مدیر مسوول کیهان با درج یادداشتی با عنوان" كوك كدام ساز ؟!" اخلال در سخنرانی علی لاریجانی را تقبیح کرد.

به گزارش مشرق ، در این یادداشت آمده است: ديروز در حالي كه توده هاي عظيم و چند ده ميليوني مردم با حضور حماسي و بي نظير خود در راهپيمايي 22 بهمن، تبليغات پرحجم و گسترده دشمنان را به هيچ گرفته و به قول حضرت امام(ره) تحليل هاي آمريكا و اسرائيل را زير گام هاي استوار خود لگدمال كرده بودند، گروهي اندك و كم شمار در مراسم باشكوهي كه به همين مناسبت در شهر مقدس قم برپا شده بود، به بهانه مخالفت با مواضع رئيس مجلس و حمايت از رئيس جمهور، در تلاش براي ايجاد اخلال در اين مراسم عظيم و دشمن شكن بودند كه با حضور موثر و هوشمندانه مردم، نقشه آنان نقش برآب شد.
درباره چرايي اين اخلالگري و هويت واقعي اخلالگران گفتني هايي هست؛
1- مواضع رئيس مجلس يا مواضع رئيس جمهور و اين كه هر يك از آنها تا چه اندازه و به چه ميزان در مواضع خود صاحب حق! هستند موضوع اين نوشته نيست، نه آن كه مواضع اين دو قابل ارزيابي نبوده و از پرداختن بي نياز باشد، بلكه به گواهي آنچه در پي خواهد آمد، ماجراي اخلال ديروز بيرون از مواضع دو مسئول ياد شده اتفاق افتاده است و شواهد فراواني در دست است كه نشان مي دهد ماجراي تلخ روز يكشنبه هفته گذشته در جلسه علني مجلس فقط دستاويزي براي يك حركت اخلالگرانه هماهنگ شده با آن سوي آب ها بوده است تعجب نكنيد! بخوانيد!
2- اين توصيه حكيمانه و راهگشاي رهبرمعظم انقلاب طي چند روز اخير، - حداقل 10 روز گذشته- بارها در رسانه ها و مجامع و محافل مطرح شده و هيچكس را نمي توان يافت كه از آن بي خبر باشد؛
«از امروز تا روز انتخابات هر كس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار گيرد، قطعا به كشور خيانت كرده است» ضمن آن كه اين توصيه طي يكسال گذشته نيز به مناسبت هاي مختلف از سوي حضرت آقا بيان شده و علاوه بر آن، عقل سليم و برخورداري از كمترين درايت و بصيرت هم بر ضرورت توجه به آن دلالت دارد. بنابراين به آساني مي توان نتيجه گرفت كه؛
اولا: اخلالگران كمترين اعتقادي به رهبري انقلاب نداشته و خود را ملزم به پيروي از دستورات و رهنمودهاي ايشان نمي دانسته اند.
ثانيا: گروه ياد شده با اقدام اخلالگرانه خود «قطعا به كشور خيانت كرده اند».
ثالثا: با هيچ توجيه و توضيحي نمي توان اخلالگران را در دايره نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ارزيابي كرد.
و سوال اين است كه كداميك از سه گزينه ياد شده قابل انكار است؟! و درباره كداميك از آنها مي توان كمترين ترديدي داشت؟! و البته بي بصيرتي و كم داني برخي از آنها- فقط برخي از آنها- نيز مي تواند گزينه چهارم باشد.
3- انقلاب اسلامي، تنها انقلاب در جهان امروز است كه همه ساله مشروعيت و مقبوليت خود را با حضور حماسي و بي نظير مردم در يوم الله 22 بهمن به رخ جهانيان مي كشد و با اين حضور حماسي، تبليغات مسموم و هجوم پرحجم دشمنان بيروني را نقش بر آب مي كند. اين نكته به اندازه اي بديهي است كه نه فقط بر هيچيك از مردم شريف و هوشمند ايران اسلامي پوشيده نيست، بلكه براي كندذهن ترين افراد نيز به آساني قابل فهم است. بنابراين چگونه مي توان احتمال داد كه اخلالگران ديروز از اين نكته بديهي بي خبر بوده اند و بي آن كه بدانند چه مي كنند و بدون اطلاع از پي آمدهاي اقدام دشمن پسند خويش دست به اخلال زده اند؟! ممكن است گفته شود كه آنان از برخي مواضع رئيس مجلس عصباني بوده اند! كه اين عذر بدتر از گناه است چرا كه مي دانستند با اخلالگري در مراسم باشكوه 22 بهمن، قبل از آن كه به خيال خود، از رئيس مجلس انتقام بگيرند! ساز دشمنان بيروني را كوك كرده و به تعبير حكيمانه رهبرمعظم انقلاب «قطعا به كشور خيانت كرده اند». آيا، اين تناقض قابل توجيه است؟!
4- نقش راهپيمايي عظيم و حماسي 22 بهمن در خنثي كردن تبليغات دشمنان بيروني به اندازه اي است كه بارها به صراحت و بدون پرده پوشي از آن به عنوان حركتي كه همه ساله بر تبليغات پرحجم آنها خط بطلان مي كشد ياد كرده و مي كنند و بر ضرورت حاشيه سازي براي تحت الشعاع قرار دادن اين حماسه عظيم و دشمن شكن اصرار داشته و دارند كه به عنوان نمونه مي توان از تجمع نزديك به 100 نفره گروهك هاي ضد انقلاب در پارك ملت تهران در بعدازظهر 22 بهمن سال 1379 و نمونه هاي مشابه ديگري از اين دست ياد كرد. آيا نبايد حاشيه سازي ديروز را در بستر برخي ديگر از حاشيه سازي هاي مشابه ارزيابي كرده و آيا نبايد مسئولان ذيربط به دنبال پيگيري آن باشند؟!
5- تجربه 15سال گذشته- بعد از خروج گروهك هاي تابلودار ضد انقلاب از صحنه سياسي كشور- نشان داده است كه دشمنان بيروني، حاشيه سازي هاي خود را با بهره گيري از عوامل بي تابلوي خود و در پوشش اختلاف ها و درگيري هاي جريانات و يا شخصيت هاي سياسي درون نظام دنبال مي كنند و همين تجربه با توجه به اسناد موجود حكايت از آن دارد كه حاشيه سازان اولا؛ به هيچيك از جريانات سياسي درون نظام اعتقاد و ارادتي ندارند و ثانيا؛ حاشيه سازي خود را به عنوان يك پروژه در روزهاي حماسه ساز كشور كليد مي زنند. روزهاي حماسه سازي نظير روز قدس، 22 بهمن و...
6- حالا به متن اين پيامك توجه كنيد!
«يكشنبه انتقام، پاسخي به يكشنبه سياه! دست خدا از آستين مردم بيرون آمد»!
تصور مي كنيد اين پيامك را چه كساني بلافاصله بعد از ماجراي ديروز قم به اين سوي و آن سوي ارسال كرده اند؟! خودتان دنبال كنيد! و اما درباره «دست خدا» كه در پيامك آمده است گفتني است؛ اوايل انقلاب، اعلاميه اي با متن زير در يكي از نقاط پر تردد تهران پخش شده بود «همانگونه كه خدا صلي الله عليه و آله در قرآن فرموده است...»!! آيا پيامك ياد شده نوع اصلاح شده! اطلاعيه اوايل انقلاب نيست؟!
7- كساني كه روز يكشنبه هفته گذشته آن حركت ناپسند و دشمن شاد كن و مصداق تعبير «خيانت به كشور» را رقم زدند بايد مي دانستند دو جريان نيم نفس و مرموز فتنه و حلقه انحرافي كه هيچكدام به هيچيك از طرفين ماجرا ارادتي ندارند و برخلاف آنچه به ظاهر ادعا مي كنند نه تنها با يكديگر اختلافي ندارند، بلكه در پشت صحنه دست هاي به هم گره خورده نيز دارند، گوش به زنگ صيد ماهي مطلوب دشمن از آب گل آلود نشسته اند ...
8- بلافاصله بعد از ماجراي ديروز قم، رسانه ها و محافل بيگانه كه مانند هميشه براي طفره رفتن از پوشش خبري حماسه عظيم و بي نظير حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن، و كوچك نمايي اين رخداد بزرگ به دنبال سوژه بودند، ماجراي ياد شده را به تيتر و خبر اول خود تبديل كردند. انگار نه انگار كه چند ده ميليون نفر از مردم پاكباز و خداجوي اين مرز و بوم به حمايت از اسلام و انقلاب به ميدان آمده بودند. آيا اين هم پوشاني تصادفي بوده است؟!
9- و بالاخره اين نكته نيز گفتني است حزب الله گروه گرا و قبيله گرا نيست كه به حمايت يا مخالفت با اين يا آن سوي ماجرا، آب به آسياب دشمن بريزد و به لطف خدا تاكنون اينگونه نبوده است.
حزب الله نقشه راه را از رهبرمعظم انقلاب مي گيرد و اقدامات و مواضع اين و آن را- هر كه باشند و در هر مقامي جاي گرفته باشند- با خطي كه حضرت آقا ترسيم فرموده اند به ارزيابي مي نشيند. حضرت آقا با صراحت مي فرمايند «هر كس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار گيرد، قطعا به كشور خيانت كرده است» و اخلالگران مورد اشاره دقيقا چنين كرده اند. تحت پوشش كدام يك از طرفين اختلاف؟! و با كدام بهانه؟! مهم نيست! مهم آن است كه مطابق نظر صريح و حكيمانه رهبرمعظم انقلاب، مرتكب «خيانت» شده اند. اميد آن كه جرم آنها فقط كم داني و غفلت باشد و نه...!
حسين شريعتمداري

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سید امیر ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    0 0
    اگر فرد بی بصیرتی مثل موسوی به دروغ تقلب در انتخابات را بعد از انتخابات مطرح کرد امروز افرادی قبل از انتخابات همان نوا را با نام می خواهند انتخابات را مهندسی کنند سر میدهند . عزیزان فتنه اینبار قبل از انتخابات است. اما همه گوش به فرمان رهبر باشیم تا سره از ناسره معلوم شود. به امید خدا
  • عارف ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    جناب شریعتمداری بسیار دور اندیش هستند و مطالب غیر قابل هضم بسیاری می نویسند که بعدها درستی آن مشخص می شود ""اولا: اخلالگران كمترين اعتقادي به رهبري انقلاب نداشته و خود را ملزم به پيروي از دستورات و رهنمودهاي ايشان نمي دانسته اند. ثانيا: گروه ياد شده با اقدام اخلالگرانه خود «قطعا به كشور خيانت كرده اند». ثالثا: با هيچ توجيه و توضيحي نمي توان اخلالگران را در دايره نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ارزيابي كرد."" ثانیا قابل قبول هست ولی این که این افراد متهم به دشمنی با نظام شوند مرا شوکه کرد و هضمش سخت هست شاید بعدها واضح تر شود... البته این فقط نظر شخصی هست پس کسی مرا متهم به بی بصیرتی نکند و دل به هیچ جریانی هم نبستم به هر حال من پای نظام و رهبری هستم و اگر لحظه ای انحراف ببینم مقابل آن موضع می گیرم دوستان دقت کنید که این مسائل شما را به دامن جریان های سیاسی دیگر نیاندازد -------------------- در ضمن جناب مشرق بذار روزنامه چاپ بشه بعد منتشر کن آخه این چه وضع سرعته باید اعمال قانون بشی!!!
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    درووووود بر اقای شریعتمداری عمار زمان
  • یاسر ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    عجب تحلیل دقیقی . متشکریم سید امیر
  • ایرانی ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    حامیان آقای احمدی نژاد در قم شعار "بصیرت، بصیرت" سردادند. من به در گذشته به فرد دیگری رأی دادم و طرفداران رئیس جمهور مرا "بی بصیرت" خطاب می کردند. آیا "بصیرت" یعنی رأی به آقایان احمدی نژاد و مشایی؟
  • علی اصغر ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    چرا با وجود احتمال اخلال در سخنرانی ایشان را دعوت کردند؟
  • یوسف ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    عجب! طرفدارای احمدی نژاد کجا بود؟ آقای سردار قلم از شما بعیده!
  • ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    همون ۱۰۰ نفر که همیشه و همه جا با مصونیت کامل حضور دارن همیمنه راهپیمایی رو با این کار احمقانشون شکستن .
  • ساربان ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    خیلی قبول ندارم!!!
  • ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    در ضمن جناب مشرق بذار روزنامه چاپ بشه بعد منتشر کن آخه این چه وضع سرعته باید اعمال قانون بشی!!!
  • ع الف ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    تحلیل کاملا منطقی بود از ایشان متشکرم
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    واقعا سخن حقی بود واقعا بی بصیرت کسانی بودند که اتفاق قم را رقم زدن اونهم توی شرایط فعلی
  • سید ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    عارف جان سلام روزنامه کیهان رو از نیمه شب شرعی میشه تو اینترنت آپلود کرد
  • شهماروند ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    جناب شريعتمداري چرا خلط مبحث ميكني اگر مردم از سياست و حركات اقاي لاريجاني ناراضي اند چرا پاي مقام معظم رهبري را وسط ميكشي؟لاريجاني چه ربطي به مقام معظم رهبري دارد؟چرا براي دفاع از ...،قضيه را به مقام عظماي ولايت ربط مي دهي؟ كارت خيلي اشتباه.
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    حرف شما درست! ولی اگه منظور از این متن کنایه به رفتار 15 بهمن باشه پذیرفتنی است و الا عادلانه نیست کار این گروه را کاملا هوشیارانه بدونیم و کار کسانی که توی مملکت دارای موقیت سیاسی بالا هستند رو از روی غفلت!
  • ali ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    «از امروز تا روز انتخابات هر كس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار گيرد، قطعا به كشور خيانت كرده است» حماقتی به نام بصیرت با کنار گذاشتن کلام رهبری صورت گرفت
  • علی اصغر ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    مشکل صرفا مربوط به اعتراض عده ای است یا مدیریت فرهنگی مراسم قم که در این شرایط حساس با احساسات جوانان بازی می کند و ایشان را به عنوان سخنران دعوت می کنند؟
  • مصطفی ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    بصیرت یعنی گوش به فرمان ولی امر داشتن و حرکت با اذن او ، نه جلوتر و نه عقبتر
  • مصطفی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    تعجب ندارد ، با مقایسه عملکرد این حضرات با خواستهای مقام معظم رهبری مشخص است که این حضرات هیچ سنخیتی با انقلاب و انقلابیگری ندارند
  • ابراهیمی ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    دیروز توی همان مراسم یک گوشه ای نشسته و به غربت رهبر معظم انقلاب گریه کردم چون احساس کردم عده ای از اینها از سر محبت به رهبری این حرکات ناشایست را دارند انجام میدهند.
  • مجید ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    البته این افراد تو قم کار غیر قابل بخششی کردن و باید محاکمه بشن ولی نباید این کار سازماندهی شده ویا ... قلمداد بشه
  • ابراهيمي ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    اصل نظر آقاي شريعتمداري با كمي انعطاف قابل قبول است.
  • ممد ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    اینها همان گروههائی هستند که خودتان بوجود آوردید و در حرم امام هم سخنرانی نوه امام را قطع کردند و در خیلی از جاهای دیگر.من طرفدار پرو پا قرص ولایت هستم و کاری به هیچ جناحی ندارم و گوش به فرمان رهبر فرزانه .همین آقای شریعتمداری که بیانیه شدید الحن میدهد اگر آنروز اینکار را میکرد و میگفت گوش به فرمان رهبر باشید و اختلاف نیاندازید حالا به این روز نمیرسیدید.چطور هرجا به نفعتان هست سکوت میکنید و هر جا به ضررتان هست داد و هوار راه می اندازید.مرگ بر فتنه گر و اختلاف افکن .درود و سلام بر رهبر .زنده باد سید علی که هر چه غصه میخورد از این بی بصیرتی مسئولین است
  • جان بر کف ولایت ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    وقتی لاریجانی رییس جمهور را از مجلس بیرون می اندازد و با گمال وقاحت به رییس جمهور می گوید به سلامت ونماینده 25میلیون ایرانی آگاه وبا بصیرت را از مجلس بیرون می کند باید منتظر این وقایع ناگوار باشد
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    سید امیر رد گم نکن اقا فرمودند شعار انتخابات ازاد !! بازی در پازل دشمن است . چرا کد اشتباه میدی ؟ مرگ بر فتنه گر
  • بچه شر قمی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    امروز مردم قم از پیر و جوان، زن ومرد، دانش آموز و دانشجو و طلبه و روحانی نشان دادند که در حمایت از آرمان انقلاب و ولایت فقیه با هیچکس سازش نمی کنند امروز مردم قم شعار دادند: مسئولان سه قوه پیام ما صریح است/ ملت ما حامی ولایت فقیه است ای مجلس ای دولت ای قوه قضایی/ در راه دین و رهبر ملت شود فدایی ای مجلس ای دولت بصیرت بصیرت/ دعوای کودکانه خیانت است به ملت رهبر اگر فرمان دهد اقدام آخر می کنیم/ با فتنه جو و منحرف تکلیف یکسر می کنیم وچه زیبا بود آن زمانی که با گریه و اشک و بغضهای ترکیده فریاد می زدند: این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده / خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. صد البته اگر امروز بجای لاریجانی ، احمدی نژاد یا هاشمی رفسنجانی و دیگر خواص بودند، مردم قم با او برخورد بدتری داشتند. لاریجانی نماینده مردم قم و بسیار هم مورد احترام بود امروز این خشم انقلابی مردم بود که گوشه ای از آن آشکار شد صحنه عجیبی بود. سیل خروشان هزاران نفر مردم خشمگینی که با شعارها و مطالبات رهبری مبنی بر وحدت بین قوا و گلایه از سران قوا و بداخلاقیهای آنها سخنرانی لاریجانی رییس مجلس را ناتمام گذاشتند و البته عده قلیلی با پرتاب کفش و مهر حاشیه سازی کردند اماحرف قاتبه مردم محکومیت بازیهای سیاسی سران قوا بود و اعلام حمایت از رهبری و وابسته به هیچ حزب و جریانی هم نبودند و کاملا خود جوش بود. آنها که ادعا می کنند عده قلیل، یا جریان انحرافی و مشکوک و ... لطفا فیلمها را ببینند و اگر جرات دارند در سایتهایشان بگذارند تا دیگران هم ببینند. اگر من بجای سران سه قوه بودم با دیدن خشم امروز مردم از محضر رهبر انقلاب و مردم عذر خواهی می کردم. جالب زمانی بود که علی لاریجانی مجبور شد سخنرانی را ناتمام گذاشته و مردم تا چند دقیقه با صدای الله اکبر ابراز خوشحالی می کردند و بعد از آن همه یکصدا با دستهای بالا آمده دعای سلامتی امام زمان (عج) را زمزمه کردند و همه نشستند و سراپا گوش به سخنان آیت الله سعیدی گوش دادند و در جای مناسب با فریاد تکبیر، منظم و یکصدا از سخنان منطقی ایشان حمایت میکردند . سخنانی در مورد حفظ وحدت و حمایت و بیعت با رهبری که علی لاریجانی هم همین حرفها را زد اما مردم او را اخراج کردند تا بفهمانند ما مرد عمل می خواهیم نه مرد سخنان زیبا و نامه های فدایت شوم به رهبری. امیدوارم که مسئولین بد اخلاق پیام امروز مردم قم را فهمیده باشند. آقای شریعت مداری حرف دل و عمل مردم را فتنه و اخلال ندانید ما با این مردم زنده و پیروزیم.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    دروغه، یه ولایتی هیچ وقت تو خط دشمن بازی نمی کنه. اینها اولین مردودین فتنه جدید هستند.
  • مصطفی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    من یکی از همان 25 میلیون ایرانی هستم که به ایشان رای دادم. یادم نمیاد برای انجام این کارها بهش رای داده باشم
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    تو اسمتو بذار جان برکف احمدی نژاد نه ولایت چون اگه ولایت مدار بودی باید میدونستی اول احمدی نژاد فرمان رهبری رو زیر پا لگدمال کرد و بگم بگم راه انداخت... چرا شما خودتونو به ندیدن میزنید؟؟؟!!!!
  • رضا ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    چرا باید همیشه از مردم مایه بگذاریم؟من دیروز در بین مردم بودم و دیدم ساماندهی وجود ندارد.این حداقل جواب به یک فرد بداخلاق است.چرا می خواهیم غیرت ولایی و دینی مردم را سرکوب کنیم؟از سرکوب و خفه کردن غیرت دینی چه کسانی سود می برند؟
  • رضا ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام مجدد فکر می کردم کامنتی را که حدودا 3 ساعت پبش دادم نگذارید. ظرفیت و استانه تحمل چقدر بالا رفته!!!!!!!!! البته برای هم عقیده های خودتان. مردم میدونند که همه اینها بازی هستش.
  • امیرحسین ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    حمایت از رهبری یه مطلبه،اهانت و بی احترامی به مسئولین مطلب دیگه...اتفاقی که در قم افتاده تا اونجایی که به حمایت از فرمایشات رهبری پیش رفته خوب بود، ولی وقتی رنگ و بوی اهانت و سوء استفاده به خودش گرفت،از مسیر درست خارج شد..و این انتقاد ما و سایر دوستان بر سر این موضوعه..
  • شناس ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    ناشناس تو خیلی ............هستی از کانادا می بینی.
  • نادر ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    اول لاریجانی برنامه استیزا راه انداخت ! چرا تحمل چند ماه را نداشت ؟
  • ناظر ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    درود بر بچه های قمی.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    این شعارها رو توی راهپیمایی و با نوشتن پلاکارد هم میشد نوشت و به گوش مسولان رسوند بدون اینکه هیایو و جنجال ایجاد کرد و اینقدر ادامه داد تا مراسم جشن پیروزی و وحدت مردم رو بهم ریخت. با شرارت نمیشه اصلاح امور کرد اخوی شرور قم .
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    « از امروز تا روز انتخابات " هر كس " احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار گيرد، قطعا به كشور خيانت كرده است »
  • عرفان ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    آقای شریعتمداری کار روسای دو قوه در مجلس بی بصیرتی نبود؟ خب مردم دلخور بودن چه انتظاری دارید شما
  • قمی ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    آقای شریعتمداری چرا با چند عکس و نوشته گول جریان ق و ت رو خوردی این شعار ها شعار های ملت قم بود نه جریان انحرافی اگر احمدی نژاد هم به قم بیاید همین کار را خواهد دید
  • محسن ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    کسی که عشق به ولایت داره بر خلاف خواست ولی کاری انجام نمی ده . اگر اینکار از روی محبت بوده دوستی خاله خرسه است .در ثانی حواسمون باشه شاید همه ی اینکارا برای اینه که آقا رو غریب و تنها نشون بدن ...
  • سینا ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    بچه شر قمی برات متاسفم .متاسفم که هنوز نمیدونی که مملکت الان در چه وضعیه .شما با احساساتی عمل کردناتون دل رهبر رو خون کردین .حامی ارمان های ولایت فقیه مگه توصیه رهبر این نیست که اختلافات رو به جامعه نکشونید و دل دشمن رو شاد نکنید.بابا یکم فکر کنید تا بازیچه دست بعضی ها قرار نگیرید. خوارج
  • سینا ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    نادر دلبندم استیضاح استیضاح
  • سرباز ولایت ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    0 0
    عزیز من امیدوارم که همیشه جان برکف حضرت اقا باشید اما خدمتتون عرض کنم با وجودی که کار آقای لاریجانی رو اصلا تائید نمیکنیم و نقد هم بهش وارد هست اما باید توجه داشت که آقای احمدی نژاد با نشان دادن اون فیلم موجبات گرم شدن کوره اختلاف و سوژه های داغ برای رسانه های بیگانه رو فراهم کردند و اما چیزی که مهمه اینه که ما مردم حالا که مسئولین به بیانات رهبری توجه نمیکنن خودمون هوای رهبرمون رو داشته باشیم و خدای ناکرده ما هم مزید بر علت و اختلاف نشیم
  • مسعود ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 0
    در زمان رياست جمهوري بني صدر البته منظورم مقايسه با اقاي احمدي نژاد نيست بلكه هدف نشان دادن بينش سياسي شهيد بهشتي است در حضور شهيد بهشتي تهمت هاي ناروايي را به اين شهيد والا مقام وارد اوردند ولي اين شهيد گرامي با بينش بالايي و عمق تدبيري كه داشتند براي حفظ انسجام و وحدت جامعه سكوت كردند و هيچ پاسخي به اين فرد ندادند كاش اقاي لاريجاني هم در مجلس سكوت مي كردند و پاسخي نمي دادند تا اين قضايا دنباله دار نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس