پیام تسلیت عراقچی به دولت و ملت ونزوئلا در پی وقوع زمین لرزه

وزیر خارجه کشورمان در پیامی درپی زلزله در ونزوئلا با ملت و دولت این کشور ابراز همدردی و همبستگی کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: از وقوع زمین‌لرزه در ونزوئلا عمیقاً متأثر و اندوهگین هستیم. صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ونزوئلا، به‌ویژه خانواده‌های جان‌باختگان، ابراز می‌کنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع و کامل داریم.

در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده و آمادگی دارد هرگونه کمک و حمایت لازم را در اختیار آنان قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    0 0
    درس‌عبرتی‌باشد‌برای‌شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس