کد خبر 193406
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی ایران اسلامی از نامه‌نگاری جبهه متبوعش با کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، حسین کنعانی‌مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی، درباره جلسه امروز شورای عالی این جبهه گفت: جلسه امروز با حضور حداکثری اعضاء برگزار و مهمترین اخبار داخلی و بین‌المللی مطرح شد، همچنین جبهه ایستادگی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه بهترین پشتوانه برای نظام اسلامی مردم هستند، افزود‌: با اتکاء به قدرت مردم می‌توان از تمامی سختی‌ها و تحریم‌ها عبور کرد.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی اضافه کرد: یکی دیگر از مباحثی که در جلسه امروز مطرح شد، موضوع بداخلاقی مسئولان بود. آقای احمدی‌نژاد در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد که با مردم در خصوص اتفاقات اخیر مجلس سخن می‌گوید. ما در جبهه ایستادگی این بداخلاقی‌ها را به هیچ وجه به صلاح مسئولان و مردم نمی‌دانیم و از مسئولان بخصوص سران قوا می‌خواهیم براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

کنعانی‌مقدم همچنین با بیان اینکه جبهه ایستادگی نسبت به شعار "زنده‌ باد بهار"واکنش نشان داد، این شعار را شعار جریان انحرافی خواند و ادامه داد: این جریان با سردادن این شعار به دنبال تداعی بهار عربی در ایران است.

وی در ادامه با باین اینکه در جلسه شورای عالی جبهه ایستادگی موضوع انتخابات ریاست جمهوری نیز بحث و بررسی شد، گفت: در ادامه رایزنی‌های جبهه با نامزدهای انتخابات مقرر شد جبهه با کاندیداهای احتمالی انتخابات نامه‌نگاری را داشته باشد تا از طریق، برنامه‌ها و اقدامات آنها را در دولت یازدهم دریافت کند.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی همچنین از لغو همایش استانی جبهه ایستادگی که قرار بود 26 بهمن برگزار شود، خبر داد و با بیان اینکه این موضوع در جلسه امروز شورای عالی مطرح شد، اظهار داشت: به دلیل اینکه بعضی از اعضای جبهه در استان‌ها نمی‌توانستند در این همایش شرکت کنند، ما زمان آن را به آینده نزدیک موکول کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس