کد خبر 212164
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش قدرتمند سوریه می‌تواند از کشور خود دفاع کند و نیازی به دخالت دیگران نیست اما اگر نیازی به آموزش داشته باشند ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از شبیه‌ساز پایه متحرک بالگرد 214 که صبح امروز در مرکز تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ایران دومین کشوری است که این شبیه ساز را تولید می‌کند و تاکنون فقط کشور سازنده بالگرد، آن را داشته است و این قابلیت بالای صنعتگران ما را نشان می‌دهد.

وی افزود: در گذشته فقط از شبیه‌سازهای استاتیک یا ثابت استفاده می‌کردیم ولی الان شبیه‌سازهای متحرک را تولید می‌کنیم.

پوردستان تاکید کرد: شبیه ساز بالگرد 214، صد درصد متحرک با قابلیت ایجاد تمامی شرایط جوی است.

پوردستان با بیان اینکه قطعاً شبیه‌سازهای آینده در زمان کمتری حاضر خواهد شد، گفت: این شبیه‌ساز به مرکز آموزش خلبانی شهید وطن‌پور فرستاده می‌شود و تولید بیشتر آن متناسب با نیازها صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوالی درخصوص اوضاع کشور سوریه نیز گفت: سوریه ارتش قدرتمندی داشته و با ساختار و تجربه‌ای که در مقابله با رژیم صهیونیستی دارد قطعاً خودش می‌تواند از خود دفاع کند و نیازی به دخالت کشورهای دیگر نیست اما اگر نیازی به آموزش داشته باشند ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس