کد خبر 22814
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

با افزايش بحران اقتصادي در رژيم صهيونيستي، پس از وزارت خارجه، بنادر سرزمين‌هاي اشغالي نيز در اعتصاب فرو رفت.

به گزارش مشرق، راديو رژيم صهيونيستي اعلام کرد که ديروز سه شنبه تمامي بندرهاي سرزمين‌هاي اشغالي شامل حيفا، ‌اشدود و ايلات اعتصاب خود را ادامه داده‌اند.
کارگران و کارکنان اين بندرگاه‌ها در اعتراض به بالا نرفتن حقوق خود حاضر نيستند به محل کار خود بروند، اين در حالي است که هنوز زماني براي ديدار نمايندگان وزارت اقتصاد و کارمنداني که به دنبال بالا رفتن حقوق خود هستند، مشخص نشده است.
"اورئيل لين" رئيس اتحاديه اتاق‌هاي بازرگاني اسرائيل به اعتصاب کنندگان هشدار داده است که در صورتي که اين اعتصاب به زودي پايان نپذيرد، از دادگاه کار خواهد خواست اقدامات لازم رابراي اجبار کارمندان به حاضر شدن در پست‌هاي خود به کار گيرد.
بحران اقتصادي و فساد مالي سران سياسي در اسرائيل باعث شده است تا دستمزد کارمندان و کارگران براي مدتي طولاني بدون تغيير باقي ماند که اين موضوع اعتصاب‌هاي گستره‌اي را در بخش‌هاي مختلف اين رژيم به دنبال داشته است، ديروز نيز بر اثر اعتصاب کارکنان وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، سفر آينده "دميتري مدوديف" رئيس‌جمهور روسيه به اسرائيل لغو شد.
رئيس‌جمهور روسيه قرار بود بين روزهاي 17 تا 19 ژانويه در رأس هيئتي متشکل از 500 نفر که 300 نفر آنان از بازرگانان و تجار روسي هستند، به سرزمين‌هاي اشغالي سفر کند.
کارکنان وزارت خارجه رژيم صهيونيستي دو هفته است که موضوع افزايش حقوق خود را مطرح کرده و خواستار رسيدگي به اوضاع معيشيتي خود از سوي مقامات صهيونيست شده‌اند.اسرائيل براي لغو اين سفر مجبور شد از روسيه به طور رسمي عذرخواهي کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس