کد خبر 201939
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹

دبیر کل فدراسیون فوتبال از عذرخواهی هادی عقیلی از سرمربی تیم ملی و این فدراسیون خبر داد اما در عین حال تاکید کرد که کمیته انضباطی تکلیف این بازیکن را مشخص می‌کند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با تسنیم درباره دیدار ایران و کویت در روز ششم فروردین سال 92 اظهار داشت: می‌دانیم کویت تیم بسیار خوب و قدرتمندی است اما برای پیروزی به مصاف این تیم خواهیم رفت و فکر می‌کنم هر 3 امتیاز بازی را در خانه کویت کسب می‌کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازیکنان دعوت شده از 4 تیمی که روز دوشنبه در لیگ برتر بازی دارند صبح روز سه‌شنبه به تیم ملی خواهند پیوست درباره بازی تدارکاتی احتمالی ایران در اردوی امارات گفت: به فکر این موضوع هستیم اما تاکنون بازی قطعی نشده است.

نبی درباره جلسه روز پنجشنبه گذشته خود با کی‌روش خاطرنشان کرد: در این نشست برنامه‌های تیم ملی فوتبال تا پایان مرحله انتخابی جام جهانی از جمله اردوها و مسابقات تدارکاتی رسمی و پیش‌رو را بررسی کردیم که کلیات آن در آینده قطعی می‌شود. ضمن اینکه در این نشست حضور مربی بدنساز یک تیم نامدار انگلیسی در تیم ملی برای بازی با کویت قطعی شد.

وی درباره عذرخواهی عقیلی به دلیل ترک اردوی تیم ملی به تسنیم گفت: هادی عقیلی، هم از فدراسیون فوتبال و هم از کی‌روش عذرخواهی کرده اما پرونده او باز هم در کمیته انضباطی بررسی خواهد شد و رایی که این کمیته بدهد وضعیت او را مشخص می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نشست هیات رئیسه فدراسیون و تغییر نکردن مصوبه فدراسیون درباره 16 تیمی شدن لیگ برتر گفت: نظر هیات رئیسه این بود که مصوبه پیشین به قدرت خود باقی بماند و  اگر نیاز ضروری در آینده بود باز هم بحث  و بررسی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس