کد خبر 185120
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۷

مجتبي جباری در دقيقه 46 نيمه دوم به جاي ميثم بائو وارد ترکيب استقلال شد. اما بازوبند کاپيتاني را از سيد مهدي رحمتي قبول نکرد. اين در حالي است که در ديدار مقابل آلومينيوم هرمزگان هم همين اتفاق افتاده بود که جباري بازوبند را از رحمتي دريافت کرده بود اما در اين مسابقه قبول نکرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی 5-0 برابر ابومسلم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. نتایج و نمودار کامل جام حذفی را از اینجا ببینید.

حاشیه های این دیدار پرگل را به نقل از فارس در زیر بخوانید:

*هواداران استقلال به ايمان موسوي که همراه ساير نيمکت نشينان در حال بالا آمدن از رختکن بود به دليل پوشيدن کتاني قرمز رنگ کنايه زدند و شعار دادند" موسوي يادت باشه کتاني ات آبي باشه" موسوي بعد از اين شعار به سرعت کتاني خود را عوض کرد.

* نيمکت نشيني مجتبي جباري، حنيف عمران زاده و آرش برهاني نشان دهنده تغيير در ترکيب استقلال است. با نيمکت نشيني جباري در اين مسابقه بار ديگر مهدي رحمتي کاپيتان آبي ها شد.ميثم بائو و علي حمودي در عوض در ترکيب اصلي حضور دارند.

* امروز سالگرد درگذشت سجاد عظيمي بازيکن جواني است که چند سال قبل به دليل ضربه در هنگام فوتبال دچار مرگ مغزي شد. عکس بزرگي از اين بازيکن مرحوم در ورزشگاه نصب شده که امير قلعه نويي و هادي برگي زر سرمربيان استقلال و ابومسلم به اداي احترام پرداخته و با خانواده او که در ورزشگاه حضور دارند، صحبت کردند.

* مهدي رحمتي و نکونام هم با پدر اين بازيکن مرحوم خوش و بش کردند.

*پرويز ميرزا حسن از پيشکسوتان تيم پاس است که در گذشته به يک تيم برزيلي از فاصله 40 متري گل زده است. او اکنون در ورزشگاه حضور دارد.

*قلعه نويي با عابديني دبير هيئت فوتبال تهران صحبت کرد.

*کي‌روش سرمربي تيم ملي که امروز وارد ايران شد در ورزشگاه حضور دارد. همچنين فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران نيز در ورزشگاه حاضر است.

* 200 هوادار ابومسلم که از مشهد آمده اند در ورزشگاه حضور دارند. اين نفرات پرچم بزرگي از ابومسلم را در جايگاه پرسپوليسي ها پهن کرده اند. آنها همچنين به شدت امير قلعه نويي سرمربي استقلال را تشويق کردند و امير هم براي آنها دست تکان داد.

* مهدي محمودي فردي است که ناراحتي ريه دارد و امروز با اکسيژن در ورزشگاه حاضر شد. امير قلعه نويي با وي عکس يادگاري انداخت.

* هواداران استقلال به تلافي شعار هواداران پرسپوليس در بازي روز گذشته، عليه رويانيان شعار دادند. آنها مي گفتند « رئيس محبوب کيه کارت ستاد سوخته»

* هواداران استقلال در حمايت از رئيس جمهور بابت واگذاري ورزشگاه شهيد کشوري به اين باشگاه بنري را با خود به ورزشگاه آزادي آورده بودند.

*حسين هوشيار دروازه‌بان سابق تيم فوتبال پرسپوليس که سابقه حضور مقابل استقلال در دربي سرخابي‌ها را هم دارد، در ترکيب اصلي ابومسلم براي ديدار مقابل استقلال قرار نگرفت و از روي نيمکت مسابقه را دنبال مي‌کند.

* تماشاگران استقلال مدام عليه رويانيان مديرعامل پرسپوليس شعار مي‌دهند و فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال را تشويق مي‌کنند.

* در دقيقه 30 خطايي روي علي حمودي بازيکن استقلال صورت گرفت که داور اعتقادي به آن نداشت، 2 دقيقه بعد فرزاد حاتمي در محوطه جريمه ابومسلم توپ را از دفاع اين تيم گرفت که داور به سود ابومسلم خطا اعلام کرد. بعد از اين صحنه قلعه‌نويي با عصبانيت به داور اعتراض کرد.

* بعد از گل استقلال اشجاري و نکونام دو بازيکني که گفته مي‌شد با هم اختلاف دارند يکديگر را در آغوش گرفتند و با هم خوشحالي کردند.

*مجتبي جباری در دقيقه 46 نيمه دوم به جاي ميثم بائو وارد ترکيب استقلال شد. اما بازوبند کاپيتاني را از سيد مهدي رحمتي قبول نکرد. اين در حالي است که در ديدار مقابل آلومينيوم هرمزگان هم همين اتفاق افتاده بود که جباري بازوبند را از رحمتي دريافت کرده بود اما در اين مسابقه قبول نکرد.

*بعد از به ثمر رسيدن گل دوم استقلال در دقيقه 46 کادر فني و نيمکت‌نشينان ابومسلم اعتقاد داشتند بازيکنان استقلال پيش از سوت داور ضربه کنترل را ارسال کرده‌اند و گل آبي‌پوشان صحيح نيست. که اين موضوع براي دقايقي موجب متوقف شدن مسابقه شد. هادي برگي‌زر نيز به شدت نسبت به اين موضوع معترض بود.

*کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال و دن‌گاسپار دستيارش در جايگاه ويژه حضور دارد. اعضاي خانواده هوادار مرحوم استقلال با حضور در جايگاه ويژه با سرمربي تيم ملي عکس يادگاري انداختند.

*مترجم کي‌روش هم با بيمار ريويي که در ورزشگاه حضور دارد عکس يادگاري انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس