تیمهای فوتبال سپاهان اصفهان و داماش گیلان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کردند.

به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) با انجام 3 دیدار آغاز شد.

در نخستین بازی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور دو تیم فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان داماش با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

بازی دو تیم در 90 دقیقه بدون گل پایان یافت و  در وقت اضافه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی هم این تیم داماش بود که با برتری 4 بر 3 جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

 در دیگر دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان به برتری 2 بر صفر سپاهان انجامید تا شاگردان کرانچار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

سپاهان در این بازی خانگی ابتدا با گلزنی بولکو در دقیقه 27 از میهمان خود پیش افتاد و در پایان نیمه اول با برتری 1 - 0 به رختکن رفت.

زردپوشان اصفهانی در نیمه دوم این بازی هم برتر از میهمان آبادانی بودند و با گلزنی فرشید طالبی در دقیقه 61 کار حریف را تقریبا یکسره کردند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند تا در این مرحله از مسابقات به دیدار برنده بازی استقلال - ابومسلم برود.

نتایج و نمودار کامل جام حذفی کشور را در اینجا ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس