خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*حسن روحانی در دیدار جمعی از روحانیون گفته است: "اینکه مردم در این انتخابات به یک روحانی اعتماد کردند، این اعتماد به نظام اسلامی است. من در این شرایط سخت آمده‌ام تا آبرویم را در مرحله حساس پیچ تاریخی گرو بگذارم. این مملکت متعلق به امام زمان و اهل‌بیت(ع) است و باید با توسل کارها را به پیش برد. در یک هفته آخر تبلیغات، شرایط فرق کرد و من به‌عینه دست دیگری را می‌دیدم و اقبال مردم به‌ویژه در مشهد فوق‌العاده بود. امیدوارم به پشتوانه حضرت ولي عصر(عج) که کشور متعلق به اوست کارها پیش برود."

*پس از آنکه بزرگان نظام از حسن روحانی خواستند هر چه سریع‌تر تعریف خود را از "اعتدال" ارائه دهد تا این واژه هم به سرنوشت "اصلاحات" دچار نشود، وی اقدام به تشکیل کارگروهی به ریاست "علی ربیعی" براي تعریف مبانی گفتمان اعتدال کرده است. در این کمیته، افرادی چون مراد ثقفی، عليرضا علوی تبار، عباس عبدی، حسام‌الدين آشنا، صادق آیینه‌وند، مهدي منتظرقائم و... حضور دارند. از برخی اساتید علوم سیاسی، جامعه‌شناسی و رسانه هم برای حضور در جلسات مشورتی دعوت به عمل آمده است.

*در هفته گذشته، سعید جلیلی دیدارهایی را با آقایان مهدوی کنی، محمد یزدی و مصباح یزدی داشته است. در این جلسات، مباحثی درباره انتخابات یازدهم و برنامه‌های آینده جریان اصولگرایی مطرح شده است.

*عنصر خاکستری اصلاحات در سخنانی در تحلیل انتخابات یازدهم گفته است:" ما با دست خود کمر به قتل اصلاحات بستیم. ما هم مانند اصولگرایان نمی‌خواهیم شکست را بپذیریم. باید شکست را بپذیریم چرا که محمدرضا عارف را که نماد اصلاح‌طلبی بود مجبور به کناره‌گیری کردیم چون دیدیم که هفت‌درصد بیشتر رأي ندارد. پیش‌بینی من این است که دولت روحانی دولت چهارساله است.  با شکست روحانی، چهارسال دیگر اصولگراها به قدرت باز خواهند گشت."

*بیش از 116 هزار ایرانی مقیم خارج کشور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری شرکت کردند که حسن روحانی 56 هزار، قالیباف 13 هزار، ولایتی 12 هزار و جلیلی شش‌هزار رأی را به خود اختصاص دادند.

*پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور یازدهم، رسانه‌های غربی دچار سردرگمی و استیصال شدیدی درباره انتخاب وی شده‌اند به‌گونه‌ای که ظرف 20 روز گذشته بیش از هزار و 800 مقاله و تحلیل درباره رئیس‌جمهور منتخب نوشته‌اند که تعارض فراوانی میان دیدگاه‌های نویسندگان این مقالات به چشم می‌خورد.

*اعضای برخی کارگروه‌ها که مأموریت یافته‌اند گزینه‌هایی را برای دولت یازدهم شناسایی و پیشنهاد دهند به این جمع‌بندی رسیده‌اند که به دلیل حجم بالای وظایف و پروژه‌ها در دو وزارتخانه راه و مسکن و همچنین صنعت و بازرگانی، وزارت راه باید از مسکن و صنعت از بازرگانی جدا شوند تا بتوان مدیریت و نظارت بهتری را اعمال کرد. دولت دهم بر اساس ماده 53 برنامه پنجم توسعه که موظف شده بود تعداد وزارتخانه‌ها را از 21 به 17 عدد کاهش دهد این ادغام را انجام داده بود.

*احتمال پیوستن برخی اعضای شورای شهر تهران به کابینه و دولت حسن روحانی وجود دارد. احمد مسجدجامعی، مهدی حجت و احمد دنیامالی از جدی‌ترین این گزینه‌ها هستند. حجت و دنیامالی در هر دو لیست اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای شورای شهر حضور داشتند.

*در بررسی‌های صورت‌گرفته از عملکرد هشت مؤسسه نظرسنجی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، نتایج نظرسنجی‌های صداوسیما از حیث دقت و نزدیکی به واقعیت جامعه، رتبه نخست را به دست آورده است. مرکز نظرسنجی صداوسیما 89 نظرسنجی انتخاباتی انجام داد و نتايج را برای همه کاندیداها نیز ارسال کرد. جامعه آماری این نظرسنجی‌ها بیش از 548 هزار نفر بوده است.

*محمدمهدی مفتح که موفق شد در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از تویسرکان وارد مجلس شود، در انتخابات شوراهای شهر تهران نیز انتخاب شده است. گفته می‌شود به دلیل آنکه عضویت در شوراها شغل محسوب نمی‌شود مفتح در شورای شهر تهران خواهد ماند تا بتواند در مجلس، امور مربوط به شهر تهران را پیگیری کند.

*یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری مدعی شده است تنها او می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند و برای این منظور باید مدیریت وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به وی واگذار شود.

*به‌رغم ادعاهایی که آقای هاشمی رفسنجانی درباره حضور وزیر اطلاعات در جلسه شورای نگهبان و رد صلاحیت وی مطرح  کرده‌اند، پیگیری‌های مشرق نشان می‌دهد آقای مصلحی در جلسه تأیید صلاحیت کاندیداها به‌هیچ‌وجه حضور نیافته است.

*فرصت‌های گسترده‌ای که صداوسیما در اختیار نامزدهای انتخابات یازدهم قرار داد به‌گونه‌ای بود که برخی کاندیداها موفق نشدند برنامه‌های رادیویی خود را به صورت کامل ضبط نمایند.

*رسانه‌های غربی با خلق واژه‌هایی چون" حمایت ارتش مصر از رفتارهای دموکراسی‌خواهانه مردم"، "حمایت ارتش از اکثریت آزادی‌خواه"، "رفتار مشروعیت‌ساز ارتش در مصر" و...، کودتای ارتش علیه رئیس‌جمهور قانونی مصر و همچنین تعلیق قانون اساسی مصر را که با رأی 63 درصدی تصویب شد نمادی از دموکراسی‌خواهی معرفی می‌کنند.
این رسانه‌ها همچنین در جریان کودتای فرزند امیر قطر علیه پدرش، از آن به عنوان انتقال قدرت آرام نام بردند. رسانه‌های غربی و عربی البته در مواجهه با انتخابات 73 درصدی ریاست جمهوری کشورمان که طی آن قدرت توسط مردم از فردی به فرد دیگر در یک روند مردمسالارانه اتفاق افتاد، سکوت کرده و گاه نیز اخبار و گزارش‌هایی را براي مشروعیت‌زدایی از آن مخابره کردند!


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    20
  • علیرضا ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    آره دیگه دموکراسی فقط واسه ما خوبه اونجا قدرت ارث پدریه!!!!!!!!!
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    مثل همیشه
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    هاله نور ندیده؟
  • سید امیر ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    عنصر خاکستری اصلاحات کاملا درست گفته اینبار ریاست جمهوری فقط 4 ساله است . 4 سال بعد فرد دیگری رییس جمهور خواهد بود
  • خبرنگار مستقل ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    اقای روحانی که تحمل یک گمانه زنی توسط رسانه ها را ندارد چگونه میخواهد از ازادی رسانه ها حمایت کند ی و یا انتقاد مطبوعات را از دولتش تحمل کند ؟ به نظر میرسد که همه باید ساکت باشند تا اقایان کار کنند . و ............ باز هم دم دولت نهم و دهم گرم
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    دموكراسي به شرط چاقو!
  • ناشناس ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    شاید در هفته آخر دست هاشمی را دیده است. کاش اقتصاد را به آن دستی که دیده نسپارد.
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    من متوجه مفهوم عبارت دست دیگری را می دیدم نشدم. میشه یه نفر اون رو برای من تعریف کنه. متشکرم
  • خبر خاص ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    اخرین خبر انکه یکی از معاونین فعلی وزیر اموزش و پرورش که ملبس به لباس روحانیت هستند به عنوان وزیر اموزش و پرورش مشخص شده اند . ایشان دارای مقبولیت بین تمامی گروهای ساسی هستند .
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    " *یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مدعی شده است تنها او می تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند و برای این منظور باید مدیریت وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به وی واگذار شود " به ابن كانديدا بايد گفت : شما رسالتي در اين باره نداري...
  • محمدی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    نکنه باز هم علم غیب و .... را بعضی از مشاورین به خورد رییس جمهور یازدهم هم بدهند ؟
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    خبر صحت داره اما اقای روخانی از گمانه زنی ناراحت میشه ! لطفا سکوت کنید تا کارشان را بکنند !
  • سید امیر ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    این همه به دولت نهم و دهم حمله رسانهای شد . این همه دروغ و دشنام و .... به این دولت زدند اما حالا اقایان مدعی ازادی بیان از یک گمانه زنی ساده ناراحت میشن . خدا به خیر کند .
  • سید مهدی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    حالا اون حرف روحانی رو اگه کسی دیگه زده بود چه چیزا که بهش نسبت میدادن
  • میلاد ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    درصحبتهای روحانی چه در ایام انتخابات، چه بعد از آن، تناقضات و تعارضات بسیاری دیده میشود که این در کاهش محبوبیت وی نقش زیادی دارد و موسوی خویینی ها به خوبی متوجه آن شده و دولت وی را 4 ساله معرفی کرده، انتظارات از روحانی برای حل مشکلات اقتصادی و کار سخت او در این راه نیز دلیل مهم بعدی می باشد.
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    واقعا ! دست دیگری دیگه چه صیغه ای است؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    دست غیبی منظورشه !
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ازادی بیان فقط برای خودمان . این هم یک سیاسته دیگه
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مشرق فعلا تا 4 سال تو کما هستی
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    صیغه مبالغه است
  • مریم ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    «در هفته گذشته، سعید جلیلی دیدارهایی را با آقایان مهدوی کنی، محمد یزدی و مصباح یزدی داشته است. در این جلسات، مباحثی درباره انتخابات یازدهم و برنامه‌های آینده جریان اصولگرایی مطرح شده است.»!!!! آقای جلیلی به نظرتون خیلی دیر نیست
  • عباس ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    اختیار دارید! تازه دور ما و مشرقی هاست. بیرون گود نشستن و لنگش کن لنگش کن گفتن صفایی داره. تو این 4 سال مرتب به مشرق سر بزن تا ببینی چه میکنه این مشرق! (( البته اگه تو فضای آزادی بیان آقایون فیلتر نشه! ))
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    اصلاحات خاتمی رو همونهایی خراب کردند که همین الان روحانی می خواد براش اعتدال رو تعریف کنند
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    اون آمار آرا خارج از کشور و که زدی 29 هزار دیگرش کو اونا به کی رای دادن؟
  • محمد ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    با سلام واقعا علی ربیعی و عبدی و علویی تبار و... که از افراد افراطی هستند و سابقه ایشان دردوره خاتمی یادمان نرفته به عنوان اطرافی روحانی چگوته میتوانند اعتدال را تعریف کنند???????????????????
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    برای انتخابات یازدهم چرا، ولی برای انتخابات دوازدهم نه!
  • علی ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    حالا دیگه روحانی رئیس جمهور تمام مردم شده مردم به ارامش نیاز دارند به نظرم باید از خدمات احمدی نژادم قدردانی بشه
  • يوسف ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    فقط خبرشكست اصلاح طلب هابه همراه اصولگرا در سال92 بيست مي گيره.خبر مفتح و هاشمي هم...!!!
  • ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مشکلات اقتصادیمونم که یک شبه حل نمیشه!!! ایشون فرمودن!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    "روحانی: مشکلات چندساله "چندماهه" حل نمی‌شود" الان نقش اون کلیده چیه این وسط؟!؟!!؟
  • ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    یعنی هزار تا لایک... به احمدی نژاد اونقدر فحش دادن باز خودشون گفتن آزادی بیان نیست! حالا 4 تا گمانه زنی شده آقا بهش برخورده!!! ظاهرا نمیدونه اون بالا که رفت همونقدر که تشویق و بال بال میشه، همونقدرم باید حرف بشنوه و سکوت کنه!!!
  • ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مرسی عباس! نظراتت رو تو پُستا دنبال می کنم؛ راضیم ازت..........
  • مهناز ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    یعنی خودشون نمی دونند اعتدال یعنی چه؟
  • sina ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    «در یک هفته آخر تبلیغات،... من به‌عینه دست دیگری را می‌دیدم»!ظاهرا کم کم شعاع های هاله نور به چشم می آید!
  • امین ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    سالی که نکوست از بهارش پیداست اگه قراره اعتدال را افرادی نظیر ربیعی, عبدی , علوی تبار و.... تعریف کنند باید گفت از همین الان فاتحه دولت یازدهم را بخوانید چون افرادی از این دست سابقه خوبی در دوره سازندگی و اصلاحات ندارشته و اصولا مبانی فکری آنان با نظام ولایی همسویی ندارد خدا به خیر کنه
  • احسان ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مشرق جان بدون تجربه اصلاحات تکرار شدنی نیست (متأسفانه)
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    احمدي ن‍ژاد «هاله » ديد روحاني «دست » ديد . سوال : كدام راست مي گويد؟ - احمدي نژاد - روحاني - هردو - هيچكدام
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    احتمال پیوستن برخی اعضای شورای شهر تهران به کابینه و دولت حسن روحانی وجود دارد. احمد مسجدجامعی، مهدی حجت و احمد دنیامالی از جدی‌ترین این گزینه‌ها هستند. این برای اینه که قالیباف شهردار نشه چون این دو اصلاح طلب حامی قالیباف هستند اگر به دولت برنند شاید برخی آقازاده ها بتونند شهردار شن
  • محسن ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    به نظرم بهتره كه برخی فقط به كارهاي زيربنايي و تربيت شاگزد تو حوزه برسند و کاندیداهایی هم كه راي اصول گراها رو خراب كرد بشينند و استغفار كنند .
  • عبدالله مومن ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ربيعي - علوي تبار - عبدي و ........... !!! خوب شد نمرديم و معناي اعتدال را هم فهميديم !!! ههههههههههههههههههه
  • میترا ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++الحق که درست گفتی ولی اشاره نکردی که این تازه اولشه !
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    شما ها هنوز اروم نشدین؟؟؟میتونین از ارامبخش ها استفاده کنین
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    خدمات؟؟؟؟
  • علی ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    فقط دست شو دیدی؟؟ بقیه اعضای بدنش را نشون نداد ؟؟؟؟
  • علی کاشانی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    این عباس عبدی همون کسی است که اوایل انقلاب بازجوی ویژه اوین بود !!! و عباس امیر انتظام در خاطراتش از وی به عنوان (( برادر عباس )) نام برده؟؟؟ عجب دنیایی شده !!! بازجوی سابق/ اصلاح طلب دیروز ... معتدل امروز
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ... یک گمانه زنی را تحمل نمی کنند. نمی شود و نمی توانیم... می گوید مشکلات به این سهولت حل نمی شود و از صبر می گوید... ...
  • دادا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    آی کاش یک کم از این خوشحالی ها و حمایت ها رو احمدی نژاد داشت،اون وقت می دید که چی کار می کرد. فکر کنم الان دیگه برای همه باید ثابت شده باشه که « اقتصاد ما دست سی نفره » و همون سی نفر باعث این گرونی ها بودن
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ایشالله روزی بشه همه رسانه های ایران دشمن اصلی را بشناسند و به هم نپرند
  • مهدی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    دست داخلی بوده یا خارجی ؟؟؟
  • امین ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    عنصر خاکستری اصلاحات خیلی خوش بین هستند.... روحانی باید از سرنوشت محمد مرسی عبرت بگیرند!!! اگر روحانی کار جدی نکند باید منتظر ....
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    باید یه معاونت جدید درست کنه برای یافتن معنی اعتدال
  • ایرانی ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    به نظر من اگه هاشمی و خاتمی از طیف دولت جدید حذف بشوند دولت موفقی خواهد بود و الا تا 4 سال به زور دوام بیاورد .چون با مرور انتخابات در چند سال گذشته به این نتیجه می رسیم که مردم به اینها نه بزرگ گفته اند و دولت جدید را به امید اصلاح گذشته انتخاب کرده اند نه ادامه دولتهای قبلی که در برخی اهداف خود ناکام مانده اند و دولت جدید را بستری برای ارضای ناکامیهای خود می پندارند.مردم دیگر خسته شده اند .سیاست بازیها را کنار بگذارید به جای سیاسیون از مردم و نوابغ برای کار دولت استفاده کنید .شما هم روزی از همین مردم بود ه اید.دولت گفته اند بازی وسطی نیست که یارکشی کنیم.
  • رضا ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    آقایون اصلاح طلب که بافحش دادن وسیا نمایی دولت قبل اومدن بالا بدونند که همین کارزودی باخودشون انجام میشه...این یه سنت الهیه.... اونایی هم که ازنبودن آزادی بیان انتقادمیکردن مثل روزنامه شرق ،خودشون تواین سالهاهرچی دلشون خواست به احمدی نژادگفتن....
  • علی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    موسوی خوئینی هابی ربط نگفته... یکی ازوعده های روحانی رفع تحریمهابود که عملا غرب آنرانمی پذیرد.... مشکلات اقتصادی هم به این زودیها حل نمی شود.... آرای روحانی هم بسیارشکننده است.... البته تناقصی که درقبل وبعدانتخابات داشته هم قابل توجه است
  • علی ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    جلیلی برای انتخابات بعد یابایدشیوه ی گفتاری خودراتقویت کند وواضح ترحرف بزند یا اصلا وارد صحنه نشود وبگذارد فردی قویترازاصولگرایان واردشود.... حماسه ی 96 شایدخیلی سخت تروپیچیده ترباشه
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مشرق جون از نظر سنجي‌ها بيشت تعريف مي كردي... باقي نهادهايي كه معتقد بودند كه قاليباف و جليلي به دور دوم مي روند تو چه رده‌اي قرار دارند؟ در ضمن بهترين و معتبرترين نظر سنجي رو موسسه آيپوز انجام داد... جامعه آماري كوچيكي داشت اما بسيار دقيق و علمي كار كرد و نتيجه هم كاملا مشخص و درست در اومد....
  • سینا ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    باید تکلیفشون رو مشخص کنن اگه مشکلات درست بشو نبود نباید کاندیدا میشدن یا با برنامه ای مدون و زمان دار روی کار میومدن.
  • امیر ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ************************* یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری مدعی شده است تنها او می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند و برای این منظور باید مدیریت وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به وی واگذار شود. ***************************** به نظرم اقا رضای راست میگن چون تجربشو داره و امید واریم که اقای روحانی ازشون استفاده کنن و سکان اقتصادو بهش بدن که ایرانو از رکود نجات بده
  • مرتضی ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    انصافادردولت احمدی نزادبیشترین آزادی بیان وجودداشت!!!
  • مرتضی ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    اره خدمات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس اونهمه توضیحاتی که احمدی نزادتوگفتگوی ویزه گفت چدمت بود؟؟؟؟خدمات بوددیگه!!!!!!!!!!
  • مرتضی ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    امان ازبی حرمتی!!!امان ازبی احترامی!!! کاری به این ندارم که عملکردعلماتواین انتخابات درست بودیانه ولی مگه کارعلمافقط اخلاق وتربیت شاگرده؟؟؟یعنی دین توسیاست دست نداره؟؟؟این یعنی لیبرالیسم!!!سیاستوکسی میشناسه که دینوبشناسه چون سیاست جزءلاینفک دینه!!!
  • مرتضی ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ازقیاس مردم ایران بامصرمعلومه که مردم بافرهنگ ایران رونشناختی!!!گرچه 88فتنه شدولی این مردم صندوق رای روحجت میدونن وتایه تقی به توقی میخوره نمیریزن توخیابون واصول دموکراسی روبلدن!!!بخلاف مصری ها!!!
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ایول...
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ایشالله...
  • يك جيرفتي ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    قطعا عناصر نفوذي و انحرافي متمايل به اصلاح طلبان در دولت روحاني بيشتر از دولت احمدي نژاد خواهند بود و الذا ين عناصر سعي خواهند كرد در صورت توان مقدمات راي آوردن يك اصلاح طلب براي دوره بعدي را فراهم كنند و در غير اينصورت قطعا براي دو دوره بعد شرايط را بنحوي ايجاد ميكنند كه اصلاح طللبان منجي جلوه كنند بهر حال آقاي روحاني بايد بنحوي متوجه اقدامات انحرافيهاي داخل دولتش باشد كه بلايي سر احمدي ن‍ژادد آمد سرش نياد و در اين وسط مردم له نشوند من پيش بيني ميكنم در سال آخر دولت يازدهم شرايط پيچيده ميشه
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    گل گفتی دادا...
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    صنار بده آش
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    آره جون خودت.تو مستقلی
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    شما استاد مظلوم نمایی هستید
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    پس از الان دارین تهدید به کودتا میکنید؟ولی صنار بدین آش ما مثل طرفداران مرسی بی بخار نیستیم.این آرزو رو با خودتون به گور میبرین
  • منتقد ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    کافی بود احمدی نژاد مظلوم بگوید دست دیگری را به عینه می دیدم.... آنوقت هجمه تهمت ها و افتراها بود که به یک رئیس جمهور از جنس مردم وارد می شد. ...
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    رای!
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    فکر کنم منظور ناشناس هم همین باشه اقا عباس چون قراره ازادی بیان اقایون اجرا بشه
  • وطن پرست ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    شما انسانهای احمق هنور روحانی دولت نشده ساز مخالف را اغاز کرده اید به شماها توصیه می کنم از توهم بیرون بیایید
  • ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    ممنون از نظر بسیار کارشناسانه شما
  • ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    شما با ارواح ارتباط داری پس
  • ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    اصلاحات از بیخ مشکل داشت مادرزاد
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    این آقای روحانی فقط چهارسال دوام مياره، بعدش باید منتظر کسی دیگر بود.
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    باز هم فرافکنی
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    احسنت به مرتضی
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    احمق خودتی ما نقد می کنیم
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    هیجانی کردن مردم برای گرفتن رای
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    هيچكدام
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    هاله نور هم می بینه صبر کن
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    خوش به حال تو که عاقلی!!
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اشتباه منفی دادم! :(
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    واقعا!
  • 555555 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بی خیال نه
  • تاب ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    فتنه 18تیر 78معروف به غائله کوی دانشگاه که یکی از پررنگ ترین لکه های ننگ که بر پیشانی دولت اصلاحات است
  • تات ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    توجه توجه عوامل اصلی ایجاد کننده فتنه 18 تیر 78 بخشی از سران دوم خردادی بودند که از اول داعیه براندازی نظام و در راس آن ولایت فقیه را در سر می پروراندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس