ابوالفضل زرویی نصرآباد سابقه بیماری قلبی نداشت، اما به بیماری دیابت ابتلا داشت و حتی چند سال قبل نزدیک بود این بیماری منجر به قطع پایش نیز بشود.

سرویس فرهنگی مشرق - خسته و ساکت روی تخت نشسته است و شمرده شمرده با کسانی که برای ملاقاتش آمده اند صحبت می کند. در یک ساعت وقت قانونی ملاقات، عده زیادی از دوستان، آشنایان و طرفداران ابوالفضل زرویی نصرآباد به بخش سی سی یو بیمارستان کسری سر زدند تا دقایقی را با نویسنده و شاعر طناز ایرانی که روز گذشته فهمیدیم به خاطر حمله قلبی زمین گیر شده سر کنند.

در راهرو بیمارستان همسر، برادر و پسرش نیز ایستاده اند و با آشنایان در مورد این اتفاق صحبت می کنند. محمد زرویی، برادر او در لابه لای حرفهایش گفت: "از اوایل زمستان پارسال قفسه سینه اش درد داشت و چند باری هم به پزشک مراجعه کرد. تا این اواخر دیگر حسابی حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردیم. البته هنوز مراحل اصلی درمان او آغاز نشده چرا که به گفته پزشک معالجش باید رگ های عضلانی قلبش چند روزی استراحت کنند تا بتوان عملیات آنژیو را روی او انجام داد. "

نویسنده قدیمی گل آقا که این روزها با کمک دستگاه تنفس می کند در توضیح بیماری اش با همان زبان شیرین همیشگی گفت: من شب عید را اینجا بودم. خیلی حالم بد بود. شکر خدا الان حالم نسبت به هفته قبل بسیار بهتر است. اصلا بهشت است. می گویند بیماری قلبی است و باید فعلا تحت نظر باشم. از شماها خیلی ممنون هستم که به اینجا آمدید هر چند ما سعی می کردیم کسی متوجه نشود و نمی دانم خبرش چطور به بیرون درز کرد.

گفتنی است که ابوالفضل زرویی نصرآباد سابقه بیماری قلبی نداشت، اما به بیماری دیابت ابتلا داشت و حتی چند سال قبل نزدیک بود این بیماری منجر به قطع پایش نیز بشود. او روزهای نخست درمانش را در بیمارستان امیر المومنین سپری کرد و روز گذشته برای بهبود شرایط درمانی به بیمارستان کسری منتقل شد.

مشرق برای این هنرمند توانا از درگاه خداوند متعال  آرزوی بهبودی و سلامتی کامل دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سلمان ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    ایشالا خدا شفاش بده قلمش رو دوس دارم
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 0
    عجب؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس