کد خبر 226556
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

کارگردان «ستاد مشترک» از توقف ساخت این فیلم به دلیل نبود بودجه لازم برای ساخت آن خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، عطاالله سلمانیان در گفت‌وگو با تسنیم، از توقف فیلم سینمایی «ستاد مشترک» خبر داد و گفت: ساخت فیلمی با موضوع تسخیر لانه جاسوسی به دلیل نبود بودجه و تأمین مالی هزینه‌های آن متوقف شده است.

کارگردان «ستاد مشترک» افزود: تولید مستند «ستاد مشترک» با حمایت سازمان حوزه هنری به تصویب رسید، اما به دلیل مشکلات مالی، تولید آن به آینده نزدیک موکول شد.

وی اضافه کرد: به دنبال عدم تولید آن با مشارکت سازمان حوزه هنری، فیلمنامه اصلی آن را به بنیاد شهید آوینی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردیم که به دلیل فاخر بودن فیلم و نیاز آن به بودجه‌های کلان ساخت آن نیز توسط آن دو نهاد متوقف شد.

سلمانیان با اشاره به اینکه در چنین موضوعاتی مهم ادا کردن حق مطلب است تصریح کرد: امیدوارم متولیانی که دلشان با انقلاب است پیش‌قدم شوند تا این حقیقت راستین به تولید برسد.

کارگردان «ستاد مشترک» عنوان کرد: پس از تحقیقات و پژوهش ساخت این فیلم، فیلمنامه آن به نگارش در آمد و منتظر بودجه آن هستیم.

وی یادآور شد: فیلم درباره ستاد مشترک ارتش است. اوایل انقلاب از سوی مدرسه رفاه ماموریتی داده می‌شود تا ‌عده‌ای‌ ستاد مشترک را از ارتشبد قره‌باغی تحویل بگیرند. عده‌ای ‌برای انجام این ماموریت می‌روند اما با ۲۰ آمریکایی برخورد می‌کنند و نمی‌دانند چه باید بکنند. حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند ما با این افراد جنگ نداریم، آن‌ها را تحویل سفارت دهید و ...

سلمانیان با بیان اینکه «ستاد مشترک» مقابله با فیلم "آرگو بن افلک" نخواهد بود خاطر نشان کرد: این فیلم حقیقتی است که صد برابر آرگو واقعیت دارد و لایه‌های پنهان آن را آشکار خواهد کرد. این فیلم روایتگر ماجرایی در اوایل انقلاب است و متن آن بر اساس یک حادثه واقعی نوشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس