پیام تسلیت عراقچی به دولت و ملت ونزوئلا در پی وقوع زمین لرزه

وزیر خارجه کشورمان در پیامی درپی زلزله در ونزوئلا با ملت و دولت این کشور ابراز همدردی و همبستگی کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نوشت: از وقوع زمین‌لرزه در ونزوئلا عمیقاً متأثر و اندوهگین هستیم. صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ونزوئلا، به‌ویژه خانواده‌های جان‌باختگان، ابراز می‌کنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع و کامل داریم.

در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده و آمادگی دارد هرگونه کمک و حمایت لازم را در اختیار آنان قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس