گل غلامرضا رضایی هرچند یکی از زودهنگام‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر بود اما سریع‌ترین گل نبوده است.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار این تیم مقابل فجر سپاسی که با برتری دو بر صفر سرخ‌پوشان همراه بود، در خبری که بر روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت مدعی شد غلامرضا رضایی در این دیدار سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر فوتبال را به ثمر رسانده است. ادعایی که با مراجعه به آرشیو لیگ برتر فوتبال می‌توان به نادرستی آن پی برد.

غلامرضا رضایی در این بازی بلافاصله پس از شروع بازی در ثانیه 12 دروازه فجر را فروریخت اما این سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر نبوده و خود سرخ‌پوشان بهترین دلیل برای رد این ادعا هستند.

این تیم در دیدار مقابل مس سرچشمه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در روز 25 مرداد سال 1390 سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را دریافت کرد. در آن دیدار که در ورزشگاه باهنرکرمان برگزار می‌شد، اشتباه علیرضا حقیقی دروازه‌بان وقت پرسپولیس باعث شد تا برنوویچ بازیکن خارجی مس سرچشمه، در ثانیه هشتم این گل را به ثمر برساند. هدایت تیم در آن زمان بر عهده حمید استیلی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • hamid ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    2 1
    پس از شروع بازی توپ به اوت رفت و بعدش اون توپ وارد دروازه شد گزارشگر بازی به اشتباه گفت ثانیه هشتم.یه تحیقیقی بکنید بد نیست!!!!!
  • محمد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    1 1
    دقیقا دوستمون دزست گفت اون گل در دقیقه ی 47 به گل تبدیل شد و این گل رضایی سریعترین گل است واسه شما نویسنده بی دقت این مطلب متاسفم.یا علی
  • 4444 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    1 1
    پرسپولیس قهرمان تو لیگ برتر بمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس