کد خبر 224974
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: برای رحمان احمدی و موفقیتش در بازی با کره جنوبی صلوات می‌فرستادم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مهدی رحمتی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی گفت: از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. دوست داشتم در کنار تیم ملی باشم اما قسمت نبود. دلم کنار تیم ملی بود و با تمام وجود برای صعود تیم ملی دعا کردم و نکته مثبت این اتفاق خوشحالی 75 میلیون ایرانی بود که من و خانواده‌ام جزو آنها بودیم.

وی در مورد اینکه رحمان احمدی واکنش‌های خوبی در این دیدار از خود ارائه کرد، افزود: لحظات خیلی سختی بود. رحمان در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت. او دوست خوب من است و قبل از بازی با او صحبت کردم. آرزوی قلبی‌ام درخشش رحمان احمدی بود و برای اینکه گل نخورد صلوات می‌فرستادم.

مهدی رحمتی در مورد اینکه با این پیروزی و صعود به جام جهانی احتمال از بین رفتن کدورت‌ها وجود دارد، گفت: ‌الان زمان صحبت در مورد این مسئله نیست، همیشه کدورت‌هایی وجود دارد که حل می‌شود، اکنون موفقیت تیم ملی مهم است. خودم به شخصه روی کشورهای عربی حساسیت‌های زیادی دارم و از پیروزی مقابل قطر و لبنان لذت بردم. می‌دانم شکست کره جنوبی در خانه چقدر سخت و لذت‌بخش است. امیدوارم صعود ایران به جام جهانی که باعث خوشحالی ایرانیان شد به رشد و پرورش جوانان بیانجامد و با امید کار خود را دنبال کند، فوتبال ما با این صعود زنده می‌ماند.

وی در پاسخ به صحبت‌های هادی طباطبایی که به تمجید از او پرداخت، عنوان کرد: افتخار شاگردی شما را دارم و کاملا من را می‌شناسید. زمانی که برای تیم ملی بازی می‌کردم با تمام وجودم در میدان حاضر می‌شدم و حالا که در این 3 بازی کنار تیم نبودم با قلب و جان برای تیم ملی دعا می‌کردم. امیدوارم تیم ملی در ادامه راه خود سربلند باشد و وقتی خوشحالی مردم را می‌بینم نمی‌توانم آرزوی دیگری داشته باشم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس