کد خبر 200364
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲

فرمانده انتظامی لرستان گفت: 68 کیلوگرم شیشه و هرویین در لرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار کاظم علیزاده با اشاره به کشف مقدار 68 کیلوگرم هرویین و شیشه در شهرستان ازنا اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه دو باند مواد مخدر و صنعتی روانگردان منهدم شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان صنعتی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و کارهای اطلاعاتی بعد ازظهر روز گذشته هر دو باند را طی دو عملیات جداگانه در محورهای شهرستان ازنا منهدم کردند.

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص انهدام باند تهیه و توزیع مواد صنعتی روانگردان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ازنا بعد ازظهر روز گذشته با حضور در یک کارگاه شناسایی شده، تعداد چهار نفر را دستگیر و مقدار 28 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه را به همراه 30 لیتر شیشه مایع کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو آزرو و پراید، گفت: از این باند یک دستگاه دوربین مدار بسته و شش دستگاه بلور مخصوص تهیه شیشه نیز کشف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند دیگر در تهیه و توزیع مواد مخدر، تعداد دو اکیپ مجرب و ویژه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ازنا بعد از ظهر دیروز به محل مورد نظر اعزام شدند و با توقیف دو دستگاه خودرو مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر ازنوع هرویین را کشف و ضبط کردند.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه در مجموع از این دو باند مقدار 68 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه و مواد مخدر هرویین کشف شده است، گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم خواستار تعامل بیشتر آحاد جامعه جهت مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس