کد خبر 223253
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت در انتخابات گزینه اصلح را از میان نامزدها برگزیده و از ورود بستر‌سازان فتنه به عرصه حاکمیت جلوگیری می‌کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم مشارکت حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را پشتوانه‌ای ارزشمند دانست و افزود: با مشارکت مردم اقتدار نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بالا خواهد رفت.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات با امنیت، اقتصاد، مسائل داخلی و بین‌المللی اثر مستقیمی دارد بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات بر هر فرد ایرانی واجب شرعی و یک وظیفه ملی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مشارکت پرشور مردم در صحنه را موجب پیشرفت کشور دانست و افزود: همه ما در روز انتخابات باید پای صندوق‌های رای برویم و ملت برای خلق حماسه سیاسی لحظه شماری می‌کنند و شمارش معکوس برای خلق حماسه سیاسی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک عمل صالح، جهادی و انقلابی و توام با اجر و ثواب بالا در ماه عظیم الشأن شعبان است.

آیت الله کعبی با اشاره به میراث امام خمینی(ره) و شهدا اظهار داشت: همه با اقتدا به راه امام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات حضوری گسترده و یکپارچه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ملت در انتخابات گزینه اصلح را از میان نامزدها برگزیده و از ورود بستر‌سازان فتنه به عرصه حاکمیت جلوگیری می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات را مصاف ملت و دشمنان ملت دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد روحیه یاس، افسردگی و تردید در ملت هستند، اما مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا و منویات امام و رهبری پیروی می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم پای نظام و انقلاب اسلامی ایستادند و از دشمنان ملت که در راس آن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند بارها اعلام بیزاری کرده‌اند.

آیت‌الله کعبی شرکت در انتخابات را در راستای راهپیمایی‌های بیست و دو بهمن‌ و حماسه 9 دی دانست و افزود: با حضور در پای صندوق رای پافشاری خود را بر شعار انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس