کد خبر 198779
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵

بخش های مختلفی در خانه هستند که برای روزها عید باید زمان بیشتری را صرف تمیز کردنشان کنید. یکی از این بخش هایی که زجمت بسیاری دارد شیر آلات هستند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، شیر الات بخش مهمی از بخش های تاسیساتی خانه را به خود اختصاص می دهند و البته برای روزها عید باید آن ها را به دقت تمیز کنیم. براق بودن شیرهای آب می تواند نشانه ای از پاکی و تمیزی بانوی خانه باشد. البته دقت داشته باشید که برای تمیز کردن این بخش باید نکات خاصی را نیز رعایت کنید.

** بهتر است قبل از آنکه شروع به تمیز کردن شیرها کنید، جنس آن را مشخص کنید. برخی از شیرها از جنس های خاصی مانند پلاستیک هستند که تمیز کردن آن خیلی ساده تر است و روش های دیگر بیشتر به آن ها آسیب می زند.

** نکته ای که بسیاری از خانم ها آن را به اشتباه برداشت می کنند استفاده از جرمگیرهای مختلف برای تمیز کردن شیرآلات است. وایتکس و یا دیگر جرم گیرها بیشتر باعث از بین رفتن رنگ شیرها می شوند.

** بهترین راه برای شستشوی شیرآلات استفاده ازمحلول آب و صابون است که رنگ طبیعی آنها را حفظ میکند و باعث براق شدن میشود. بهتر است از اسکاج های نرم و اسفنجی استفاده کنید تا خطی روی آن ها ایجاد نشود.

** برای جلوگیری از جرم گرفتن شیر آلات شستن پی در پی آن در پایان هر روز لازم است. دقت داشته باشید که تا عید حداقل 15 روز دیگر باقی است و تا آن زمان بهتر است هر روزی دستمالی روی شیرها بکشید.

** حتی آب خالص هم قادر به پاک کردن شیرآلات است در صورتی که این شستشو مداوم و روزانه باشد ولی بازهم در صورتی که از مواد شونده ساده استفاده کنیدبهتر اســـــت.

** سرکه یکی از مواد طبیعی است که می توانید از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد باتجربه محلول سرکه و آب را بهترین تمیز کننده و براق کننده شیر آلات می دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسینی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    ممنون ازمطالب خوبتون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس