در برنامه «راز» پنج‌شنبه 18 آذر بعد از بررسي حضور کاروان آسيايي غزه در ايران، ابعاد مختلف پرونده سکينه محمدي آشتياني و دلايل توجه نهادهاي بين‌المللي و نمايندگان حقوق بشر به اين پرونده و چگونگي بزرگنمايي آن واشکافي مي‌شود.<BR> <BR>

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در برنامه امشب «راز» بعد از بررسي حضور کاروان آسيايي غزه در ايران، ابعاد مختلف پرونده سکينه محمدي آشتياني و دلايل توجه نهادهاي بين‌المللي و نمايندگان حقوق بشر به اين پرونده و چگونگي بزرگنمايي آن واشکافي مي‌شود.
سکينه محمدي آشتياني متهمي است که از سال 1384 به اتهام خيانت و قتل همسرش در زندان تبريز به سر مي‌برد.
قرار است در برنامه «راز» با حضور يک مهمان ايراني و احتمالا يک مهمان خارجي و ارتباط تصويري با يک کارشناس در خارج از کشور ابعاد مختلف اين پرونده بررسي شود.
گفتني است، در اين برنامه براي نخستين بار اسناد تصويري از داخل و خارج از کشور ارائه مي‌شود که جنبه‌هاي ناديده‌اي از اين پرونده را فاش خواهد کرد.
عواملي که در ساخت سري دوم «راز» همکاري دارند، عبارتند از: گروه طراحي و تامين محتواي برنامه: نادر طالب‌زاده و محمدرضا محمدي نجات، جواد رمضان‌نژاد، تهيه‌کنندگان: مجيد يوسفي و مسعود پورعلي، کارگردان: عليرضا فرحجود، مدير برنامه: رحمان سيفي‌آزاد،‌ مشاور برنامه: کيوان مدني، چهره پردازي: بابک جلالي، تصويربرداران: حسينعلي منصوري، عباس علي‌اکبري و رضا فراهاني،‌ مديرتوليد: قاسم يوسفي کمانگر، مدير نور، تصوير و آيتم هاي توليدي: فرزاد صابر، تدوين کامپيوتري: حميد جوادي، دستيار تهيه: پريسا خجسته، منشي صحنه: زهره عابدي و روابط عمومي:حسين ظفرخواه.
سري دوم برنامه «راز» در 52 قسمت 90 دقيقه‌اي تهيه و به صورت اجراي زنده 5شنبه شب هر هفته از ساعت 21.30 تا23 از شبکه چهار سيما پخش مي‌شود. پيش‌بيني مي‌شود بررسي دو موضع مهم کاروان غزه و پرونده سکينه محمدي اشتياني برنامه راز اين هفته ( 5 شنبه 18 آذر) را به يکي از جذاب‌ترين و پرمخاطب‌ترين برنامه‌هاي تلويزيوني تبديل شود و به علت گستردگي هر دو بحث دستکم دو ساعت طول بکشد.

 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس