههای سیاسی و کار گروها اتخاذ شده و برای هر پست 3 نفر در نظر گرفته شده و در اختیار دکتر روحانی قرار گرفته به شرح زیر است معاون اول رئیس جمهوری: فروزنده .مهر علیزاده و اسحاق جهانگیری وزارت اطلاعات: محمداسماعیل شوشتری .پور محمدی و شفیعی وزارت کشور: علی یونسی . جهانگیری و مجید انصاری وزارت نیرو: حمید چیت چیان .بی طرف و فتاح وزارت دفاع: نجار . حسین علایی و دهقان وزارت بهداشت: مسعود پزشکیان. ملک زاده و خانم وحید دستجردی وزارت کار: علی ربیعی . صفر حسینی و مرتضی بانک وزارت ارتباطات: سید ابوالحسن فیروزآبادی. معتمدی و محمود واعظی وزارت امورخارجه: محسن ظریف . واعظی و خرازی وزارت فرهنگ: احمد مسجد جامعی. زم و اشنا وزارت علوم: اطاعت . جعفر توفیقی و نوبخت وزارت دادگستری: محمد رضا عباسی فرد و بختیاریو و شوشتری وزارت صنعت، معدن و تجارت: مهر علیزاده رضا ویسه و حسین هاشمی وزارت اقتصاد محمد باقر نوبخت . نیلی و صفدر حسینی وزارت جهاد کشاورزی: عیسی کلانتری . صفدر حسینی و حجتی وزارت ورزش و جوانان: سلطانی فر . مهر علی زاده وبیژن ذوالفقار نسب وزارت نفت: بیژن زنگنه . نعمت زاده و حسین هاشمی وزارت راه مسکن و امور زیر بنایی: حجتی .عباس آخوندی و عبدالعلی زاده وزارت اموزش و پرورش : حاج بابایی . فانی و صالحی امیری سازمان برنامه و بودجه:روغنی زنجانی و مسعود نیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری: محمد شریعتمداری یا حسام الدین آشنا میراث فرهنگی و گردشگری: سید رضا صالحی امیری . مهر علیزاده و معزی معاونت پارلمانی:علی عسگری. مجید انصاری و نوبخت رئیس حوزه مشاورین ریاست جمهوری: اکبر ترکان
  • میترا ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    مناظره جان !خدا خیرت بده که حق گفتی . پس اینو داشته باش ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • محمود علی پور ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    عالی بود آقای روحانی من که از کابینتون راضی ام...مجلس باید کمال همکاری رو بکنه تا دولت شروع به کار بکنه و با حمایت آقایان هاشمی خمینی و خاتمی کشور رو به رفاه برسونه
  • میترا ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خب همسایه روحانی هم از نیاوران و سعد اباد و ............ میرن دیدنش مگه چییییییییییییییییییییییه !!!!!!!!!!!!!!!!!{ پسر خاله }
  • عرفان ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    همه که هصلاح طلبن! جرا؟
  • عرفان ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    همه که اصلاح طلب هستن جرا
  • حامد ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی به تمام ملت بده کاره و باید جواب پس بده تمام بی بندو باریها فتنه ها ،فتنه 88از گور خاتمی بلند شده
  • محسن ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    جانا سخن از زبان ما می گویی
  • حسين ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    رضاجان خوذتوازقلم انداختي
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    شماهم از طرف مردم حرف نزنین.
  • محرم بابایی ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    محمد جان کجایی ؟ متاسفانه یک خبر نگران کننده برات آوردم الان خبری از قول یکی از مشاوران روحانی اعلام شده و لیست کابینه بعد از جمع بندی کارگروهها که برای هر پست 3 گزینه معرفی شده است به شرح زیر اعلام شده است و نکته عجیب این است که در این اسامی یک نفر از اصولگرایان دیده نمیشود این اسامی به شرح زیر است که بنگاههای خبر پراکنی منتشر کرده اند خبر فوری منابع خبری از اعلام رسمی لیست کابینه از قول یکی از مشاوران روحانی که پس از جمع بندی از لیست گروههای سیاسی و کار گروها اتخاذ شده و برای هر پست 3 نفر در نظر گرفته شده و در اختیار دکتر روحانی قرار گرفته به شرح زیر است معاون اول رئیس جمهوری: فروزنده .مهر علیزاده و اسحاق جهانگیری وزارت اطلاعات: محمداسماعیل شوشتری .پور محمدی و شفیعی وزارت کشور: علی یونسی . جهانگیری و مجید انصاری وزارت نیرو: حمید چیت چیان .بی طرف و فتاح وزارت دفاع: نجار . حسین علایی و دهقان وزارت بهداشت: مسعود پزشکیان. ملک زاده و خانم وحید دستجردی وزارت کار: علی ربیعی . صفر حسینی و مرتضی بانک وزارت ارتباطات: سید ابوالحسن فیروزآبادی. معتمدی و محمود واعظی وزارت امورخارجه: محسن ظریف . واعظی و خرازی وزارت فرهنگ: احمد مسجد جامعی. زم و اشنا وزارت علوم: اطاعت . جعفر توفیقی و نوبخت وزارت دادگستری: محمد رضا عباسی فرد و بختیاریو و شوشتری وزارت صنعت، معدن و تجارت: مهر علیزاده رضا ویسه و حسین هاشمی وزارت اقتصاد محمد باقر نوبخت . نیلی و صفدر حسینی وزارت جهاد کشاورزی: عیسی کلانتری . صفدر حسینی و حجتی وزارت ورزش و جوانان: سلطانی فر . مهر علی زاده وبیژن ذوالفقار نسب وزارت نفت: بیژن زنگنه . نعمت زاده و حسین هاشمی وزارت راه مسکن و امور زیر بنایی: حجتی .عباس آخوندی و عبدالعلی زاده وزارت اموزش و پرورش : حاج بابایی . فانی و صالحی امیری سازمان برنامه و بودجه:روغنی زنجانی و مسعود نیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری: محمد شریعتمداری یا حسام الدین آشنا میراث فرهنگی و گردشگری: سید رضا صالحی امیری . مهر علیزاده و معزی معاونت پارلمانی:علی عسگری. مجید انصاری و نوبخت رئیس حوزه مشاورین ریاست جمهوری: اکبر ترکان
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    بسیجی داریم تا بسیجی
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    علی اقا ... بر خودت.
  • مهدی924 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    خاتمی مثل چی .....حداقل به پیامبر اعظم ص و خاندان مطهرش ع, شهدای صدر اسلام و کربلا تا انقلاب اسلامی ایران,270هزار شهید انقلاب و جنگ , خونواده های شهدا و تمامی سیلی خورده های در راه دین و..... بدهکاره! مگه کور بودی ببینی سال88 چه جوری با اون دو تا ابله و خودشیفته هایی بی فکر مثل شماها داشت کشتی انقلاب رو چپه میکرد. رو هم حدی داره!!!! هی ما هیچی نمیگیم پر رو میشید.
  • علی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    راست میگی آقای ایران... هرانسانی که شعورداشته باشه درهرجای جهان تاالان ماهیت این فتنه گربراش آشکارشده
  • رضا ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقامحمد حالا شمادیگه جوگیر نشو وفرمانده جنگ روتامرز نفاق و...پیش نبر...! مشکل قالیباف بخشی نگریه درحالیکه مدیریت کلان وراهبردی لازمه ی ریاست جمهوریه
  • علی ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    لعن علی عدوک یاحسین خاتمی وکروبی ومیرحسین
  • ناشناس ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    بابا این ونک و کرج و ولنجک و... از کجا آوردید ؟مگر خونه شون نارمک نبود؟
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    نیست این اقای مسجد جامعی بسیار فعال ومنشا اثر هستند!!!!!!
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق از درد دلته این حرفاها
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    شبکه فراماسیون رو خوب اومدی، بهش میاد!
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اگر خاتمی هیچ خطائی نداشته باشد حراج گذاشتن آبرو و غرورملی ایرانیان در برابر پادشاه عربستان و گرفتن چک کمک به انتخاب موسوی جرم بسیار بزرگی است که ملت حق دارد هرگز نبخشد.
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    توهم مشرق رو برده که میگه خاتمی از روحانی ناراحته.
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    او با ما
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ان مرد امد او با ....امد
  • مهین ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    چقدر پرو حالا امده خودشو به حسن چسبنده
  • مراد ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    احمدی یدونست دوسش دارم.
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    البته قالیباف گول خورد وگرنه ...........
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من می فهمم که گفتم راست میگه چون از دین خودم بیشتر خوشم می اید.
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اگر من جزو مردم ایران باشم تودلم را دیدم خاتمی یک شکل دیگه بود.
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    وقتی تودلم را خالی کردم خاتمی را ندیدم.
  • همراه ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    اول بدیدار هیچ کس نرفت دو رکعت نماز شکر بجا اورد.
  • ابراهیم ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من هم اگر از اوباما پشتیبانی نمی کردم رای نمی اورد.
  • مهران ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    یه باره بگو حزب کارگزاران و کابینه خاتمی
  • دانا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    ع م گروه سیاسی بر اساس پیشرفت کشور بوجود امدن هه هه هه مردم را چه فرض کردید باقالی . احمدی نژاد بدون وابستگی به گروه سازندگیش صدها برابر بوده.
  • رضا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    درود بر خاتمی
  • محسن ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من کمتر از رئیس جمهوری قبول نمی کنم . ابولحسن بنی صدر روزنامه انقلاب اسلامی قبل از رای گیری.
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    قالیباف من مثل سوسول ها نرفتم فرنگ درس بخونم.
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    چرا سرکوچمون دیدمش سلام رسوند.
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    سرمایه ملی خارجیس
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    مجید جان دلبندم همه چی را نگو باید دید که کشش را دارن یا نه.
  • خابالو ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    یارو رفته خونشون خوابیده هی صداش می کنن
  • دانا ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    ما خودمان داستان را اداره کردیم چرا باید بسوزیم . فکر خودت باش بی خبر.
  • 89 ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    احسنت به محمد
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    احسنت به رضا
  • دانا ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اینا که می گی داستانه تو باور کردی
  • ندا ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    چه قدر دلم به حالتون میسوزه ما جلیلیا اصلا نگران نیستیم چون تا رهبری در راس نظامه به حول خدا هیشکی نمیتونه دست از پا خطا کنه دلتون برا خودتون بسوزه که انگشت نما شدین
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خاتمی وقتی که خودش هیچه میاد خودشو می چسبونه به برنده.
  • کم ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اقای مناظره جواب ابلهان خاموشیست جلیلی عاقلتر از این حرفاس که بخواد جواب ادمای بی منطقو بده
  • مراد ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    هر عکاسی اگر از خرابیها و بدیهای ایران تصویر بر داری کند مورد لطف اروپا و جایزه می گیرد و همینطور فیلم ساز . حالا در مورد مسئولین چرا بایدئئ یک مسئول مورد تمجید غربیها باشد؟
  • مناظره ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اینم حرفای احمدی نژاد درموردهسته ای که فکرمیکنم برای اثبات عملکرد ضعیف آقایون کافی باشه: درموضوع هسته‌ای حتما شما اطلاع دارید روشی که در دولت قبل به نام تنش زدایی درپیش گرفته شد به جایی رسید که تمام تاسیسات هسته‌ای ما به‌طور کامل تعطیل شد و دو تا قرار داد برملت ما تحمیل شد یکی پروتکل الحاقی بدون مصوبه مجلس و برخلاف قانون اساسی و دو ترتیبات اجرایی، در پروتکل الحاقی مأمورین آژانس آزادند هرلحظه‌ای ازهرنقطه ایران بازدید کنند هدف چیست، هدف این است که قدرت دفاعی ما را کشف کنند بدهند دست دشمن، و در ترتیبات اجرایی یک بندی آوردند که هر اندیشه و طرحی در ذهن دانشمندان ما درموضوع هسته‌ای شکل می‌گیرد قبل از هراقدام باید مأمورین آژانس را مطلع کنند سنگین‌تر ازاین تحمیل برملت نمی‌تواند باشد در حالی که طبق آن پی تی ما می‌توانیم هر فعالیتی بکنیم 180 روز قبل از غنی سازی باید اطلاع بدهیم. تاسیسات تعطیل شد، سنگین‌ترین تعلیق، همه تاسیسات پلمپ شد دو تا قرارداد پذیرفته شد در همان فاصله جناب آقای موسوی جهت اطلاع حضرتعالی می‌گویم هفت قطعنامه شورای حکام علیه ما صادر شد درحالیکه عقب نشینی مطلق بود، قطعنامه شورای حکام به لحاظ حقوقی بسیار مهمتر از قطعنامه شورای امنیت است شورای امنیت قطعنامه اش سیاسی است اعتبار حقوقی ندارد اما شورای حکام قطعنامه اش حقوقی است ما را ملزم می‌کند که کارهایی را انجام بدهیم، تمام ادعاهای اژانس در شش سرفصل دردوره این دولت حل و فصل شد و ما نامه اش را از آژانس داریم که گفتند مسایل اساسی ما حل شده است در وسط این بحث‌ها آمریکاییها یک ادعایی کردند آنها دارند این را دنبال می‌کنند که ما هیچ‌وقت آن‌را به رسمیت نشناختیم در سعد آباد در بروکسل در پاریس چه گذشت جناب آقای موسوی امروز ما هسته‌ای شده‌ایم برای سه تا سانتریفیوژ صورت مذاکرات را شما بخوانید چقدر ازاین طرف خواهش می‌شود امروز بیش از هفت هزار سانتریفیوژ دارد می‌چرخد آقای بوش بعد از این همه همکاری در افغانستان ودر موضوع هسته‌ای اعلام کرد ایران محور شرارت است تعجب می‌کنیم انجا ابروی ایران نرفت ایران را تهدید کرد به حمله نظامی اما امروز چه، همان آقای بوش دراواخر عمر حکومتش اعلام کرد ما دنبال براندازی ایران نیستیم وآقای اوباما هم به صراحت اعلام کرد.
  • فدائیان جیب ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    یعنی جایزه نوبل بهش می دن.
  • ناسی ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    این کار جمعی بوده به اکبر آقا ربطی نداره
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    چرا گفتی حالا شد مهره سوخته.
  • حسن ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خاتمی را تو دفترم راه نمی دم.
  • ناشناس ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    در دولت قبلی دلمان خوش بو به جوونا اهمیت میدهند تازه داشتیم انگیزه پیدا میکردیم .وقتی دولتمون برگرده به 20 سال پیش و با این میانگین سنی که مشرق جان اعلام میکنه و با سن بالای رییس جمهور و احتمالا کابینشون ،با این همه حجم بالای کار دولت هرروز یک پاشون باید تو بیمارستانها باشه یا برای درمان برن یا برای ملاقات همدیگه.من یک پیشنهاد دارم البته برای اشتغالزایی هم خوبه دستور بدن یک بیمارستان مجهز نزدیک پاستور بسازن که رفت و آمد آقایون کمتر بشه ،تا بتونن بیشتر به امورات مملکتی بپردازن .یا بهتره یک معاونت مشاوره درمانی رسیدگی به امر سالمندان هم در کابینشون داشته باشن .یا یک پیشنهاد دیگه بیخیال کار و ....دیگه نه دیگه بقیش با خودتون
  • فرید ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آسمان بریم زمین بیاییم خاتمی در این مملکت همه کاره است کسی که با یک خط نوشته برای 70 میلیون نفر ریس جمهور تعیین کرد نیازی به این ادا ها ندارد آب بریز همانجایی که ....
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    افرین اقا mohammad حرف دل مارو زدی ما که به روحانی به خاطر خاتمی رای دادیم
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خوب شد روحانی رای اورد خدا ملت دوستداشت وگرنه با افکار شما معلوم نبود مملکت کجا خواهد رفت
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    با عرض معذرت؛ اشتباها منفی زدم! خیال کردم نوشتی " احمدی نژاد هم مثل خاتمی سرمایه ملی است"
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    مجید! دلبندم!! همین پیشرفت 8 ساله احمدی نژاد برای هفت نسلمون بسه!!!!
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آقای خاتمی خواهشاً دست از سر مردم بردارید. دوره شما به پایان رسیده است.
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    بابا وزارت ارشاد دکتر روحانی حجت الاسلام محسن قمی است
  • محمود علی پور ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    میبینم که ضایع شدین ...آب شدین رفتین تو زمین...کجاست حدادعادلتون؟کجاست جلیلی تون؟کجاست قالیبافتون؟کجاست احمدی نژادتون؟کجا هستن وزرای اصول گرا و افراطیتون؟نمیبینمشون.......برنامه ریزی کنید واسه 8 سال دیگه که اینجوری ضایع نشید.......بگو خب!!!!!!!
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    شما هم ادب داشته باش تا 8 سال ديگه يا شايدم 4 ساله ديگه باهات اينجوري برخورد نكنند اصلا من نميدونم چرا اينقدر توي نظرات يكي اين ميگه يكي اون مگه ماله يك كشور نيستيد مگه هم وطن نيستيد چرا اينقد باهم بد حرف ميزنيد و جواب همديگه را ميدين بله ضعف ها و مشكلاتي بوده توي هر دولتي نقاط قوتي هم دولت ها داشتند منصفانه نقد كنيد بخدا آدم مياد نظرات را بخوونه اصلا دلش نميخاد با اين طرز بيانات
  • عباس ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    تو رو به حال خودت ول کنن میای زیر هر خبر و مقاله و مطلبی سی چهل تا نظر میذاری یکی از یکی مزخرفتر و بی معنی تر! خب یه ذره به اون مغزت فشار بیار و ازش استفاده کن تا مجبور نشی اون دنیا با سرافکندگی آکبند به خدا تحویلش بدی!
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    بنابراین دو احتمال هست یا وزارت فرهنگ به آن فرد اعلام شده از طرف خاتمی می رسد یا نمی رسد... اگر برسد به این معنی هست که روحانی از خود اختیاری ندارد و عنان او دست دیگران است اگر نرسد یعنی روحانی رکبی وحشتناک به اصلاح طلبان زده...
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خدا کنه این لیست درست باشه و من خیلی خوشحالم که اصولگرایان حضور نداند اون موقع این فتنه گران می گفتند این کابینه تحمیلی است و اعتدال و شایسته سالاری و تدبیر همه دروغ بود
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اگر خاتمی باید عذر خواهی کند که اصلا هم نباید کند احمدی نژاد 24 میلیون رای داشت نه 25 میلیون
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    تاییدکن مشرق مگه نمیگیم شهدا الگوی ماها هستن. مگه نمیگیم همه گرفتاری هامون واسه دوری از رفتار شهداس. خب، تا حالا واسه تبلیغشون چه کارایی کردی؟ مثلا تو خونه یا وبلاگ یا ...؟
  • علی ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آقای ناشناس شماصهیونیست هستید؟؟
  • mohammad ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خاتمی همونیه که ایران تو کشورهای پیشرفته جهان با اسم اون شناخته میشه . گفتگوی تمدنها چیز کمی نیست که رییس جمهور امریکا تو سازمان ملل میگه اومدم حرفای خاتمی رو بشنوم . کاش ما ایرانیها قدرشو بدونبم . نه اینکه بخاطر سهام عدالت و توزیع سیب زمینی! رای بدیم . اینکه شرکت نکرد 88 و حتی 92 عظمت و روشنفکریه این شخصیت برجسته رو نشون میده و الا باز هم دوم خرداد 76 تکرار میشد . وضع اقتصادی مردم با نفت صد دلاری اینه و زمان خاتمی با نفت ده دلاری ک خیلی بهتر بود . ارزش پول ملی که دلار شد حتی 3500 تومن . شایسته سالاری که با ایران خداحافظی کرد و ....
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    تاییدکن مشرق! مگه نمیگیم شهدا الگوی ماها هستن. مگه نمیگیم همه گرفتاری هامون واسه دوری از رفتار شهداس. خب، تا حالا واسه تبلیغشون چه کارایی کردی؟ مثلا تو خونه یا وبلاگ یا ...؟
  • علی ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    جناب ناشناس 1-منشا همه ی مشکلات کشور این8ساله؟ 2-زمانیکه تورم تک رقمی بود هم ازین حرفامیزدی؟ 3-فقط احمدی نژاد وضع اقتصادی روخراب کرد؟
  • ناشناس ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اقای محمود علیپور مگه میخواین تقلب کنید که میگی تا هشت سال دیگه
  • علی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    شتردرخواب بیندپنبه دانه....
  • جواد ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خاتمی باید از حرفهایی که زده است و باعث ایجاد شبهات میشود ابراز ندامت کند.
  • علی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    مرگ برمنافق وطن فروش مرگ برخاتمی
  • جواد ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    بسیجی یعنی شکل گیری نیروی ناگهانی مردمی جهت رفع یک مشکل. متاسفانه از وقتی بسیج تشکیلات سازمانی به خود گرفت فقط اسمش بسیجه کاش بسیج اینطور تشکیلاتی نمیشد و...
  • پیمان ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    یه مشت بی سواد بازاری جمع شدن توی سایت
  • جواد ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    امیدوارم که زخم خورده درخواست وجه نقد هنگام ثبت نام از دانش اموزان نباشید. من یادمه ما در مدرسه شبانه روزی مدیری داشتیم که ناهار را نمیخورد و میگفت سهم دانش آموزان است. خدایا کو خدمت بی منت؟!
  • پیمان ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اصلاح طلب=مردم عادی شهر و روستا که زیر بار مشکلات له شدند اصول گرا=نمایندگان مجلس+رییسان+وزیران+معاونان+فامیل ها+دلالان+کاسبان
  • علی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خیلی بی حیا وادبی.... توبایدزیرهمون پرچمی که بالای کامنتت هست زندگی کنی...
  • جواد ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    علی باز همون تهران و شهرستان معروف را پیش کشیدی. واقعا متاسفم برای این مملکت که یه عده خودشونو صاحبش میدونن و در صورتی که وابسته به همون شهرستانن. قبول داریم که همون فتنه گر در تهران رای بیشتری آورد اما انصاف بده و به همه احترام بذار. یا اگه ادعای زیادی داری تهران رو اون وسط جدا کن بکن کشور طهران. اونوقت حق با تو میشه!
  • علی ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    ع م عزیز جمله تون رو دوباره ویرایش کنید. آیا بعد از بوجود اومدن نقطه بذاریم یا نه حتما این جمله رو شنیدی که میگن: بخشش، لازم نیست اعدامش کنید. بخشش لازم نیست، اعدامش کنید.
  • عباس ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    به نظر میرسه مهرعلیزاده هم مثل علی آبادی آچار فرانسست.
  • علی ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آگاهانه منفی زدم. آقای ناشناس بهتر است هشیار باشید!
  • جواد ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    الگوی ما پیامبر و ائمه و افراد پاک هستن. شهید که رفت. زنده ها رو دریابیم و فرصت بدیم به همه و نه یه عده خاص و پارتی بازی نکنیم تا همه مفید باشند و انحصار ایجاد نکنیم که پیامبر هم حتی گفت "مداد العلماء افضل من دماء شهدا." خدایا به ما توفیق شهادت در رکابت عنایت فرما.
  • محمد ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    خطاب به "mohammad" الان زمان خاتمي، دولتش دولت شايسته سالار بود؟؟؟!!! فكر كنم خواب بودي اون لحظه. برو تاريخ رو يه ورقي بزن.
  • جواد ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    امام بعد از شایعه ی خرید اسلحه از اسراییلیها که خود اسراییلیها تبلیغ میکردند فرمود (قریب به این مضمون بود کلامشان:) "اسراییل آنقدر نجس است که میداند اگر دستش را به بحر اکبر بزند نجس میکند." امیدوارم عده ای با این اعمال فشار نخواهند که روحانی را بدنام کنند و بهتر است ایشان علناً اعلام کند که همه ی عقاید آن گروه مورد پذیرش ایشان نیست تا مبرّا شود.
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آقاي علي پور؛ مثل اينكه سوختي هههههههه! البته مشرق باعث شد كه بسوزي هههههههه! چه باحال. دنيا 2 روزه!
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    ناشناس؛ مگه رأي الان شما چي بود؟! خب چرا الان قاطيش نكردي عزيز؟
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    تو اين خبر از هر 3 تا كامنت، يكيش محمود علي پوره كه داره راجع به سوختن صحبت ميكنه. يكي سيم اينو بكشه!
  • محمد ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    حالا عجله نكن. فعلاً ذوق زده اي شما. 3 يا 4 ماه صبر كن از نزول ايشون بر دولت. اون وقت از كابينه كه سهله، از كابينت ايوش هم ناراضي خواهي بود. بذار اخر پاييز بشه!
  • محمد ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آقاي محمد بابايي؛ من اينجام. دنبال نگرد عزيزم. خبر بسيار خوشحال كننده اي بود. چون هيچ اصولگراي واقعي، پا در كابينت!! اينها نخواهد گذاشت. تا خاتمي فتنه گر باشد، ما خودمان را آلوده نميكنيم. شب دراز كه شد، قلندر كه بيدار شد، اون وقت كه مردم از همه جا بي خبر تو تاكسي و اتوبوس، از اشتباهشون به هم گفتن. وقتي افراطيون اصلاحات رخ نماياندند و مشاركتي‌ها و مجاهديني‌ها براي سهم خواهي ليست فوق رو تيكه پاره كردند، چهره شما خيلي قشنگه. عجله نكن، عجله نكن، تا برنامه بعد.
  • محمد ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    لعن علي عدوك يا حسين موسوي و كروبي و ميرحسين
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    بازم محمود عليپور؟! خفه كردي خودتو. تو خوبي، تو عالي، پيله!
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    دقيقاً زدي تو خال. مردم بايد فرق دوغ و دوشاب رو بدونن. به همين خاطر: ++++++++++++++++++++++++
  • محمد ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    بر عكسش كه كني، دقيقاً درست ميشه!
  • انقلابی ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اقا محمد جوابات خیلی قشنگه! الهی خدا این محمدا رو از ما نگیره..
  • محمد ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اون مرفهان بي درد و نزول خوري كه تا آخرين ريال سرمايه شون رو براي رأي نياوردن احمدي نژاد صرف كردند، اصولگرا بودند يا الاح طلب؟! اون مرم عادي كه با شكم گرسنه، در سخت‌ترين شرايطي از نظامشان دفاع كردند، در 22 بهمن ها حاضر شدند، در 9 دي حاضرشدند، اما حاضر نشدند از فتنه گران 88 دفاع كنند از اصولگرايان بودند يا اصلاح طلبان؟! جواب واضح است. از حق طلبان. از حزب الله. از مردم پا برهنه بودند كه انقلاب را با تمام سختي‌ها دوست دارند. شما هم عوض تفرقه افكني بين مردم برو قفلها رو يكي يكي امتحان كن. اگه يكيش باز نشه، اين مردمي كه به شما رأي دادن اهل سكوت نيستند‌ ها! (ارحل مرسي)
  • انقلابی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    میشه بگی چطور به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اقا پیمان ما که جشن شادی تونو تو سعادت اباد و بالا شهرها دیدیم من برعکس شما فکر می کنم پولدارا از این انتخاب بیشتر خوشحالند!!!!!
  • محمود علی پور ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    حالا وزارت کشور هم تو دست ماست اگه خدای نکرده بعد 8 سال 1 اصولگرا بخواد رئیس جمهور شه یه کم رای ها رو به دستور حاج اکبر و استاد بزرگ آقای خاتمی کم و زیاد میکنیم که کلا دیگه دور سیاست رو خط بکشین بشینید خونه ور دل مامانتون سبزی پاک کنید....شوخی کردم فضا عوض شه....به دل نگیرید خوشگلاااااااااااااااا
  • امیر ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    اینقدر سیاست زده نباشید به فکر آباد کردن ایران و به فکر جهاد اقتصادی باشید دنبال فرد خاصی نباشید. موید تفکر درست باشید.
  • ای کاش ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 0
    آقای نویسنده کمی سحری میل میکرند تا کمتر کرم اصلاح طلب گزی او را آزار می داد و کمتر اراجیف می نوشتند
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    نگاه کنید به مثبت هایی که به عبدلله دادن میفهمید ملت طرفداره کی هستن
  • علی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    شما یه نظر به منفی های کامنتت بنداز تا دیدگاهت عوض شه
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    درووووود یر شرافتت اکبر خاننننننننننن
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    بابا عربی بلد.داستان درست نکن جون عزیزت.شرمسارم اسمم رضاست تا وقتی انسانهای بی حیایی مثل تو در ماه مبارک توهین میکنن
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    اقا پیمان به غیر از توهین چیز دیگه ای بلدی!!!!!!!!!!!
  • مهدی فیروزی ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    مشرق جان می‌بینم که بدجوری داری می‌سوزی! خب آب رو بریز همونجا دیگه (هار هار هار هار)
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    لیاقتشو نداری
  • محمود علی پور ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    آخرین اسامی بررسی شده افراد موردنظر کارگروه های مورد اعتماد حسن روحانی رئیس جمهور منتخب به وی برای انتخاب نهایی تحویل شد. آخرین اسامی بررسی شده افراد موردنظر کارگروه های مورد اعتماد حسن روحانی رئیس جمهور منتخب به وی برای انتخاب نهایی تحویل شد........بالغ بر 60 اسم ورزومه کاری که درکارگروه های تعیین شده از سوی رئیس جمهور منتخب بررسی وتکمیل شده است برای انتخاب نهایی از سوی دکترحسن روحانی به وی تحویل شد. این اسامی پس از بررسی وپالایش بالغ بر150نفرازافرادپیشنهاد شده ازسوی شخصیت ها وگروه های سیاسی واجتماعی به رئیس جمهور منتخب تهیه شده است که درنهایت شخص دکترحسن روحانی هستند که می توانند نسبت به پذیرش هرکدام از افراد معرفی شده بعنوان اعضای کابینه اقدام نمایند وآنان را بعنوان اعضای دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند. بنا به این گزارش اسامی مطرح شده برای وزراتخانه های مختلف بر اساس گزینه پیشنهادی کارگروه ها و سایر افراد معتمد حجت الاسلام روحانی به رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است: 1-معاون اول : محمد فروزنده ،جهانگیری ،مهرعلیزاده 2-رئیس دفتر رئیس جمهور:محمد شریعتمداری 3-معاون اجرایی: نعمت زاده 4-معاون پارلمانی :علی عسگری ،مجید انصاری ،نوبخت 5-مشاورارشد ورئیس گروه مشاورین :اکبرترکان 6-وزارت اطلاعات :محسن قمی ،شوشتری، پورمحمدی ،شفیعی ،خزاعی 7-وزارت کشور:یونسی ،حسین دهقان، جهانگیری،سلطانی فر،سیدرضاتقوی ،ذوالقدر 8-وزارت نیرو:چیت چیان ،بیطرف ،فتاح 9-وزارت دفاع :نجار،علایی ،حسین دهقان ،وحیدی 10-وزارت بهداشت :پزشکیان ،ملک زاده،وحیددستجردی ،فاضل ،باقرلاریجانی ،طباطبایی،نوبخت (پزشک) 11-وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی :ربیعی،بانک ،صفدرحسینی ،شریف زادگان 12-وزارت ارتباطات: ابوالحسن فیروزآبادی ،سید ابوالحسن ،معتمدی ،واعظی ،جهانگرد 13-وزارت خارجه :ظریف ،واعظی ،خرازی ،ولایتی 14-وزارت فرهنگ وارشاداسلامی:محسن قمی ،مسجدجامعی ،علی مطهری ،علی منتظری ،سیدرضا صالحی امیری،فریدزاده 15-وزارت علوم:توفیقی،اطاعت،سهراب پور،فرجی دانا،ظریفیان 16-وزارت صعنت وتجارت:مهرعلیزاده،ویسه ،حسین هاشمی ،جهانگیری ،نهاوندیان ،آل اسحاق 17-وزارت اقتصاد:نوبخت ،نیلی ،صفدرحسینی 18-وزارت جهادکشاورزی :کلانتری ،حجتی ،صفدرحسینی،داوود دانش جعفری 19-وزارت ورزش وجوانان :سلطانی فر،مهرعلیزاده ،ذوالفقارنسب 20-وزارت نفت :زنگنه ،نعمت زاده ،حسین هاشمی ،ترکان ،مسعودسلطانپور 21-وزارت راه وشهرسازی:آخوندی ،عبدالعلی زاده ،حجتی ،سعیدی کیا ،رحمتی 22-وزارت آموزش وپرورش:صالحی امیری، حاج بابایی ،فانی، زرهانی 23-وزارت دادگستری:بختیاری ،عباسی فرد،شوشتری 24-معاونت برنامه ریزی:روغنی، نیلی 25-مشاوررئیس جمهور درامورروحانیت :حجت الاسلام شهیدی 26-دبیرشورایعالی امنیت ملی: ولایتی ،وحیدی ،محمود واعظی 27-ریاست سازمان گردشگری ومیراث فرهنگی :محمد معزالدین ،مهدی حجت اسامی چند گزینه محتمل‌تر به منظور پیشنهاد برای تصدی وزارت‌خانه‌ها به گزارش تسنیم، کمتر از 15 روز به اعلام فهرست نهایی کابینه یازدهم از سوی رئیس‌جمهور منتخب باقی مانده و هنوز هیچ خبر رسمی‌ای از معرفی وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های مختلف از سوی حسن روحانی و یا دفتر وی منتشر نشده است اما گمانه‌زنی‌های زیادی از سوی رسانه‌‌ها، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا در این زمینه صورت می‌گیرد. خبرنگار ما در تماس با یک منبع آگاه که در برخی جلسات کارگروه‌های انتخاب وزرا نیز حضور دارد، کسب اطلاع کرد: هنوز حضور تعدادی زیادی برای حضور در کابینه قطعی نشده اما در عین حال، حضور چند نفر برای معرفی به عنوان وزرای پیشنهادی محتمل تر شده است. وی در همین رابطه تصریح کرد: با این وجود هنوز هیچ‌کدام از اعضای کابینه به‌طور قطعی مشخص نشده‌اند و رایزنی‌ها با این افراد و همچنین بررسی‌های شخص حجت‌الاسلام حسن روحانی در این زمینه ادامه دارد. وی در ادامه از حضور به احتمال قوی محمدباقر نوبخت در وزارت اقتصاد و امور دارایی خبر داد و گفت: اجماع زیادی با توجه به علم و تخصص نوبخت برای حضور در رأس وزارت اقتصاد صورت گرفته اما نظر نهایی در این زمینه را باید خود روحانی تشخیص دهد. این منبع آگاه، حضور اسحاق جهانگیری و جعفر توفیقی به ترتیب در وزارتخانه‌های کشور و علوم، تحقیقات و فناوری را محتمل تر اعلام کرد. وی با بیان اینکه احمد مسجد جامعی و محمد علی‌زم همچنان به عنوان گزینه‌های تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح هستند، گفت: از اکبر ترکان به عنوان معاون اجرایی رئیس‌ جمهور، مجید قاسمی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی و از حجت‌الاسلام تیمور علی‌عسگری نیز به عنوان پارلمانی رئیس‌جمهور دولت یازدهم یاد می‌شود و در واقع این چهره‌ها، شانس بیشتری نسبت به بقیه برای حضور در ترکیب کابینه دارند. این منبع آگاه در پایان از محمد شریعتمداری و محمود حجتی به عنوان رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور و وزیر راه‌ شهرسازی یا کشاورزی یاد کرد و افزود: غلامرضا آقازاده و سیدکاظم وزیری هامانه نیز به عنوان گزینه‌های محتمل تر شده وزارت نفت مطرح هستند. خداییش مشرق خبرا رو حال میکنی!!!!!!!!!
  • علی ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    میخواستم بگم شماعقل وشعورداری یانه،اشتباهی گفتم اهل تهرانی یا....!!
  • علی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    پس فرداشب: جنجال سیاسی اصلاح طلبان باعث شدباانتخابات96،همانندسال84،اصولگرایان به قدرت برگردند.....
  • رضا ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    فتنه گر؟ دیگ به دیگ میگه روت سیاه...!! اعتدال پوششی است برای فعالیت دوباره ی اصلاح طلبان
  • علی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    سال88هم همینومیگفتی؟ سرمایه داران مرفه+فتنه گران+کارگزاران+وطن فروشان وآنهاکه انقلاب راارث پدرشان میدانند=اصلاح طلب مردم ومسئولان انقلابی ودل سوز=اصولگرا
  • رضا ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    خوشم میادتحمل 4ملیون که هیچی،یک ملیون رای مخالف بیشترروهم ندارین! یادت رفته شعار ممد رو؟ تحمل مخالف....
  • دوستدارت محمد ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    محمود علي پور جان؛ تو تازه وارد فضاي مجازي؟! شور و شوقت خيلي زياده. عين اينا كه تازه اينترنت رو ياد گرفتن!
  • نت ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    این علیپور اینقدر سوختن سوختن میکنه بیچاره معلومه تو این 8 سال بد جور سوخته گناه /ما که راضی نبودیم اینقدر بسوزی پس مشکل از خودته / اخه میگن ادمای حسود خیلی میسوزن!!!!!!!!!
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    امثال علیپور همه کار ازشون بر میاد
  • زبل خان ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    علیپور اینجا علیپور اونجا علیپور همه جا
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    احمدي نژادواصول گرايان بايدازاين وضع اقتصادي ندامت كندسيدمحمدجان كجايي
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    پسرگل حال بهمزن شمااصول گراهستيد
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    آقاي عليپورهمه ي حرفات درست
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    پسون فرداش هم اصولگرايان تندروسرسياست خودشونو مي كشند
  • ali ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا همه تان را هدایت کند.
  • فائزه ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    این کار آقای رضاخیلی بده هر کاری هم کردن همه می دوونن نباید اونا رو دشمن امام حسین بدونیم لطفا کمی روشن اندیش تر باشید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس