کد خبر 199161
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸

دزد پاشکسته اي که در حال فرار از چنگ ماموران انتظامي بود، خودرو پليس را دربستي اجاره کرد تا از چنگ قانون بگريزد!

به گزارش مشرق به نقل از خراسان، دو سارق پس از جمع آوري لوازم داخل يک ويلا، شبانه به ميدان آزادي مشهد آمدند و خودرو آژانس تلفني را به صورت دربستي به مقصد ويراني اجاره کردند. وقتي راننده مقابل يک ويلا در منطقه ويراني متوقف شد، يکي از مسافران او پياده شد تا قالي مسروقه را به صندوق عقب خودرو حمل کند در اين حال همدست وي که به دليل شکستگي پايش از ۲ عصا استفاده مي کرد به راننده گفت: ما دزد هستيم، تو هم به خاطر همکاري با ما عضو باند شدي! بنابراين کمک کن تا وسايل را به داخل خودرو منتقل کنيم. راننده که با شنيدن اين حرف ها شوکه شده بود در يک فرصت مناسب از چنگ دزدان گريخت و خود را به پاسگاه انتظامي ويراني رساند و ماجراي سرقت دو دزد را تشريح کرد.

در پي دريافت اين خبر بلافاصله ماموران انتظامي با دستورات ويژه سرهنگ عباس صارمي (فرمانده انتظامي طرقبه و شانديز) و به طور نامحسوس محل اعلام شده را تحت نظر گرفتند از سوي ديگر سارقان که با فرار راننده مي دانستند تا دقايقي بعد پليس به سراغ آنها خواهد رفت تا سپيده دم در همان اطراف مخفي شدند.

اين درحالي بود که ماموران انتظامي يک تخته قالي مسروقه را به همراه يکي از عصاهاي دزدپا شکسته کنار ويلا پيدا کردند.

اين گزارش حاکي است: جست و جوهاي پليس براي دستگيري سارقان ادامه داشت تا اين که ساعاتي بعد رئيس کلانتري ويراني در حالي که با خودرو پلاک شخصي و به صورت پوششي در همان اطراف مشغول گشت زني بود جواني را با يک عصا مشاهده کرد که منتظر خودرو در کنار جاده ايستاده بود او که با توجه به شکل و نوع عصا متوجه شده بود که جوان مذکور همان سارقي است که پليس در تعقيب وي است در کنار جوان عصابه دست متوقف شد و آن جوان خودرو وي را به صورت دربستي اجاره کرد.

در همين حال رئيس کلانتري او را به مقر انتظامي منتقل کرد سارق که تازه متوجه ماجرا شده بود قصد فرار داشت اما ديگر درهاي خودرو بسته شده بود. بدين ترتيب دزد پا شکسته دستگير شد و به جرم خود اعتراف کرد. تلاش ماموران انتظامي با دستورات قاضي طاهري منش براي دستگيري همدست وي ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس