عضو ائتلاف پیشرفت گفت: بنده با هیچ کارگردانی از جمله ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم تبلیغاتی ام مذاکره نکرده ام.

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی مشرق، با تکذیب خبر برخی رسانه ها درباره انتخاب ابراهیم حاتمی کیا به عنوان کارگردان فیلم تبلیغاتی وی، گفت: ضمن احترام نسبت به این کارگردان ارزشی و مطرح کشور، اعلام می کنم که بنده تا کنون مذاکره ای با حاتمی کیا و هیچ کارگردانی برای ساخت فیلم تبلیغاتی ام نداشته ام.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری درباره اینگونه موضوعات پس از انتخاب نامزد نهایی ائتلاف مشخص می شود، افزود: ما هنوز وارد چنین مباحثی نشده ایم و فعلا برای ورود به چنین مطالبی زود است.

به گزارش مشرق؛ برخی رسانه ها امروز از انتخاب ابراهیم حاتمی کیا به عنوان کارگردان فیلم تبلیغاتی ولایتی نام برده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    وقتی ماهواره‌ها دنبال این هستند که جوان‌ها -به قول خودشان- از زندگی بیشتر لذّت ببرند، یعنی از لذّت‌های پست دنیایی بیشتر بهره ببرند، دلشان برای جوان‌ها نسوخته است. آیا جوان‌ها از خودشان سؤال کرده‌اند که چرا سلطه‌طلب‌های بزرگی که بر عالم تسلط دارند و می‌خواهند جوامع ذلیلی در مقابل خودشان داشته باشند، اینقدر به جوان‌ها توصیه می‌کنند: بروید سراغ لذّت بردن؟ چون لذّت واقعاً نقطۀ مقابل عزّت است، آدم بخواهد عزّت خودش را حفظ بکند، چه از نظر شخصیتی و درونی و معنوی، وچه از نظر اجتماعی، از خیلی از لذّت‌ها باید چشم‌پوشی کند. کسی به شما نمی‌گوید بیا ذلیل بشو، کسی به شما نمی‌گوید بیا عزّتت را از دست بده! عزّت دشمن‌های نامرئی دارد، صریحاً علیه عزّت کار نمی‌کنند، اما وقتی من و شما را به لذّت‌بری دعوت می‌کنند، دارند زمینۀ ذلّت ما را فراهم می‌کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس