کد خبر 182507
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گلی که مقابل فجر سپاسی به ثمر رساند، گفت: تا به حال اینقدر زود گل نزده بودم.

به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با فارس در مورد گلزنی‌اش به تیم فجر سپاسی شیراز و رفتن به سمت هواداران شیرازی گفت: بعد از گل به سمت هواداران شیرازی رفتم تا فقط از خدا تشکر کنم. هرگز اجازه بی‌احترامی به مردم را به خودم نمی‌دهم. مردم شیراز افرادی هستند که یار و یاور غلامرضا رضایی بودند.

وی افزود: تا به حال گل به این زودی‌ نزده بودم و نمی‌دانم چه ثانیه‌ای بود. باید نشان دهیم که از دقیقه یک عطش حمله داریم و برای کسب نتیجه از همان ابتدا هجومی کار می‌کنیم. با محمد نوری و کریم انصاری‌فرد هماهنگ کرده بودیم به محض شروع مسابقه به سمت دروازه فجر حمله کنیم اما پیش بینی اینکه اینقدر زود به گل برسیم را نکرده بودیم. خیلی خوشحالم روز بسیار خوبی بود. پیش از این گل زودهنگام به ثمر رسانده بودم اما هیچ وقت اینقدر زود پایم به گلزنی باز نشده بود.

مهاجم پرسپولیس در مورد پلاکاردی که در آن او را سلطان شیراز نامیده بود، خاطرنشان کرد: به خدا نمی‌دانم پلاکارد را چه کسی زده بود اما از این اتفاق غافلگیر شدم و از افرادی که این لطف را کرده بودند تشکر می‌کنم. من کجا و سلطان کجا؟!خوشحالم که امروز بازی خوبی انجام دادم و در این برد نقش داشتم. با کریم انصاری‌فرد هماهنگی خوبی داریم. خیلی راحت به گل رسیدیم و این گل را به هواداران تقدیم می‌کنم.



رضایی در پاسخ به این سؤال که در این بازی چه شده بود که خیلی می‌دوید، تصریح کرد: همیشه تلاش زیادی می‌کنم و دوندگی زیادی دارم. در این مسابقه بازی من بیشتر به چشم آمد. در سیستم دو مهاجمی توانستم عملکرد خوبی ارائه کنم. همه می‌دانند غلامرضا رضایی همیشه می‌دود و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. خدا را شکر توانستیم در این مسابقه نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه می‌توانست گل‌های زیادی را به ثمر برساند، گفت: این موضوع را قبول دارم. یک موقعیت صد در صد داشتم که ضربه من با اختلاف خیلی کمی راهی خارج شد مهم کسب سه امتیاز بود که توانستیم به این مسئله دست یابیم از دیدارهای بعد با تمرکز بیشتر سعی می‌کنم از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرم.

وی افزود: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و مهاجمان در آمادگی کامل به سر می‌برند. هر مهاجمی که در زمین قرار می‌گیرد بوی گل می‌دهد این به این خاطر است که هافبک‌هایی مثل محمد نوری،کریمی و غیره پشت‌مان حضور دارند و خوب تغذیه می‌شویم.

رضایی در مورد صحنه‌ای که روی او در محوطه جریمه اتفاق افتاد که مشکوک به پنالتی بود، عنوان کرد: نمی‌دانم آن صحنه پنالتی بود یا نه، اما با من برخوردی صورت گرفت که باعث سرنگونی‌ام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس