اين نرم افزار حاوي متن کليه ادعيه و زيارات موجود در کتاب شريف "مفاتيح الجنان" است. همچنين بعضي از ادعيه و زيارات بصورت صوتي در نرم افزار قرار گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاري اهل بيت(ع)، کتاب "کليات مفاتيح الجنان" اثر ارزشمند و ماندگار «حاج شيخ عباس قمي» با ترجمه «استاد حاج شيخ حسين انصاريان» بر روي شبکه جهاني اينترنت قرار گرفت.

بنا بر اعلام سايت عرفان (پايگاه اينترنتي حجت الاسلام والمسلمين انصاريان) اين کتاب با ترجمه اين محقق و خطيب توانا، و با هدف تبليغ دين مبين اسلام و اعتلاى روز افزون دين محمدى و خاندان مطهرش در ميان آحاد مردم درجاي‏جاى اين جهان پهناور، بر روي اين پايگاه قرار گرفته است.

اين نرم‏افزار آنلاين، حاوي متن کليه ادعيه و زيارات در مفاتيح الجنان مي‏باشد. همچنين بعضي از ادعيه و زيارات نيز به صورت صوتي در آن قرار گرفته است. امکان جستجو در فهرست و متن ادعيه و زيارات، از ديگر امکانات اين نرم‏افزار ارزشمن محسوب مي‏شود.

علاقمندان مي توانند براي دسترسي به اين نرم افزار ارزشمند به نشاني اينترنتي http://www.erfan.ir/farsi/mafatih مراجعه کنند.

همچنين کاربران مي توانند هر گونه انتقاد و پيشنهاد در مورد اين نرم افزار را از طريق پست الکترونيکي admin@erfan.ir را به مدير پايگاه منتقل نمايند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس