کد خبر 207721
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

ما از بیست سال قبل برای دفاع از لبنان و قدس کفن پوشیدیم و امروز برای دفاع از مقدسات و عتبات مقدسات و علی و حسین و ابوالفضل العباس کفن می پوشیم . ما برای مرگ کفن نمی پوشیم . ما برای زندگی کریمانه کفن می پوشیم . ما برای شهادت کفن می پوشیم . ما با خون سرخ خود نور می آفرینیم .. "

به گزارش سرويس وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ آر پی جی زن در آخرین پست خود چنین نوشت :

** اپیزود اول : 2004 - بیروت ، ضاحیه جنوبی



" ما از بیست سال قبل برای دفاع از لبنان و قدس کفن پوشیدیم و امروز برای دفاع از مقدسات و عتبات مقدسات و علی و حسین و ابوالفضل العباس کفن می پوشیم . ما برای مرگ کفن نمی پوشیم . ما برای زندگی کریمانه کفن می پوشیم . ما برای شهادت کفن می پوشیم . ما با خون سرخ خود نور می آفرینیم .. "

ضاحیه دیروز کفن پوش شد ، و حسن نصرالله شیعیان را به حمایت از عتبات مقدسه در نجف و کربلا فراخواند ، و دوستدارانش مثل همیشه ندای او را لبیک گفتند . هر چند این بار کمی فرق می کرد . آنها ندای جد نصرالله ، امام حسین (ع) را پاسخ دادند ، و بارها فریاد زدند " لبیک یا حسین " . لبیک هایی که با همیشه فرق داشت ، این دفعه لبیکها ، لبیکهایی از قلب بود. مردم برای حمایت از امام علی (ع) کفن پوشیدند ، و تجمع دیروز " مسيرة الاکفان " نام گرفت ، تا آمریکایی ها و اشغالگران عراق بر جدی بودن عزم حزب الله بر دفاع از مقدسات پی ببرند . مردم فریاد زدند " لا فتی الا علی .. مافی ولی الا علی " ..

جمعیت از اعماق قلب فریاد " مرگ بر آمریکا " سر داد ، آمریکایی که به مرقد پدر معنوی آنان توهین کرده بود . و سید این بار در مورد آمریکا از همیشه جدی تر بود ، او گفت :

" لبیک یا حسین یعنی در معرکه تنها بمانی ، حتی اگر مردم ترکت کنند و خوارت کنند ..

لبیک یا حسین یعنی تو با مال و خانواده و فرزندانت در معرکه فداکاری کنی ..

لبیک یا حسین یعنی مادری فرزندش را به میدان جهاد بفرستد و هنگامی که او شهید شد و سرش را نزد مادرش آوردند ، سر را در دامن بگیرد ، و آن را از خاک و خون پاک کند ، و با رضایت به او بگوید « خدا روسفیدت کند فرزندم ، همان طور که مرا نزد فاطمه زهرا (س) روسفید کردی » ..

لبیک یا حسین یعنی مادری ، یا خواهری یا زنی به پسرش ، یا برادرش و یا شوهرش لباس رزم بپوشاند و او را راهی میدان کند ..

این یعنی لبیک یا حسین ، و آمریکایی ها معنی آن را نمی فهمند .. "

تا به جهان بفهماند که او ، و حزب او ، رزمندگانش و مردمش هرگز در مورد مقدساتشان کوتاهی نمی کنند .



شهید حسین محمد دیاب - مهتدی -




شهید حیدر محمد صوفان - ذوالفقار -




شهید علی صادق




شهید محمد علی رعد




شهید علی جشی





شهید حسن رباح



شهید حسین الشرتونی



شهید حسین البودانی



شهید حمزه توتنجی




شهید حمزه غملوش




شهید زین مصطفی



شهید کرار عبدالامیر - از عراق -




شهید محمد اسعد علی




شهید محمد ناصر الدین




شهید موسی شحیمی




شهید مهدی عباس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رهگذر ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    1 0
    درود خداوند بر شهدای راهش. اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک الهم عجل لولیک الفرج و اجعلنا من اعوانه و انصاره. شهادت هنر مردان خداست.
  • محمدجواد ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    0 0
    ای شهیدان فدا شده درراه اسلام و اهل بیت نبوه هماناشما هدایت یافتگانید واین تفضل خداست که به شما عطا فرموده وخداوند وسعت دهد وداناست ورحمت خودرا به هرکس بخواهد اختصاص میدهد وخداوند دارای فضل وبخشایش عظیم است خداوندا بحق محمد وال محمد(ص)قسمت میدهم مراهم از هدایت یافتگان قراربده وبدست من عده ای از منافقین وکفاررا به سزای اعمالشان برسان ومرگ مرا شهادت فی سبیل الله قراربده ومقام شهیدان رکاب ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به شهدای فدائیان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه،عطا بفرما امین یا رب العالمین لَا يَسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ غَيْرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَى وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا (95)سوره مبارکه نساء مؤمنان خانه ‏نشين كه زيان‏ديده نيستند با آن مجاهداني كه با مال و جان خود در راه خدا جهاد مي‏كنند يكسان نمي‏باشند خداوند كساني را كه با مال و جان خود جهاد مي‏كنند به درجه ‏اي بر خانه ‏نشينان مزيت بخشيده و همه را خدا وعده [پاداش] نيكو داده ولي مجاهدان را بر خانه‏ نشينان به پاداشي بزرگ برتري بخشيده است السلام علیکم یاانصار دین الله السلام علیکم یاانصاررسول الله السلام علیکم یاانصار امیر المومنین السلام علیکم یاانصار اهل بیت النبوه السلام علیکم یا انصار روح الله درود وسلام برمجاهدین فدائی حزب الله و رهبر قدر قدرت آن سید حسنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس