خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*در جلسات متعددی که چهره‌های مطرح اصولگرا درباره نحوه تعامل با دولت دکتر حسن روحانی داشته‌اند این محورها به تصویب رسیده است:
1- در صورتی که رئیس‌جمهور منتخب از مدیران و چهره‌های اصولگرا در خواست کمک کرد باید همکاری لازم با وی صورت بپذیرد و تا آنجا که ممکن است موانع پیش روی دولت یازدهم برداشته شود.
2- نباید به مطالبات عمومی از دولت جدید در رسانه‌ها دامن زد.
3- نباید با اقدامات دولت روحانی برخورد شتابزده و عجولانه داشت.
4- انتخاب حسن روحانی از مصادیق آیه شریفه "عسی ان تکرهوا شیئاً و یجعل الله فیه خیراً کثیراً " است. نظام اسلامی از فرصت‌های به دست آمده در انتخابات یازدهم باید نهایت استفاده را ببرد.

*شنیده‌ایم دولت احمدی‌نژاد در صدد واردات و تأمین کالاهای اساسی کشور همچون گندم، گوشت، علوفه، روغن، شکر و... تا پایان سال 92 است. دولت برای این مهم 9 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد تا دولت منتخب با آرامش بیشتری به کارها بپردازد.

 *درصد آرای کاندیداهای ریاست جمهوری با احتساب واجدان شرایط آرا به این شرح است: روحانی 36/87، قالیباف12/03، جلیلی8/2، رضایی7/7، ولایتی 4/5، غرضی 88% و باطله 2/4.

*شنیده‌ایم آیت‌الله موسوی بجنوردی پس از انتخاب حسن روحانی در میان دانشجویان خود گفته است: تا قبل از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، شبهه تقلب سال 88 برای من به صورت کامل حل نشده بود اما در این انتخابات کاملاً شک من برطرف شد.

*برخی نزدیکان حسن روحانی به دلیل آنکه وی را بیشتر مدیری ستادی می‌دانند و نه میدانی، از وی خواسته‌اند معاون اول و معاون اجرایی خود را ازمدیران میدانی و چابک انتخاب کند تا پیگیر مسائل اجرایی کشور باشند. در روزهای اخیر نام قالیباف در بین نزدیکان روحانی برای پذیرش پست معاون اولی به دفعات تکرار شده است.

*شنیده‌ایم از مجموع چهار هزار رأی زایران کشورمان در نجف و کربلا در انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی هزار و 400 رأی را به خود اختصاص داده است.

*به دلیل مخالفت دکتر روحانی با طرح مجلس مبنی بر لزوم معرفی وزیرانی با مدرک کارشناسی‌ارشد و سابقه 10 سال کار مرتبط، در مذاکراتی که میان نوبخت به عنوان نماینده رئیس جمهور منتخب با هیئت رئیسه مجلس انجام شد این طرح از دستور کار خارج شد.

*به‌رغم سخنان دکتر احمدی‌نژاد در گفت‌وگوی تلویزیونی که دولت نهم و دهم را دولت مهرورز معرفی کرد و گفت: "بالاترين حد احترام به بشريت در دولت نهم و دهم بود؛ هيچ‌كس پيدا نمي‌شود به خاطر انتقاد به دولت مورد تعقیب و یا تنبیه قرار گرفته باشد و آزادی نباشد آن انسانیت بی‌معناست."، برای استحضار آقای رئیس‌جمهور عرض می‌شود که اهالی رسانه از شکایت‌های سریالی دولت آزرده خاطر هستند چرا که رکورد بالاترین حجم شکایت از رسانه‌ها متعلق به دولت و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط است.

*شنیده‌ایم به دلیل برخی پروتکل‌هایی که در دعوت از مهمانان خارجی باید رعایت کرد، بحث حضور برخی سران کشورهای همسایه در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب منتفی شده است.

*شنیده‌ایم در روزهای اخیر، نقش ناطق نوری در رایزنی و مشاوره برای انتخاب اعضای کابینه روحانی پررنگ‌تر شده است. در میان اسامی پیشنهادی ناطق نوری، چهره‌های اصولگرا و مستقل زیادی مشاهده می‌شود. از سوی دیگر برخی عناصر تندرو وابسته به جناح اصلاحات که منتظر دعوت از آنها برای حضور در کابینه روحانی بودند، این روزها به‌خاطر بی‌توجهی و عدم دعوت به‌شدت ناراحت و عصبی هستند.

*این روزها برخی خبرها حکایت از توزیع و اهدای قابل توجهی سکه با عناوینی چون تقدیر و پاداش پایان کار در میان مدیران به گوش می‌رسد. امیدواریم دستگاه‌های نظارتی بر چرایی و چگونگی توزیع این سکه‌ها نظارت داشته باشند.

*در جلسه‌ای که زنان حامی حسن روحانی حضور داشتند در پایان نشست به هر کدام از مهمانان حاضر در مراسم یک کلید به صورت نمادین هدیه دادند.

*دو گزینه مهدی چمران و احمد دنیامالی برای ریاست بر شورای شهر تهران مطرح هستند. دنیامالی که از چهره‌های اصلاح‌طلب است از ریاست قالیباف بر شهرداری تهران حمایت می‌کند. از سوی دیگر دنیا مالی برای تصدی برخی معاونت‌های دولت هم پیشنهاد شده است.

*با توجه به سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته علیه دولت نهم و دهم در دوره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، پنج فرصت برای دکتر احمدی‌نژاد در نظر گرفته شده تا به ارائه گزارش درباره خدمات دولت نهم و دهم بپردازد. دکتر احمدی‌نژاد از اولین فرصت خود در گفت‌وگوی تلویزیونی استفاده کرد.

*شنیده‌ایم در گزارش حادثه 22 بهمن قم، نام سه تن از چهره‌های سیاسی که در شکل‌گیری آن نقش داشته‌اند به چشم می‌خورد. قرار است این گزارش نخست در کمیسیون و سپس در صحن علنی مجلس خوانده شود.

*قرار است تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی را به تصویب برسانند که بر اساس آن دولت یازدهم بتواند تعداد وزارتخانه‌ها را از 17 به 21 برساند و وزارتخانه‌هایی چون راه و مسکن و صنعت و بازرگانی از هم جدا شوند.

*رئیس‌جمهور منتخب از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره کابینه وی ناراحت و معتقد است با طرح برخی اسامی توقعاتی ایجاد می‌شود و پس از آنکه این افراد نام خود را در لیست نهایی نمی‌بینند دچار ناراحتی و دلگیری می‌شوند.

*برخی نزدیکان رئیس‌جمهور منتخب معتقدند وزارت ورزش و جوانان باید از حالت وزارتخانه خارج شود تا کارایی آن افزایش یابد. بر این اساس بخش ورزش وزارتخانه همچون سابق تبدیل به معاونت رئیس‌جمهور می‌شود و بخش جوانان هم زیرمجموعه یکی از وزارتخانه‌ها خواهد شد. با این ساختار جدید، دولت می‌تواند بدون گرفتن مجوز از مجلس، یکی از وزارتخانه‌های ادغامی مثل راه و مسکن را از یکدیگر جدا کند.

*در روزهای اخیر موج گسترده‌ای از تخریب درباره دکتر حسن روحانی در میان رسانه‌های صهیونیستی کلید خورده است. تشکیک درباره مدرک دکترای وی از جمله این موارد است. با انتخاب حسن روحانی یکپارچگی و وحدت کشورهای غربی برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دچار آسیب شده و رژیم صهیونیستی احساس تنهایی می‌کند به‌گونه‌ای که در روزهای اخیر از شدت عصبانیت، روحانی را گرگی در لباس میش معرفی کردند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    انتخاب دكتر روحاني از الطاف الهي بوده است. بدون شك
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    خاتمی دوست داریم
  • سید امیر ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    روحانی احمدی نزاد نیست . خاتمی هم نیست پس رییس جمهور 4 ساله است
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    4سال دیگه معلوم میشه که از الطاف الهی بوده یا نه!!!امیدوارم اون موقع هم همین نظررو داشته باشید وحسرت دولت نهم ودهم را نخورید.......
  • سیما ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    اگر روحانی سفرهای استانی را ادامه ندهد زود در کارش شکست میخورد . مردم مسوول تهران نشین نمیخواهند
  • دوستدار روحانی ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    روحانی یادت باشه جریان افراطی اصلاحات نباید باشه
  • سید امیر ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    حضور اصحاب و طرفدار فتنه در کابینه ظلم به مردم ایران است
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    20
  • ناظر ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    خيلى خوب بود،مشرق جان تند تند از اين خبرا كار كن!
  • سعادت ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    خیانتهای حزب منحله مشارکت و مجاهدین یادمان نرفته . ملت از دولت جدید میخواهند که دنبال روی اندک طرفدارن این احزاب نباشد.
  • عباس ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    درصد آرای آقایان روحانی و قالیباف نسبت به واجدین شرایط رو اشتباه زدید. واجدین شرایط 50/483/192 نفر/ آقای روحانی 18/613/329 رای معادل 36/87 درصد و آقای قالیباف 6/077/292 رای معادل 12/03 درصد از کل واجدین شرایط را به خود اختصاص داده اند.
  • محمد ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    آقايون اصولگرا! براي مردم تعيين تكليف نكنيد. آقاي روحاني، كليد جادويي معرفي كرده! به شما چه كه سطح توقع مردم را بالا بريد؟؟؟ ما سطح توقعمون در همون سطح مناظرات است.
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    الطافش را بزودی خواهید دید!!!!
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    بدون شك شما به درد قسمت بعدي سريال‌هاي مهران مديري مي‌خوريد.
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    البته الطاف خفیه
  • اقا سید ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    برگزاری عروسی فرزند موسوی خوئینی ها در هتل استقلال با تمام تشریفات دو روز قبل از ماه مبارک . هزینه مراسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - قابل توجه مردم عزیز ایران
  • مهندس ایرانی ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    منم همین نظر را دغارم
  • شمشیری ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    کلید جادو یا جاروی جادو. جارو برای دور ریختن منافقین و افراطیون مدعی اصلاحات
  • طاهر ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    اقا سید ایشان برنامه اش در زمینه اقتصاد هم هنوز دقیق معلوم نیست لذا خدا کند خراب نکند وگرنه ملت با کسی عقد اخوت نبسته اند
  • حسن ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    مصداق آيه ي جاءالحقّ و زهق الباطل است.
  • رضا ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    تا کابینه مشخص نشه نمی توان نظر قاطعی گفت . هنوز حلقه های مشاورین روحانی بصورت دقیق مشخص نشده است . ولی روحانی از لحاظ پشتکار ، پیگیری ،دوندگی ، روحیه خدمت و شجاعت با احمدی نژاد خیلی فاصله دارد و فکر می کنم دولت او از این زاویه آسیب پذیر باشد.
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    انشالله که همینطوره. ما هم امید زیادی به ایشان بستیم برای سروع راه خدمت به ملت شریف در سایه ولایت
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    چرا از آيات در جاهاي اشتباه استفاده ميكنيد؟! آدم ياد خوارج ميفته!
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    آقا عجب استدلال محکمی. منم احمدی نژآد و خاتمی نیستم پس حتما این 4 سال من رییس جمهورم نه؟
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    طاهرخان، شما اول برادریت رو ثابت کن بگو اصلا عقد بستی که بخوای بهم بزنی؟
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    این دو دولت حسرتی به دل ما نزاشتند جز آرامش، قانونمداری، ایجاد اشتغال، بهبود اوضاع اقتصادی، مدیریت مدبرانه و غیره
  • میترا ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    2باره وزارتخونه ها را زیاد کنند ؟ مگه اینکار خلاف برنامه پنجم نیست ؟ هرچی این دولت زور زد تا دولتو کوچیک کنه 2باره میخوان گل و گشادش کنند ! نماینده ها مگه کاراشون کارشناسی نیست ؟ یادمون نرفته 2سال پیش چه جارو جنجالی واسه وزارت ورزش براه اندختن که ما میخوایم از وزیز ورزش سوال کنیم استیضاح کنیم ! پس چی شد ؟؟؟؟ تا این سیاسی کاریها در مجلس و دولت و .................... باشه کار این ملت سامان نمیگیره . اقای مسئول لطفا تائید کن
  • گمنام ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    خاتمی دوستت نداریم
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    ژاپن یه وزارت خونه داره به نام: وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علوم و تکنولوژی
  • علی ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    متاسفانه اکثریت اهالی رسانه نه تنها به وظایف خود عمل نکرده اند ، بلکه بشکل خیلی بدی از مراکز قدرت باج خواهی می کنند!!!
  • سعید ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    همین که اسرائیل تا حدودی منزوی شده عالیه
  • سعيد ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    سيدامير من كه ميدونم تو به جليلي راي دادي اما الكي حرص نخورروحاني رئيس جمهور8ساله ست تجربه اينو ثابت كرده ميگي نه آدرسمو بدم بيا شرط ببنديم اگه من بردم بهت كليد طلايي ميدم اگه توبردي منم قول ميدم آدم مقاومي بشم چون كه شعارشما مقاومته ديگه نه عزيزم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسن ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    سيما خانوم يعني شما مردم مارو انقد بيسواد و ساده فرض كرديد كه براي اعتماد دوباره به روحاني سفرهاي استاني رو ملاك قرارميدند؟!!يعني اگه اقتصاد ووضعيت معيشتي بهبود پيداكنه اما سفراستاني نره راي نميدن؟!!ببينم شما فكركنم اولين باره اومديد سايت هاي سياسي وخبري چون متاسفانه خيلي ظاهري فكرميكنيد.
  • ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    البته به نسبت تخریبهائی که علیه دولت نهم ودهم صورت گرفت شکایات رو باید درنظر گرفت.
  • علی ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    و همچنین جریان انحرافی و جریان افراطیون اصولگرا
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    والا اقای روحانی 50 درصد بود این 87 درصد چیه؟
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    تکبیرررررررررر شمشیری
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    شما هم انحرافی شدید
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    شنیده‌ایم آیت‌الله موسوی بجنوردی پس از انتخاب حسن روحانی در میان دانشجویان خود گفته است: تا قبل از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، شبهه تقلب سال 88 برای من به صورت کامل حل نشده بود اما در این انتخابات کاملاً شک من برطرف شد عجب!!!! اين كه عذر بدتر از گناهه يعني اگر يك هم طيفشون راي نمي آورد باز هم در به همان پاشنه مي چرخيد؟!
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    از الطاف الهی بود تا ببینیم انتقاد کردن در این شرایط آسان است و اداره جامعه 75 میلیونی با این تحریمها چقدر سخت است.
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    ما هم دوسش نداریم!
  • sina ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    از سخنان آقای موسوی بجنوردی اینطور می توان استنباط کرد که از نظر ایشان، هنوز هم اگر رأی به نفع طیف مورد نظرشان باشد، تقلب نیست ولو با 260هزار تا حدنصاب، اما اگر فردی از طیف مقابل ایشان انتخاب شوند تقلب است ولو با 11میلیون اختلاف!آخر ای استاد مکرم! فکر نمی کنید این روی دیگر استبداد است ولی با آب طلای دموکراسی!!
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    انوقت وزارت اقتصاد-خارجه- دفاع- كشاورزي و... نداره ديگه
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    ببینیددوستان منهم موافقم زیرا درشرایط کنونی کشورکه کشورهای زورگوبه بهانه یکدندگی دولت دهم سعی داشت همه تقصیرات رابه گردن دولت بیندازد وعده ای کم بصیرت بگویندمقصردولت است اکنون به لطف خدا کسی روی کارامدکه شعاراعتدال وتعامل راسرداده است ولی باادامه تحریم ها ودشمنی ها همه بخصوص کم بصیرتها متوجه میشوندکه غرب ملعون اصلا با ایدئولوژی اسلام شیعی مشکل داردوانرژی هسته ای وحقوق بشروغیره بهانه است چیزی که بارها مقام معظم رهبری فرموده اندولی بی بصیرتان نمیفهمندشایداین دفعه بفهمندمن به اقای روحانی رای ندادم ولی برای ایشان ارزوی موفقیت میکنم انشاءالله درپیشبرد اهداف نظام اسلامی زیرسایه ولایت پیروزباشنددوستانی هم که مخالف اقای روحانی هستندنبایدازالان اووهمکارانشان راتخریب کنندخوشبختانه نظام اسلامی سازوکارمناسبی داردومشکلی پیش نخواهدامدودوستانی که پیروولایتندبایدبه سخنان اقا گوشش کنندایشان فرمودندهمه بایدبه دولت منتخب کمک کنندچراکه عدم موفقیت دولت بعدی یعنی فشاربیشتربه مردم ونظام .اقای احمدی نژادهم خداخیرش بدهدواقعا زحمت کشید فقطکاش این دوسال اخرواردحواشی نمیشدوحقوق دولت وملت راازراه قانونی پیگیری میکردوبااصولگران همیشه مخالف یعنی توکلی ومطهری صحبت میکرد وایشان رامتقاعدمیکرد ایشان هم به جای اینکه هرچیزکوچک رادربوق کرنا میکردند مواردرا ازراه مسالمت امیزحل وفصل میکردند.من الله توفیق
  • شفق ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    "*به دلیل مخالفت دکتر روحانی با طرح مجلس مبنی بر لزوم معرفی وزیرانی با مدرک کارشناسی‌ارشد و سابقه 10 سال کار مرتبط، در مذاکراتی که میان نوبخت به عنوان نماینده رئیس جمهور منتخب با هیئت رئیسه مجلس انجام شد این طرح از دستور کار خارج شد." حالا اگر این مخالفت از طرف احمدی نژاد بود، مجلس مصمم میشد به هر قیمیتی تصویب کنه و رسانه های زنجیره ای هم تهاجم وسیعی رو علیه دولت راه می انداختند.
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    ایران از نظر مسئولین فقط تهرانه... بقیه جاها به غیر تهران فقط مکانی برای عیاشی و خرید زمینه...
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    اون موقع مناظرات بلبل بودید می خواستید یه شبه مشکلاتو حل کنید... نبینم تو گل گیر کنید. از فردای تحلیف منتظریم دلار بشه 1000 تومن...
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    بنده خدامگه نمیدونی نمایندگان مجلس چه جوری رای میارن؟کارشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بهار ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    پس اون رکورددار شکایت از رسانه ها کی بود؟
  • علی ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    سلا م اقا پنج شنبه تقریبا نیمی از کابینه احتمالی نهایی شده و قرار شده برنامه هاشون را برای ارایه به مجلس اماده کنن 1- معاون اول : فروزنده 2-رییس دفتر :شریعتمدار 3- رییس کل بانک مرکزی: سیف یا مجیدقاسمی 4- وزیرفرهنگ وارشاداسلامی:مسجد حامعی 5- وزیرورزش وجوانان: سلطانی فر یا دادکان 6- وزیراقتصادودارایی: نوبخت 7- وزیرصنعت و معدن : مهر علیزاده یا حسین هاشمی البته قست بخش تجارت به وزارت کشاورزی واگذار می شود 8- وزیرنیرو : بیطرف 9- وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی: صفدر حسینی 10- وزیرعلوم: توفیقی 11- وزیرکشور:جهانگیری 12- وزیرنفت: بیژن زنگنه در صورت نپذیرفتن حسین هاشمی 13- معاون اجرایی :ترکان
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    چراغ جادومعرفی کرده بودبهترنبود؟بعدبه غول چراغ جادومیگفت بروامریکاروبخور.اونم میگفت بلـــــــــــــه اربــــــــــــاب.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    سلام اين چهره هاي پنهاني اصولگرا كي هستند اسمشون يا حداقل خصوصياتشون؟
  • حمید ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    نهایت بصیرت و اگاهی استاد!!!!!!!!!!
  • عباس ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    دوست گرامی! فرمایش شما صحیح است. آقای روحانی 50/07 درصد آرا از آرای صحیح ماخوذه را کسب کردند. مشرق میزان آرای کاندیداها نسبت به کل واجدین شرایط را نوشته بود که در مورد آقایان روحانی و قالیباف اشتباه درج شده بود که تصحیح شد. عدد 36 درصد مربوط به آرای آقای روحانی نسبت به واجدین شرایط است. عدد 87 مربوط به صدم درصد است که مجموعا می شود 36/87 درصد
  • عباس ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    صبر کن حالا! تازه اولشه. در این 4سال خیلی چیزا براتون روشن میشه از جمله اینکه تنها مشکل آقایون احمدی نژاد بوده
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    ماه رمضون دوست داریم حیف که دیر میای و زود میری
  • سید ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    یک سری هم به مقالات آقای شریعتمداری کیهان در تخریب آقای روحانی بزنید !!
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    خداااااااااااایا ترکان ؟؟؟؟؟؟ زنگنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نوبخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    خاتمی شرم بر تو
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    حسن جون شما انگار کلا جز تهران و مناطق مرفه کشور جاییو ندیدی و اصلا وجود یه همچین جاهایی واست عجیبه نه؟ اونی که بیسواد و ساده است کسیه که دیگران رو متهم میکنه بدون اینکه چیزی تو چنتش باشه
  • محمد ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    جناب حسن! وضعيت اقتصادي وقتي بهبوبد پيدا ميكنه كهمسئولين به همهجا يايران برنو از اوضاع مطلع شن. ضمناً همه چيز اقتصاد نيست. مسئول بايد مردمي باشه و بين مردم رفت و آمد كنه. افتاد؟
  • محمد ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    دوستان؛ مطلب من به طنز بود. يعني اينكه روحاني مجبوره به تعهداتش عمل كنه. الان براي بهانه آوردن ديره.
  • امین ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    "شنیده ایم" یعنی چی؟؟؟!! مگه وبلاگ مینویسین؟
  • راد ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    من فقط میدونم که خیلی از مردم دعا کردند که نتیجه هر چه باشد به صلاح مردم باشه هرچند که من به جلیلی رای دادم اما با شما موافقم چون صلاح این مردم شاید تربیتی باشد که این مردم در جریان فراز و نشیب های این مملکت میبینند. الله اعلم
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    آقای مسجد جامعی وزیر نمی شوند به ایشان در شورای شهر نیاز دارند
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    مجلسیها چوب کمکاریهای خودراخواهندخورد
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    چون احمدی نژادمیدونست اقایون چطوری میان مجلس بازیشون نمیداد دق کرده بودن دست احمدی نژاددردنکنه خوب حقشون روگذاشت کف دستشون
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    ازم مهر ورزي دولت انتقاد كرديد اما از مهر ورزي رئيس مجلس با حوادت 22 بهمن سخني نگفتيد؟
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    بسمه تعالی به شرط اینکه کلیدهایش را به صورت نمادین هم شده به کسی ندهد ممکن است کلید کم بیاورد.
  • مریم ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    متاسفانه خیلی از دوستان اصلاح طلب که سال88 نتونسن به منافعشون برسند حالا چشم طمعشون به دکتر روحانیه. امیدوارم ایشون با انتخاب افراد صالح معادلات این افرادو به هم بزنن
  • علی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    صد درصدموافقم، زیرا انتخاب ایشان که خواستارتعامل باآمریکاهستند 4سال به مردم ایران نشان خواهد دادکه تنشها باتعامل برطرف نمیشود ومااین تنش رابوجودنیاورده ایم که باتغییرسیاست خارجیمان این قضایاحل شود و گفتمان تعامل نزدمردم بی ارزش خواهدشد انشاالله....
  • 9دی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    فتنه گران وطن فروش راهرگزدوست نداریم ونخواهیم داشت... حوادث سال88راهنوزیادمان نرفته
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    به توچه حسود . ؟ مگه پولشو تو دادی
  • علی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    جناب سعید... بنده هم طرفدارجلیلی بودم ولی حرص نمی خورم .ادعای تقلب نمیکنم وبه آقای روحانی هم تبریک عرض میکنم... درضمن استدلالت براساس تجربه خیلی جالب بود...!! هیچکدوم از روسای جمهور رای شکننده ی50.7درصدنداشتند وکارروحانی بسیارسخت خواهدبود....
  • علی ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    برات متاسفم... ازاحمدی نژاد دل خوشی ندارم ولی خدماتشو هرگزانکارنمیکنم....حق یعنی حرکت درمسیرولایت وباطل یعنی فاصله گرفتن ازولایت.... 4سال دیگه بایدمصداق این انتخابات رومعلوم کرد....ازقرآن سواستفاده نکنید...
  • رضا ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    آقای روحانی... جدیدا آمریکاییها ابرازتمایل کردند برای مذاکره ی مستقیم و ....حواستون باشه که مادیگه حاضرنیستیم ازحقوق خودمون پایین بیایم و بهت اجازه نمیدیم آمریکا رو جری ترکنی وسعدآبادو... مشرق چان!اگه به آزادی بیان اعتقاد داری منتشرکن!نترس تخریب نمیشه....!
  • رضا ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    اینهاتخریب نیست...هشداره.... چطور روزنامه های اصلاح طلب بتحت پوشش آزادی بیان تاتونستنداحمدی نژاد روتخریب کردند اونوقت مدعیان آزادی بیان باید به یه هشدارکوچیک بگن تخریب؟؟ یه بوم و دوهوا...!!
  • رضا ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    مشرق جان لطفا نظربنده رو سانسورنکن!!! درپاسخ به اقاسعید بابد بگم بنده هم طرفدارجلیلی بودم ولی نه حرص میخورم نه ادعای تقلب میکنم ، به آفای روحانی هم تبریک میگم،استدلال براساس تجربه هم بسیارضعیفه وبهتره بدونی تاحالا هیچ رئیس جمهوری با رای شکننده ی 50.7درصدتوایران نداشتیم که بخای استدلال کنی....!
  • حسن ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    جناب محمدخان! منظورمن اين نبود كه روحاني نبايد بره به شهرها!منظورم اين بودكه اگه وضعيت اقتصادي مردم بهتربشه همون براشون كافيه ديگه حالا اينكه حتما"قيافشوببينند كه ملاك نيست بهش راي بدند.افتاد؟!!
  • عمو یزدان ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    آخی.... ملت چقدر ساده هستند! البته میدونم شاید سانسور بشه ولی شاید هم نشه. سید امیر عزیز دوره بعد آقای روحانی تضمین شده است،چون از اینگونه انتخابات خبری نخواهد بود و روحانی با ارائه طرحی به مجلس(یا شاید هم اقدام یکطرفه مجلس)ریاست جمهوری را پارلمانی خواهد کرد و به شکرانه این کارش هم رئیس جمهور خواهد ماند! ایران رئیس جمهور 4 ساله نخواهد داشت!مگر... مشرق تا حالا از خودت پرسیدی که چرا 90 درصد پیشگویی ها و نظرات من درست از آب درمیاد؟ اگه نپرسیدی بپرس و بیشتر تایید کن
  • ناشناس ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    مثل اینکه به ایشون میگن شیخ دیپلمات ! دیپلمات که هی به مردم نمی گه چاکرتم نوکرتم ! احمدی نژاد بود که از ماشین می پرید پایین و به مردم می گفت خیلی نوکریم !
  • عادل ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    هنوز نیامده مثل دیگر رفقاش خاتمی و هاشمی با چماق به سر منتقدین میکوبد -- میگوید رسانه ها به انتقادات دامن نزنند - پس خالی بستی کلید کاخ ریاست جمهوری رو گرفتی و به همه میگی ساکت بشن
  • جلیل ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    واقعا نمیدونم خدا چه مصلحتی دونسته
  • سعيد ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    درپاسخ به دوستان خوبم آقايان رضاوعلي بايد عرض كنم كه اولا"احمدينژاددرسال84مگه دوراول 6ميليون راي درنيورد هاشمي 10ميليون وكروبي هم خيلي نزديكش بود مگه ازاين شكننده ترهم داريم اما همين آقادرسال88 درهون دوراول 24ميليون راي اورد ببينيد چراالكي داريد جوش ميزنيد تجربه ثابت كرده رييس جمهورها دردوردوم بيشتر راي ميارند چون مردم وقتي ميبينند اين دمه دسته ديگه به كسي ديگه راي نميدند درضمن روحاني بااين حريفهاي قدري كه داشت همينكه 3برابر نقردوم راي اورد بسه ديگه ازاين قاطعانه تر؟گرفتيد آقايون ؟يامنتظربمونيم كليد طلايي بهتون بدم!!!
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    هنوز شروع نشده مي خواهيد ديكتاوري و روحيه فاشيستي خودتون را بر رسانه ها و متفكرين تحميل كنيد... يك ذره از احمدي نژاد ياد بگيريد
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    به نظرم خیلی خوبه مهر علیزاده وزیر صنعت و معدن بشه چون تخصص این کار را دارد
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    نه ناشناس جان پولشو ما ندادیم از جیب ما دادن
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    اونایی که به روحانی رای دادن شاید با تو هم نظر نباشن،اگه قرار باشه در هر حال نظرات شماها اعمال بشه پس ما چرا میایم رای بدیم؟ بلاخره تو مذاکره باید دوطرف راضی بشن،اگه یه کم به جای حرف زدن مطالعه کنین در مورد بازی برد-برد،اینجوری حرف نمیزنین
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    اولین رئیس جمهور چهارساله 12 مرداد رونمایی میشود
  • سجاد ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    شما اقا سید برو تو هزینه سفر نیویورک ومسکو و بخشش از کیسه این ملت با عنوان نشان مدیریت به ارزش100میلیونی توسط رییس جمهور عدالتخواه ومحبوبتون
  • علی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    سعید جون شماجوش نزن...اگه خاتمی وهاشمی دوباررای آوردن بخاطراین بود که گندزدنهاشون 8سال بعدمشخص شد...!! شرایط الان انقدرحساسه که هرکاری سریع نتیجش مشخص میشه... جلیلی رقیب قدری نبود چون ضعف گفتاری داشت وتخریب نمیکرد.... اگه اصولگرایان بااین اختلاف رای نیاوردندبخاطرکارای احمدی نژادبود....درضمن شما4سال دیگرهمین حرف رادرباره روحانی خواهیدزد خیالتان راحت!!
  • اصولگرا ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    سعیدجون... احمدی نژادسال84شش ملیون رای آورد وسال88،بیست وچهارملیون، اگه بنظرشماتجربه ملاکه پس جلیلی 4سال بعد بیست ملیون رای میاره ورئیس جمهوره....!!!
  • علی ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    ایشالا....
  • علی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    خیال کردی 18ملیون نفربه سازش رای دادن؟ تعامل وسازش طبق نظرسنجیهایی که برای مطالبات مردم ازروحانی صورت گرفته درصدبسیارکمی خواستارداره وبیشتر مردم بخاطرمشکلات اقتصادی که دولت به ظاهراصولگرا درست کرده بهش رای دادن پس اگه رای اکثریت ملاک شماست بدون که هنوزهم مااکثریتیم.... تعامل بازی دوسر باخته....
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    0 0
    ما هم دوستش داریم
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    چقدر زود ملت کارایی که خاتمی و یارانش کردن رو فراموش میکنن کنسرت شیطان پرستی که در دانشگاه تهران برگزار شد، نشر کتاب های ترانه های خواننده های مبتذل 2 سال بسته شدن ucf نامه خاتمی به بوش ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس