تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم موفق شد برابر فجرسپاسی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند و پس از مدتها رتبه‌اش در جدول را تک رقمی کند.

به گزارش مشرق، هفته نوزدهم لیگ برتر با انجام دو بازی آغاز شد و پرسپولیس در شیراز فجر سپاسی را شکست داد و صبا مقابل ذوب آهن توقف شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی از ساعت 14 امروز یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

بازیکنان پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرده و در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی روی یک کار خوب تیمی به گل رسیدند. غلامرضا رضایی در ثانیه 12 با شوتی سرضرب یکی از سریع‌ترین گل‌های رقابت‌های لیگ برتر را به ثمر رساند.
رضایی در حالی گل اول را به ثمر رساند که بازیکنان فجر به محسن قهرمانی داور بازی اعتراض داشتند که بازی بدون سوت او آغاز شده است.
در ادامه بازی پرسپولیس باز هم در عمق به گل رسید. کریم انصاری فرد در دقیقه‌ی 26 در موقعیتی تک به تک با یک ضربه چکشی توپ را از زیر پای سنگربان فجر وارد دروازه کرد.
 پرسپولیس به رغم دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند، فرصت‌های خوب دیگری هم برای گلزنی داشت که با بی دقتی مهاجمان و هافبک‌های این تیم از دست رفت.

در نیمه دوم هم پرسپولیسی‌ها بر حریف خود برتری داشتند و چند موقعیت توسط انصاری فرد و رضایی از دست دادند و یک بار هم ضربه انصاری فرد به تیر دروازه خورد.
در نهایت پرسپولیسی ها برخلاف بازی با نفت آبادان که بازی 2 بر صفر برده را 2 بر 2 کردند، دست پر از زمین خارج شدند و یک پیروزی شیرین را بدست آوردند.
فجرسپاسی با این شکست 24 امتیازی باقی ماند و پرسپولیس 25 امتیازی شد و توانست به رده نهم برسد. سرخپوشان بعد از مدت ها توانستند رتبه خود را تک رقمی کنند.

برای مشاهده نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر اینجا را کلیک کنید.

*ترکیب فجرسپاسی:

وحید شیخ‌ویسی، امید خلیلی، سعید قزلکچی، محمد آفند( از دقیقه 35 محمد انصاری)، علیرضا جلیلی، حسین کاظمی( از دقیقه 66 سید حسین کریمی)، هادی ایمانی، امین جوکار، جابر انصاری، مسلم فیروز آبادی( از دقیقه 83 امین شجاعیان) و سیدمحمدرضا حسینی

سرمربی: محمود یاوری

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون،سید جلال حسینی،رضا نورمحمدی،حسین ماهینی،رضا حقیقی، مارکو پروویچ( از دقیقه 81 عادل کلاه کج)، امیرحسین فشنگچی، علی کریمی( از دقیقه 78 مهدی مهدوی‌کیا)،غلامرضا رضایی، محمد نوری و کریم انصاری فرد( از دقیقه 87 هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

در دیگر دیدار همزمان صبای قم میزبان ذوب آهن بود که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم فوتبال ذوب آهن با این تساوی 17 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل پایین تر نسبت به تیم پیکان در همان رتبه شانزدهم باقی ماند. صبای قم نیز با کسب یک امتیاز از این بازی 25 امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول رده بندی در جایگاه دهم قرار گرفت.

سایر دیدارهای این هفته:

یکشنبه 10 دی

* گهر دورود - راه آهن (ساعت 14:15)

* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان (ساعت 15:00)

* نفت آبادان - ملوان انزلی (ساعت 15:00)

دوشنبه 11 دی

داماش گیلان - آلومینیوم هرمزگان (ساعت 15:00)

نفت تهران - مس کرمان (ساعت 15:00)

تراکتورسازی تبریز - پیکان (ساعت 15:00)

استقلال - سایپا (ساعت 17:30)


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس