کد خبر 20106
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۳

رئيس اتحاديه گوشت گوساله گفت: از امروز گوشت گوسفندي 200 تا 300 تومان ارزانتر از قبل عرضه مي‌شود.

به گزارش مشرق، علي خندان‌رو در گفت‌وگو با فارس با اعلام اينکه از امروز قيمت گوشت گوسفندي 200 تا 300 تومان در هر کيلوگرم کمتر روزهاي قبل عرضه خواهد شد، گفت: با وارداتي که از کشورهاي مختلف مانند استراليا داريم قيمت گوشت گوسفندي وارداتي با 200 الي 300 تومان کاهش به قيمت 12 هزار تومان براي هر کيلوگرم عرضه مي‌شود اين در حالي است که در روزهاي قبل اين قيمت 12 هزار و 200 تومان بود.
رئيس اتحاديه گوشت گوساله افزود: در صدديم در روزهاي آينده تا حد امکان قيمت‌ها را بيشتر کاهش دهيم.
خندان‌رو گفت: در حال حاضر گوشت گوساله نيز وارد کشور مي‌شود که به قيمت 8 هزار و 600 تومان بدون استخوان به دست مصرف کننده مي‌رسد و تلاش مي‌کنيم قيمت گوشت گوساله هم کاهش يابد.
وي در پاسخ به اينکه آيا کاهش قيمت گوشت در بازار به دليل حمايت‌هاي دولت يا افزايش عرضه است، گفت: اتحاديه‌هاي گوشت نيز در راستاي حمايت از قانون هدفمندي يارانه‌ها از بخشي از سود خود چشم‌پوشي مي‌کنند تا اين قانون به نحو احسن اجرا شود.
رئيس اتحاديه گوشت گوساله در مورد مکان‌هاي عرضه اين نوع گوشت گفت: در حال حاضر در دو نقطه خيابان نواب (بريانک) و خزانه بخارايي (سه‌راه علي‌آباد) اين نوع گوشت وارداتي عرضه مي‌شود و درصدد هستيم که تعداد محل‌هاي عرضه را افزايش دهيم.
خندان‌رو گفت: گوشت گوسفندي توليد داخل در حال حاضر 14 هزار و 500 تومان به صورت لاشه و گوشت گوساله نيز خالص 12 هزار تومان به دست مصرف کننده مي‌رسد.
وي در پاسخ به اينکه قيمت گوشت گوسفندي در بازار 17 هزار و 500 تومان عرضه مي‌شود، گفت: اين قيمت گوشت ران و ماهيچه است و قيمت لاشه ارزان‌تر است.
خندان رو افزود: در حال حاضر هفته‌اي 60 تا 70 تن گوشت گوسفندي از کشورهاي استراليا، پاکسان، قرقيزستان وارد مي‌شود.
اين گزارش حاکي است بعد از هدفمندي يارانه‌هاي قيمت يک کيلوگرم گوشت ران گوسفندي از 18 هزار و 500 تومان به 17 هزار و 500 تومان کاهش يافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس