حجت الاسلام علي فلاحيان شروط اصلاح طلبان براي شركت درانتخابات رياست جمهوري يازدهم را خلط مبحث و كلاس قائل شدن براي خودشان دانست و گفت: كسي شروط اصلاح طلبان را نمي پذيرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علي فلاحيان وزير سابق اطلاعات كشور در گفتگو با زندگي تصريح كرد: شركت اصلاح طلبان در انتخابات منتي بر كشور و مردم نيست و اگر منتي هم باشد مردم و نظام بايد بگويد كه اجازه حضور آنها در انتخابات را داده است.

وي همچنين تاكيد كرد: اصلاح طلبان از مردم و كشور طلبكار نيستند كه بتوانند شرط بگذارند. اماحرف از شرط مي زنند تاخودشان را بالا ببرند و براي خودشان كلاس بگذارند.

فلاحيان همچنين تاكيد كرد: در شرايط كنوني كشور كه تحت فشارهاي سنگيني از دنياي غرب هستيم ضرورت اتحاد و تعامل براي حضوري پرشور در انتخابات بيش از پيش است. چه اينكه بايد تلاش كنيم همه سليقه ها در انتخابات حضور داشته باشند تا همه مردم تمايل و گرايش به حضور درصحنه انتخابات را داشته باشند.

وي ادامه داد: برخي تخريب ها و حرفهايي كه گروه هاي سياسي در آستانه انتخابات مي زنند فقط باعث دلسردي مي شود و بهتر است به جاي دشمن تراشي خيالي كه نتيجه آن ضربه زدن به انتخابات است به توصيه هاي مقام معظم رهبري گوش دهند.

حجت الاسلام فلاحيان تاكيد كرد: طبق توصيه هاي مقام معظم رهبري درآستانه انتخابات بداخلاقيهاي سياسي كه متاسفانه رايج شده بايد كنار گذاشته شود و رقابت سالم ميان كانديداها شكل بگيرد.
 
حجت الاسلام علی فلاحیان در ادامه با اشاره به پیشنهاد اخیر آمریکا مبنی بر مذاکره با جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که ارایه پیشنهاد از سوی آمریکا از روی اراده سیاسی و حسن نیت نیست، این در حالی است که اگر آمریکایی ها حسن نیت دارند حداقل تحریم های یکجانبه ای که علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب اعمال کرده اند را لغو کنند.

 وزیراسبق اطلاعات خاطر نشان کرد: غرب در زمینه لغو تحریم های یکجانبه مطرح می کند که این تحریم ها از سوی سازمان ملل اعمال شده است این در حالی است که تحریم های یکجانبه ای که از ابتدای انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده و هر روز تشدید می شود یک نشانه است تا نشان دهد که اظهار برای مذاکره نوعی حقه بازی و دروغگویی است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدام اعتماد ساز آمریکا برای حضور در پای میز مذاکره، تصریح کرد:  آنطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند ابتدا آن ها باید حسن نیت خود را نشان دهند و حداقل ابراز حسن نیت نیز آن است که تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند.

 فلاحیان در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیرگذاری راه اندازی نسل جدید سانترفیوژ ها از سوی جمهوری اسلامی ایران بر مذاکرات قزاقستان نیز اظهار داشت: در حال حاضر آمریکایی ها اینطور فکر می کنند که ایران به لحاظ قدرت نظامی در مرحله ای است که دیگر نمی توان با آن مقابله کرد، این در حالی است که ما نیز به دنبال همین موضوع بودیم.

 وزیر اسبق اطلاعات یادآور شد: ما نیز می خواستیم که آمریکایی ها، اروپایی ها و دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که حمله کردن به ما برای آن ها پرهزینه و بی نتیجه خواهد بود.

 عضو مجلس خبرگان رهبری به راه اندازی نسل جدید سانترفیوژ ها اشاره کرد و گفت:  با این نوع پیشرفت های علمی روز به روز برای غرب تثبیت می شود تا دیگر به فکر حمله به ایران نباشند و از فاز جنگ روانی خارج شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    0 0
    حرفهای جدیدی بود
  • علي ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
    0 0
    علي الظاهر كالاس !! ايشان از همه بيشتره !! بنظر ميرسه كانديداي اصلح بودن شايسته اينه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس